{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.753 visninger | Oprettet:

Anna E
Anna E
Tilmeldt:
13. okt 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 231

Anbefal en hund! {{forumTopicSubject}}

Årh vi har efterhånden overvejet det med hund længe... Egentlig var vi hooked på en landseer, men den bliver desværre nok for stor til vores hus..

Men lidt om os.. Mor og to børn på knap 2 (pige) og 8 år (dreng). Jeg studerer hjemme pt og derfor vil jeg have masser af tid til at træne og lege med hunden. Vi har et stort hus - men den vil kun skulle være i underetagen. og en lækker lukket have. Farmand er hjemme i weekenderne smiley

Den må gerne skulle luftes 1-2 timer dagligt - altså direkte gåture, og vil selvfølgelig have mulighed for frit "løb" i haven smiley
Den må helst ikke være alt for stor - sct berner, landseer og lign er for stor
pelspleje er egentlig ok men helst ikke hvor den skal strigles og børstes hver dag.
Det skal gerne være en "børnevenlig" hund - og helst ikke en hund der er for "Moderne" i forhold til indavl osv...


Er det helt urealistisk at finde sådan en hund?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en hund!
  • #1   25. nov 2014 Vil i gerne have en mellemhund - altså ikke så stor som landseer, men måske ikke så lille som en chihuahua? Vil i gerne have en pleasende eller selvstændig hund? Er der noget bestemt i vil træne med den? smiley

  • #3   25. nov 2014 Bum bum altså en mellemting af det du nævne i forhold til træning og selvstændighed. og den må gerne være stor som en labrador, Golden Retriver og lign. Faktisk skal vi ud og se på to hvalpe i weekenden - to forskellige steder af Golden retriever smiley

  • #4   25. nov 2014 Hvis hunden kun bliver aktiveret ved gå-ture og leg i haven, så er det nok mere selskabs-racerne i skal kigge på.