{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Jimmy M
Jimmy M
Tilmeldt:
22. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Utryg og nervøs {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en lille Chihuahua pige, for snart 2 måneder siden på 2 år. Hun er en rigtig hygge mås, lege syg når vi er hjemme, men nå vi skal på gaden, ( gå tur ) bliver hun rigtig nervøs bare hun ser sin snor, begynder at ryste, halen helt ned mellem benene, ørene ligger ned, nå vi så er kommet ned virker hun glad, lige end til der kommer en bil, lastvogn, knallert, eller andet, og slikker sig konstant om munden, hun vil gøre alt for at komme væk fra disse. Jeg ved godt at hun har oplevet en stor forandring i sit liv, hun kommer fra en lille by på midt sjælland, og lige pludselig er hun i københavn, er der nogen der kan give mig nogle gode råd, til hva' jeg kan gøre eller skal jeg søge professional hjælp ??? Jeg syntes det er rigtig synd for hende smiley Og vil gøre alt for hun kan trives og få det godt !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utryg og nervøs
  • #1   12. jan 2014 hundeskole. og så træn med hende. når der kommer bil og andet hun er ræd for, så ros når hun retter sig op, ikke når hun viser angst.

    kort fortalt, det er indviklet at skrive hele forløbet med den slags træning.


  • Jimmy M
    Jimmy M Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   12. jan 2014 Tak for svaret, det vil jeg prøve smiley

  • Irene L
    Irene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Svar: 26
    #3   12. jan 2014 Er hun mere tryg hvis du bærer hende? Og har du bil?

    Du kunne bære/køre hende hen til mindre befærdede områder og lade hende vænne sig til trafikken der og gradvist øge belastningen til hun har vænnet sig til trafikken.


Kommentér på:
Utryg og nervøs

Annonce