3.737 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
hund der flytter sin madskål? hund der flytter sin madskål?
hej folkens
min hund er begyndt at flytte sin madskål.
den puffer til den med snuden og det er aldrig den samme vej.
er der nogen der kan forklare mig hvorfor hun gør det ?
0 synes godt om
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
I øvrigt, vær glad for at den kun puffer til skålen med snuden.. Her er tegnet på " Let røven, dame, skålen er tom" at madskål bliver hamret ind i mit skinneben
Mine hunde løber sjældent tør for mad, jeg er nemlig godt trænet efter fornemmelsen af ømt skinneben og de blå mærker
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 490
eller
giv hunden mad på anden vis end i en skål
eller køb et foder stativ.
Turbo voserne´s forklaring er selvfølgelig også yders plausibel. max griner.
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 2
haha alt for sjovt
Goofy D
jeg skal nok finde et alternativ, jeg undrede mig bare over for hun gør det.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
Min den ene cairn gør det konsekvent hvis jeg er så fræk at servere mad før kl. 12. han er bare ikke sulten før efter middag, og har aldrig været det. så reaktionen er det at han meget demonstrativt skubber afsted med skålen og da de spiser ude, så får den hele turen ud i græsset og så kan han i tillæg finde på at begrave maden med et lag græs, så kan jeg lære det.
Så, er der mad i, KAN det være at vovser bare ikke er sulen og gerne vil gemme det til senere..
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 2
det er kun når den er fuld. jeg har haft samme tanke om at de vil gemme det til senere, da hun ikke har spist op i et stykke tid.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
får hun mad flere gange dagligt, så fjern det ene måltid, eller giv mad senere på dagen.
Jeg synes faktisk det er rart med hunde der selv kan sige fra, hvis de er mætte og ikke har behov for mere mad, det er sjældent dem der bliver tykke (o;
har så også to af den skuffe, der kan æde og æde og æde og altid være ved at dø af sult.. stakler..
hund der flytter sin madskål?