{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.397 visninger | Oprettet:

Chihuahua pels farve {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG smiley
jubiii.. så blev manden overtalt til vi skal have en hund nr 2 mere
her til sommer..

jeg vil gerne høre hvad i har af erfaringer med hvalpes farve,
hvordan de ændre sig til! smiley ?

Vi skal ned på onsdag og kigge på en der er beskrevet som musegrå .. hvordan vil den måske ende? smiley
kan ikke se moren på billedet men kan se farven er golden
og det er drengen også den er gul smiley

Er helt forelsket i hende smiley har i billeder af jeres små hvalpe der har ændret farve? smiley


Min lille dalle mand glæder sig til og skal være storebror snart.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua pels farve
  • #1   7. apr 2014 Sådan en farve havde min lille Misja som helt lille smiley

    profilbillede
  • #2   7. apr 2014 Og sådan en farve har hun som voksen smiley

    profilbillede
  • #3   7. apr 2014 Jeg vil sige hun er blevet meget mere gylden rødlig end hun var som hvalp

  • #4   7. apr 2014 EJ du må undskylde hvis det kun var Chihuahuaer du mente smiley

  • #6   7. apr 2014 I know i know smiley
    min han hun er steril, så kan ikke lave hvalpe.. så den vej igennem sker der sgu ingen ting, men hvis han bliver for pylret hvilket jeg ikke tror han gør, han har været sammen med hunde i løbe tid og han var ligeglad, men pylre han og piver så skal han hjem til min bedstemor og bo den tid , men regner med det nok skal gå, da han ikke har vist tegn nogensinde på parring smiley

    Nej i alle er velkommen til og ligge billeder ind af jeres hunde som hvalp, jeg ELSKER hunde uanset race, min faldte bare på chihuahua hihi
    Rød/Brun er sgu flotte! håber lidt jeg får en anden farve end dalle smiley


  • #7   7. apr 2014 Jeg går udfra det er dig der har smækket nuttethed og nuttethed op på facebook smiley

    Den første af dem ser ud til at blive zobel, mit lidt "dårlige" bud rød zobel.
    Den til højre som jeg går udfra er den lille "musegrå" er fawn, højestsandsynlig choko eller lilla fawn smiley


  • #8   7. apr 2014 Ps... du er ikke i tvivl hvis hvalpen er sort / black and tan, så du kan jo bare gå udenom de sorte hvalpe, så får de ikke samme farve smiley tihi

    Her er Lucky som hvalp, han er black and tan med hvid. Han var dog ret grå da jeg fik ham.. smiley


    profilbillede
  • #11   7. apr 2014 TS:

    Hvad med at smide et billede op af hvalpen smiley Chihuahuaer har utrolig mange farver og varianter smiley For hvis du skriver musegrå så tænker jeg på farven Blue Fawn smiley


  • #12   7. apr 2014 Hvor er de fine alle jeres chi smiley jeg tænker også lidt blue fawn men alligevel, der er ikke nogen af forældrene som jeg som sådan kan se på hendes hjemmeside "thatt's chihuahua" at der er sorte forældre med til den skal blive grå artigt smiley hvad det ligner for mig da jeg kiggede på guloggratis ligner det 2 gyldne forældre
    men har også set en black and tan på hendes hjemmeside som min nuværende hun er så reeelt kunne det jo godt være ham der er faren smiley

    jo selvfølgedig må i se min lille beundre jeg har i tankerne smiley
    syntes der er lidt gylden i hende også smiley


    profilbillede
  • #13   7. apr 2014 Farver kan lægge længere tilbage I linjerne så du får nok mest ud af at spørge opdrætter smiley
    Hendes hjemmeside viser heller ikke rigtig noget.

    Jeg tvivler på det er en black and tan der har fået dem for sort er dominerende smiley
    Men det kan selvfølgelig godt ske. Men hvis annoncen viser to forældre er der jo nok dem.
    Er ret sikker på at hun har to annoncer med samme far og det ene kuld er choko så den kan sagtens være chokofawn tror ikke den er blue fawn da dens snude ser mere brun ud.


  • #14   7. apr 2014 Lige præcis! smiley
    nej hun vist kun disse 2 hvalpe , det er vist en anden i samme by og ikke hende som jeg syntes det så ud! smiley

    Tror du hun vil blive chokobrun? er hun ikke alligevel lidt for gul til det smiley ?
    men ja det er rigtigt! det kan jo ligger længere tilbage hehe smiley
    men fin det er hun da, hun ligner en bette tyk sak hihi smiley


  • #15   7. apr 2014 Nej hun bliver ikke chokobrun, det er de når de bliver født. Hun er chokofawn eller lillafawn udfra hendes snude, blue fawn har grå snuder (søg på google) smiley

    thatt's har 2 kuld, det chokofarvede kuld er også hendes, for jeg kender en der nok skal have en chokohan fra det kuld, og jeg mindes at det er samme hanhund i begge annoncer.

    Fandt lige en tilfældig hund på google, denne er vidst nok choko fawn
    (link fjernet)


  • #16   7. apr 2014 Kan se at jeg sidder og skriver om den forkerte hvalp, det er han hvalpen (til højre jeg har skrevet om)

    pigen ser zobel ud. Men hvilken zobel er svær at sige udfra billederne på annoncen.

    Her er hendes choko kuld (link fjernet)


  • #17   7. apr 2014 Hi hi ja det kan jo smutte chokfawn er ellers den ønskede hunde farve jeg gerne vil have hihi smiley

    Men nusser der er hun smiley
    Glæder mig til og se hende på onsdag


  • #18   7. apr 2014 Ud fra det billede er hun Blue Fawn smiley Blue Fawn oversat til dansk er Blå Zobel - så hun er en zobel variant smiley

  • #19   7. apr 2014 Denne hvalp er Choko fawn (Billede er Winnie Lene Hansen/ Kennel High Fly)
    (link fjernet)

    Her er en Blue Fawn (billede er Michelle Paarup/ Manzanas Chihuahua)
    http://hund.webgallerier.dk/galleri/153/628/471/764197-chihuahua-xenia-from-paradies


  • #20   7. apr 2014 Frk KC, er den anden hvalp så lilla? for chokoen på dit billede er da ret mørk? men fawn varrianterne er også ret forskellige i farverne selvom det f.eks. er choko fawn er de ikke? smiley spørger fordi jeg ikke kender så meget til fawn varianterne.

    Og jeg troede de blå havde lidt grå snuder men så lærte jeg da også noget i dag smiley


  • #21   7. apr 2014 Ej de begge er bare mega søde i deres farver !! smiley
    Farven er til og leve med smiley
    Det vigtigste er jo hunden er sund og rask smiley


  • #22   7. apr 2014 Morgan har også skiftet ham flere gange, her fra han var 4 mdr og 2o mdr. fra at være grå/hvede med sorte partier, til at være hvedefarvet

    profilbillede
  • #23   7. apr 2014 Sa både Choko Fawn og Blue Fawn er Zobel varianter vil de i mange tilfælde blive lysere med alderen smiley

  • #25   7. apr 2014 Min estelle 4 uger

    profilbillede
  • #27   8. apr 2014 Hvor er de bare SØDE! smiley ih utrolig der findes så mange flotte farver smiley

  • #28   8. apr 2014 Den eneste farve (eller farve kombination) der ikke er tilladt ved chihuahua er Merle (de spættede) alle andre er tilladt, så ja der er mange farver og kombier smiley

    Jeg selv har en black and tan som dig, ønsker mig en choko (tan eller med hvidt, ikke ren choko) men må nok erkende at nr 2 bliver black and tan som Lucky, for jeg står allerede på venteliste til hende smiley dog må jeg lige væbne mig med tålmodighed 1-1½ endnu... smiley hehe


  • #29   8. apr 2014 Kan se den har drillet lidt og sendt mit svar flere gange smiley

    Men her kan i få et af Estelle nu 1 år


    profilbillede
  • #30   9. apr 2014 Hihi ja det er noget sjovt nok! ja det er rigtig det med merle smiley har godt hørt lidt om det da det åbenbart er ulovligt og lave hvalpe med dem, men det er vist sådan på alles racer at merle ikke må avles på smiley Black and tan er en fantastisk flot farve smiley
    hold da op 1 1/2 år det var da alligevel en del du skal vente smiley

    Hvor er Estelle flot! smiley
    shit en lækker mås!

    Men jeg vil lige ligge et lille billede op af Minnie! smiley
    som vi jo valgte idag.. smiley
    hun er mere gylden end grå allerede ligesom broren smiley


  • #31   10. apr 2014 Mærkeligt billedet af hende ikke kommer op så i kunne se hvor lækkert hun er smiley

    profilbillede
  • #32   10. apr 2014 100% Blue Fawn smiley Meget smuk smiley

  • #33   10. apr 2014 Det er ikke ulovligt at avle merle, det er bare ikke godkendt i FCI og ikke ønskeligt, men man kan altså ikke blive straffet for det smiley
    Der findes hunderacer hvor merle er tilladt.

    Hehe ja det er MEGET længe, men når man har set sig lun på noget bestemt, må man jo vente på at kunne få det, i mit tilfælde et kuld fra Luckys halvsøster. Men udover at hunden er fantastisk, har jeg det bare så godt med opdrætteren (det er Luckys opdrætter der selv har beholdt en hvalp)
    Men jeg er blevet lovet den første tæve fra kuldet, hvis der kommer en, så jeg venter gerne 1½ år på hende<3


  • #34   10. apr 2014 og sådanne billeder burde være forbudt, bliver alt for hvalpeskruk! hvor er hun dog sød smiley

    Er det i orden jeg skriver en PB? vil gerne høre lidt om stedet hvis det er ok..


  • #35   10. apr 2014 Hihi ja det må du IHVERTEFALD ,

    Hi hi ja.. min veninde viste en af hendes der blev jeg hvalpe skurk og tænkte jeg må sgu have en hvalp nu og ikke til vinter! smiley

    ja hun bliver med 100% sikkerhed blue fawn! hun er så smuk, og dejlig- og det har bedste sind ligesom hendes flotte mor smiley


  • #36   10. apr 2014 TS - hvis jeg var dig, så få lige dyrlægen til at bekræfte at din han er steril, just in case.
    For hvis du vidste hvor mange gange jeg har hørt den før (godt nok med marsvin, men alligevel), hvor det er endt med 'hovsa, nu blev mine for gamle hunner sgu bollet tykke alligevel'.
    Bare lige så du er på den HELT sikre side, for det vil være så ærgerligt hvis din lille hun blev drægtig i første løbetid.

    Mht. farver... der er jeg nok ikke den mest vidende... min pixel var sådan 'sort-agtig' som lille, og hun er rød idag.
    Her som rimelig bette - den 'lyseste'


    profilbillede
  • #37   10. apr 2014 ca 3 måneder

    profilbillede
  • #38   10. apr 2014 og som voksen

    profilbillede
  • #39   10. apr 2014 Hun er så fin, jeg er slet ikke misundelig.. lalalalalalalalala

    Lucky er også bare så irreterende, han har hele tiden været en lille hvalpefis, så når jeg så hvalpe gik jeg da bare ind og snuppede ham selvom han nu er 15 mdr gammel, men det er bare som om han ser mere og mere voksen ud i ansigtet, dumme lille hund! det var meningen han skulle være min hundehvalp forevigt smiley heldigvis er han jo bare en lille fis på 1700g som tror han er en baaaaby hund, så det hjælper da en smule smiley hihi


  • #40   10. apr 2014 Hvor er hun smuk megapixel, hvad er hun for en? smiley

  • #41   10. apr 2014 Hun er pekingeser/papillon smiley

  • #42   10. apr 2014 Elsker hendes udtryk, hun så så fin og blid ud, men samtidig ligner hun en rigtig lille ballademager smiley

  • #43   10. apr 2014 Hun er sådan lidt 'mongol-agtig', på den søde måde... ikke så kvik, men hun ser altid bægeret som mere end halvfuldt. Hun elsker legesager og krammere. Og sjovt nok ææææææælsker hun børn, jo yngre jo bedre (det har hun IKKE fra mig).
    Hun er supergod til de helt små børn, hvor de er i den alder hvor de egentligt kan være lidt hårde ved dyrene - den aldersgrupper er hun helt forfjamsket i.
    Hun brillerede osse på et tidspunkt, hvor min veninde havde hende med ud og gå, der mødte de en dame i en barnevogn.. og der stod hun og hoppede, fordi hun gerne ville se baby. Jeg plejer at sige at de er på det mentalt samme plan *G*


  • #44   10. apr 2014 Haha smiley

    Lucky er også helt vild med børn (sjovt nok er han chihuahua, de er jo ellers ikke kendt som børnehunde, men alle de hunde fra hans opdrætter elsker børn)
    Jeg er heller ikke særlig glad for børn, kan dog godt li babyer (børn under 2 år) når de ikke skriger, skider i bleen osv.
    Men Lucky er helt væk i min nevø der nu er 10 mdr, han for guder ham, og jeg bliver nogle gange nød til at tage Lucky op, for ellers vil han stå helt oppe i hovedet på ham, slikke hans fingre osv hele tiden, det gider baby ikke smiley

    Da Jonathan min nevø var helt lille, fulgte lucky den i hælende som havde ham oppe, man måtte simpelthen hverken sidde eller gå med ham uden Lucky var der. I starten troede jeg det var fordi han blev "jaloux" fordi joanthan tog hans mor, sådan kan han nemlig godt have det overfor andre hunde, at de må gerne være der, men så SKAL lucky også have det meste opmærksomhed smiley Men fandt ud af at det var ligemeget hvem han var hos, for det var Jonathan han fulgte rundt.
    Og nu er de jo bare bedste venner fordi Jonathan taber mad ned på gulvet når han spiser. baaah smiley


  • #45   10. apr 2014 hehe - når det gælder børn, så glemmer pixel at hun gerne vil være i centrum... til gengæld er der ikke grænser for hendes krumspring, hvis der kommer nogen og kigger på marsvinene.

  • #46   10. apr 2014 Ej hvor er hun flot!!!! Vildt farve skifte!!! smiley
    Altså lad mig sige det sådan han er 100% steril.. der er adels ingen tvivl (:
    han har været til dyrlægen her forleden hvor alt blev tjekket!
    men har godt nok ALDRIG hørt en hund ikke er ordenligt steril når det er han hund!
    der er abeslut ingen boller mere på den hund (han er også lidt homo artigt ) smiley smiley
    Så det er jeg ikke så bange for smiley (har hørt hun-katte kan det smutte ved)


    Hihi, ja det er rigtig ! jeg ønskede også Dalle måtte være baby for evigt og Minnie med! smiley MEN DESVÆRRE! smiley de vokser ! dalle er en lille bitte tyk vaps på 2500 g smiley så han slår altså din på 1700 g hihi smiley :D


  • #47   10. apr 2014 Her kan du se mine hunde og min mors smiley De røde har alle været mørkere som hvalp smiley

    profilbillede
  • #48   10. apr 2014 Frk KC, du burde vide at når man lægger sådan et billede op, så SKAL man dele med andre, for det er total ondt og unfair smiley

    Jeg vil gerne be om den smukke røde i midten, og black and tan (med hvid, tricolor?) ude i højre side.. tihi
    savle savle savle smiley


  • #49   10. apr 2014 Hihi det er Estelle og DeeDee smiley De er ½-søstre smiley (samme far, men lidt under 1 kg imellem dem smiley )

  • #50   10. apr 2014 Frk KC, nu hvor du lige har fået at vide du skal dele ud, vil jeg gerne bede om de to sorte og hvide, for de er da godt nok lækre <3<3

  • #51   10. apr 2014 Hihi tak tak smiley Men flytter dog ikke smiley De er groet fast her. Og de er faktisk helsøstre med to års mellemrum og hentet i Sverige smiley

    Hende uden blis er Zaffie, men dejlige udstillingstæve, som er oppe i Guld vinder klassen i DRU smiley Og lillesøster Dixie er min mors og hun klarer sig også meget godt på udstillingerne smiley mangler 2/4 certer for DKCH smiley Men det kan jo godt tage tid at få de sidste hehe.

    Sunshine: Zaffie er mor til DeeDee smiley


  • #52   10. apr 2014 Hehe smiley
    Men de er i hvert fald smukke smiley


  • #53   10. apr 2014 Skal jeg gøre jer lidt mere skruk smiley Estelle 1 mrd smiley

    profilbillede
  • #54   10. apr 2014 Og hvis i abonnerer på Vi med Hund har i måske set dette under "månedens hund" smiley
    Ella 1 mrd hehe


    profilbillede
  • #55   10. apr 2014 Det der er ikke sødt smiley

  • #56   10. apr 2014 Frk KC nu er du jo bare ond! smiley

    De er altså alt for lækre.. årh giv mig DeeDee hun vil gerne herhjem og være kærester med Lucky det er jeg helt sikker på smiley


  • #57   10. apr 2014 Hihi, det tror jeg min mor ville være ked af smiley

    Jaa ved jeg er ond.. men man skal da dele de små skønheder smiley

    Her er mit F-kuld 8 uger gammel smiley Dog skal jeg først have hvalpe igen næste år smiley Vi skal fokuserer på at udstille smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Chihuahua pels farve

Annonce