aflivning eller ny familie {{forumTopicSubject}}
Hej Alle sammen
Jeg er lige gået fra min kæreste og kan desværre ikke få min elskede hund med mig lige nu bor hun hos min mor hun må gerne have hund men hun magter hende desværre ikke da hun gør af alle når hun går tur med hende så spørgsmålet er så hvad pokker jeg skal gøre Nevada er kun 4 år men har allerede dårlige bagben da hun kun var 4 måneder gammel blev hun overfaldet af en anden hund og fik knust sit ene bagben dette døjer hun stadigvæk med og så er hun blevet operaret for to løse knæskaller i bagbenene jeg vil gøre det bedste for hende hun er en rigtig dejlig hund så dette er en meget svær beslutning min mor fortæller mig også hun har stor savn efter mig hun sidder tit ude ved hende hoveddør og venter på mig når det så går op for hende jeg ikke kommer går hun op og ligger i min seng som jeg sov i da jeg boede hos hende og når min mor går med hende trækker hun for at komme ud på p-pladsen for at se om jeg holder derude håber at meget nogle vil skrive give nogle gode råd eller hvad du/i ville gør i sådan en situation
på forhånd tak
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.326
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Før eller sidenbegynder hunden jo at knytte sig til sin nye ejer, og så stopper de med at vente på den gamle , så lige DEN del ville jeg ikke bekymre mig så meget om
Men sygdom er noget andet -at finde et nyt og GODT hjem til en hund der ikke er rask, og som (så vidt jeg forstår på dig?) nok ikke bliver gammel kan blive svært... og tør du stole på at et nyt hjem vil opdage og behandle i det omfang det er nødvendigt samt tage beslutning om aflivning "i tide" så hunden ikke kommer til at gå med smerter i lang tid før de en dag kan se det er tid
-det er nogen af de tanker jeg ville gøre mig...og kunne jeg ikke selv beholde, tror jeg helt ærligt ikke at jeg havde sendt en "syg" hund videre
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
nov 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
nov 2012
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.326
nov 2012
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 59 Svar: 1.167
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 24
Hvis hunden ellers er frisk og glad, er der da ingen grund til bare at aflive den!
Men det kommer jo an på hvor ofte hunden har smerter, er det flere gange om ugen, eller?
aflivning eller ny familie