{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhund og tæve?
  • #1   4. maj 2014 Det er jo forskelligt. Men som udgangspunkt er det bedst at vælge en af hvert køn som jeg ser det.

    Men når det er sagt har jeg jo selv tæver sammen. Uden problemer.


  • #2   4. maj 2014 Det kommer vel an på hvilke hunde det er. Så vidt jeg ved er nogle racer mere egetkønsagressive end andre. Men her fungerer det fint med 2 tæver og 1 hanhund, men tror ikke der havde været synderligt meget forskel hvis de alle var af samme køn smiley

  • #3   4. maj 2014 Je g vil sige ,at hvis man gider det med løbetids adskillese ,så ville jeg vælge en han og en hun Jeg har aldrig hørt om problemer Med han og hun imellem
    Der imod går det somtid galt, med 2 tæver særlig hvis der ikke er så meget forskæld på alder Det er når de bliver kønsmodne
    Med to hanhunde ved jeg ikke De gange jeg har haft 2 hanner, smiley har der aldrig været problemer


  • #4   4. maj 2014 tja, jeg har haft en tæve og to hanhunde sammen i adskillige år, og forskellige racer sammen, aldrig haft problemer.
    Tæverne styrer smiley

    Nu har jeg en tæve, to voksne hanner og en hanhvalp, og forventer bestemt ikke ballade.
    (tæven er steriliseret sidste år)


Kommentér på:
Hanhund og tæve?

Annonce