{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egetkønsaggression
  • #1   18. jan 2014 Alle hunde kan have problemer med voksne hunde af samme køn.
    Ved nogle racer er det mere reglen end undtagelsen, og ved andre racer mere undtagelsen end reglen.

    Racer, der som regel er egetkønsagressive:
    Schæferhund, amerikansk staffordshire terrier, Akita, alaskan malamute, for bare at nævne nogle få. Der er mange.


  • #2   18. jan 2014 Tak Malene
    Det var fordi jeg havde probler med mine som er belgishyrdehund og eurasier
    og fik så at vide at det var 2 egenagrasive


  • #9   18. jan 2014 Måske til terrier, men ingen af mine 5 skotter har nu været det .... der er hunde de ikke kan med og hunde de godt kan med, men det kan være af begge køn, så det har mere med den aktuelle hund end kønnet at gøre ...

    der er en del af de skotte ejere jeg har kontakt med som har mere end en, og de fleste har af samme køn ....


  • #12   18. jan 2014 Det er almindeligt forekommende ved rigtig mange racer, der findes nogle specielt drivende jagthunde hvor man bevist har forsøgt at avle sig ud af "problemet" men hos mange hyrdehunde er det mere regelen end undtagelsen;)
    Normalt ser jeg det ikke som noget problem, alm opdragelse betyder at man nemt kan have flere hunde af samme køn alligevel, på træningspladsen samt på offentlig vej kan hunde nemt lære at koncentrere sig om fører i stedet for andre hunde, fri leg mellem voksne hunde der ikke kender hinanden anser jeg for en uskik;)


Kommentér på:
Egetkønsaggression

Annonce