{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Anna E
Anna E
Tilmeldt:
13. okt 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 231

Anbefal en hund {{forumTopicSubject}}

Vi er en familie med to børn på 7 og 1 år smiley Vi ønsker en hund smiley

Det skal være en forholdsvis stor hund smiley Og ikke en muskelhund smiley

Den skal have ry for at være børnevenlig, nem at håndtere og opdrage smiley

Jeg studerer hjemmefra de næste 5 år smiley Så derfor er tid ikke et problem smiley Vi bor i et stort hus med have og skal selvfølgelig gå til hundetræning med den smiley

Men hvilken hund vil I anbefale? Synes der er så mange at det er svært lige at udvælge en at læse om - vi har haft kig på landseeren, men vil gerne læse om andre racer også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en hund
  • #1   19. mar 2014 Labrador, eller Golden Retriver, af udstillinglinjer.

  • #2   19. mar 2014 En vigtig ting at overveje er hvor meget tid i løbet af dagen I vil afsætte til hunden. Hvor mange gå-ture, hvor længe, hvor meget træning, hvilken slags, etc.

    Ellers er det meget svært at rådgive mht. racer, da det er utrolig forskelligt hvor meget de forskellige racer kræver af mental og fysisk aktivering i løbet af en dag for at trives smiley


  • #3   19. mar 2014 Det bliver også svært at guide, før i har taget stilling til nogle krav til hunden, og hvad i kan tilbyde.

    F.eks. Hvor lang tid vil i bruge på hunden fysisk såvel som mentalt træning?
    hvad med pelspleje?
    hvad vil i bruge hunden til ?

    osv osv..


  • #4   19. mar 2014 Okay... Jeg studerer hjemme ergo har jeg 3-5 timer til rådighed til motion.
    Pelspleje ikke vigtigt. Vi har i forvejen en kat vi børster/støvsuger hveranden dag