960 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Erfaringer med Orbiloc - er lyset for "skarpt"? Erfaringer med Orbiloc - er lyset for "skarpt"?

Hvad er jeres erfaringer med Orbiloc? Jeg har haft en blå de sidste sæsoner, men har kun brugt den meget lidt, fordi Aqui ikke har kunnet lide, at have den på.
Den sidder på et halsbånd, der er fuldstændig magen til det halsbånd han normalt går med, men jeg opdagede, at han begyndte at trække sig, så snart jeg kom med det halsbånd med lys på - også selvom det ikke var tændt.
Så han fik et andet gammelt lyshalsbånd på med små dioder, og så har jeg ikke tænkt mere over det.

Men nu fik jeg så fundet den frem igen, og fik afprøvet den til Zeven i mandags uden problemer.
Tirsdag kunne vi gå den lange tur i dagslys, så der havde han sit alm. halsbånd på - men i går, da jeg igen tog halsbåndet med lygten frem, så ville han pludselig heller ikke have det på.
Og det er IKKE, fordi han bare har besluttet sig for, at han ikke vil have halsbånd på, for da jeg tog det almindelige, hvor der kun er refleks frem til aftenturen, kom han ligeså glad og villigt, som han ellers plejer.

Er der nogle af jer andre, der har oplevet noget tilsvarende? Jeg tænker, at lyset simpelthen er så skarpt/intensivt, at det faktisk generer deres øjne?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Orbiloc - er lyset for "skarpt"?
Kommentér på:
Erfaringer med Orbiloc - er lyset for "skarpt"?

Annonce