625 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hjælp til træning ( lidt langt) hjælp til træning ( lidt langt)

godaften HG

har et problem med min JRT som jeg vil prøve og fortælle jer om men jeg er ikke altid den bedste til at formulere mig på skrift så ikke høvl mig ned hvis det ikke giver mening..

først vil jeg undrestrege at min hund på ingen måde er aggressiv og der er intet ondt i ham overhoved...

men sagen er den at nu har vi haft min niece på ferie i en uges tid hun er 2 1/2 år gammel og når vi leger med hende hvor der er måske en del lyd på fra min niece side af med skrig og højt grin går min hund fuldstændig banana..

han gør, gør og gør og han hopper op enden af os eller min niece og vil sådan snappe efter os men ikke for at bide os tror det er for at holde fast i os.. jeg gætter på det stresser ham på en eller anden måde med det leg eller at han bare gerne vil være med men det er lidt voldsomt med min niece... ???

når jeg så siger nej og vil have ham til at stoppe gør han bare af mig og det er som om jeg overhoved ikke kan komme trænge ind til ham og hvis jeg bukker mig ned for at tage ham ind render han jo væk fra mig for han er jo en skide klog hund lidt for klog en gang i mellem... og jeg ved simplehen ikke hvad jeg skal gøre andet end vi jo har stoppet med at lege for at få hunden til at falde ned...

min problem er så at vi selv skal have en baby her til august og jeg er så meget i tvivl om han vil gøre det sammen ved vores egen baby eller om han bare vil vende sig til at baby er bleven en del af familien fordi han er der hele tiden...

jeg skal på INGEN måde af med min hund fordi der kommer barn men hvordan træner jeg det sådan han ikke stresser over situationen eller hvad det er han gør ?

håber der er nogle der kan hjælpe med nogle gode råd

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til træning ( lidt langt)
  • #1   29. jul 2014 Ingen med børn og hund der har prøvet det samme eller bare en som har et godt træningsråd til hvad vi kan gøre ??

• #4   29. jul 2014 Altså han er ikke hvalp han er 2 år og 4 måneder .. Han er lidt utryg ved børn generelt altså ment sådan han vil godt snakke med dem hvis han går til dem og ikke omvendt tror ikke rigtigt han ved hvor han har børn s bevægelser henne af hvis det giver mening men vil da helt sikkert prøve og aktivere ham med noget mere spændende end det vi leger med

• #6   29. jul 2014 Det gør vi allerede med at det er niecen som giver godbidder og at hun ikke må gå til ham når han ligger i sin kurv så det er helt på plads og han er også go til at være stille med børn men det er kun når børn måske kører lige i et højt gear eller løber så vi han være med på den måde som er beskreven ovenover

Kommentér på:
hjælp til træning ( lidt langt)

Annonce