Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyset - tændt eller slukket?
  • #3   25. maj 2014 Jeg plejer at lade et par lys være tændt, nok mest for egen skyld.
    her er bulder sort uden gadelys, så det er meget rart at kunne finde nøgle hullet smiley
    så udelys og en i gangen hvor vi går ind plejer at være tændt når jeg ved at det er mørkt når vi kommer hjem.

• #5   25. maj 2014 Slukket. Men udenfor er der gadebelysning, så det er aldrig buldermørkt.

• #6   25. maj 2014 Jeg har lys tændt uden for Fordi her er så mørkt, at jeg ikke kan finde ind ellers smiley

• #7   25. maj 2014 Jeg har også slukket, men bor også midt i København, så her bliver aldrig rigtigt mørkt.

• #10   25. maj 2014 Line, det var også indenfor jeg tænkte smiley

Kom en aften til at tænke, hvad hundene mon selv ville vælge. Jeg slukker lyset, men med lys fra gaden, så bliver her aldrig helt mørkt.

• #11   25. maj 2014 vi har slukket og vi bor ude på landet vi har dog automatisk tænder på når vi kommer hjem smiley

• #12   25. maj 2014 Jeg har altid tv`et kørende når hundene skal være alene, både så det får dem til at lade være med ligge på "nåle" og hoppe op i vinduet og hyle el.gø, når/hvis de hører en anden hund gø, eller en ambulance kører gennem gaden, og så er der heller ikke helt mørkt og "dødt" mens jeg er væk.
    Jeg har altid brugt TV`et til at "aflede" hundene når de har skulle være alene, og det har så vidt jeg ved, altid virket. smiley

• #13   25. maj 2014 Tændt.
    En af de første gange Coco skulle være alene hjemme om aftenen (vinteren, jeg var hjemme ved en 10-tiden), kom jeg hjem til en hund, som sad fuldstændig forskræmt lige under den ene lampe, som var tændt. Jeg har siden opdaget, at hun ikke er super glad for mørke generelt - man er vel en byhund smiley Så hun har det store lys tændt i soveværelse, og så er der som regel en lille lampe tændt i stuen, resten af lejligheden er slukket, da hun er adskilt af en babylåge fra de rum.

• #14   25. maj 2014 Jeg ville tænde en lille lampe...så der ikke var helt mørkt. det har jeg altid gjort..

• #15   25. maj 2014 Har nogle gange lys tændt, men det er ikke pga. Lia, tror hun er ret ligeglad med om der er lys eller ej.

• #16   25. maj 2014 Lys er også kun tændt for min skyld, jeg syntes at det er rart at komme hjem til et hus med lys i, frem for et "sort hul".
    selv om det self.aldrig bliver så "sort" da jeg bor midt i Kbh. men det er en vane jeg har fra jeg boede på landet, og det gælder vist også fjernsynet..nu hvor jeg har haft lidt tid til at tænke over det i. smiley

Men jeg tror stadig at det har en beroligende virkning på især Beauty som bliver død angst hvis det blæser en lille smule fra den "forkerte" side for så piver mine vinduer og gør hende rædselsslagen, og da er det en fordel at tv lyden "dulmer" blæstens "spøgeri" en smule. smiley

• #18   25. maj 2014 Vi har lys tændt til hundene både inde og i pensionen indtil de nattens ved 9-10 stykker smiley

• #19   25. maj 2014 A-S, ååååh bette pus smiley

• #22   25. maj 2014 Normalt har jeg en lampe eller to tændt, men det er for min skyld. Hunden er komplet ligeglad, hun sover og sover fint både med -eller uden lys smiley

Kommentér på:
Lyset - tændt eller slukket?

Annonce