Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund der flytter sin madskål?
  • #1   16. sep 2013 Den forsøger bare at forklare dig at den ønsker sig et skrid-sikkert underlag, så den slipper for at få " fast food" der stikker af smiley smiley

I øvrigt, vær glad for at den kun puffer til skålen med snuden.. Her er tegnet på " Let røven, dame, skålen er tom" at madskål bliver hamret ind i mit skinneben smiley

Mine hunde løber sjældent tør for mad, jeg er nemlig godt trænet efter fornemmelsen af ømt skinneben og de blå mærker smiley

• #2   16. sep 2013 køb en tungere skål
    eller
    giv hunden mad på anden vis end i en skål
    eller køb et foder stativ.

Turbo voserne´s forklaring er selvfølgelig også yders plausibel. max griner.

• #3   16. sep 2013 TurboVovserne
    haha alt for sjovt

Goofy D
    jeg skal nok finde et alternativ, jeg undrede mig bare over for hun gør det.

• #4   16. sep 2013 Er det når der er mad i den, eller er det underordnet om den er tom eller fuld?
    Min den ene cairn gør det konsekvent hvis jeg er så fræk at servere mad før kl. 12. han er bare ikke sulten før efter middag, og har aldrig været det. så reaktionen er det at han meget demonstrativt skubber afsted med skålen og da de spiser ude, så får den hele turen ud i græsset og så kan han i tillæg finde på at begrave maden med et lag græs, så kan jeg lære det.
    Så, er der mad i, KAN det være at vovser bare ikke er sulen og gerne vil gemme det til senere..

• #5   16. sep 2013 MLA
    det er kun når den er fuld. jeg har haft samme tanke om at de vil gemme det til senere, da hun ikke har spist op i et stykke tid.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #7   16. sep 2013 Hun har været på nettet mens du har været nede og købe ind, og har fundet ud af at der er noget der hedder en foderbold! Så at skubbe skålen er et forsøg på at sige "Hallå? Ved du hvad der kunne gøre det her endnu federe og en hel del sjovere?" - Med sådan en kan hun jo øve sig i at skubbe med snuden til noget andet end skåle *sS*

• #8   16. sep 2013 Louise; så vil jeg næsten vædde på at min teori holder stik.. hun er ikke sulten.
    får hun mad flere gange dagligt, så fjern det ene måltid, eller giv mad senere på dagen.
    Jeg synes faktisk det er rart med hunde der selv kan sige fra, hvis de er mætte og ikke har behov for mere mad, det er sjældent dem der bliver tykke (o;
    har så også to af den skuffe, der kan æde og æde og æde og altid være ved at dø af sult.. stakler..

Kommentér på:
hund der flytter sin madskål?

Annonce