{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejer og kamphund efterlyses !
  • #1   22. sep 2014 Sådan en tåbe.
    Og hvad sker der for at den sårede hund først blev bragt til dyrlæge søndag?!?

• #2   22. sep 2014 Ja Tg Det er noget forbannet svinneri Igen hvem er skyld i at de hunde får et dårligt omdømme Jeg håber de får fat i de mennesker Føj smiley smiley

• #3   22. sep 2014 Marlene : den fatter jeg så heller ikke, hvis hunden bløder og ikke kan gå, ja bare i det hele taget så får man den til dyrlæge med det samme .

Inger : helt enig !

• #4   22. sep 2014 Sikke noget svineri smiley
    "Kamphund" er nok en overdrivelse - det er sådan en betegnelse uvidende folk stempler alle muskelhunde med..

Men når det så er sagt er det en frygtelig sag - og oplevelse for hund og ejer smiley
    Og jeg bliver gal når folk ikke kan finde ud af at eje en hund!

• #6   22. sep 2014 Line P : haha meget enig! Man kan jo ikke sammenlige de to racer!

• #8   22. sep 2014 Hold da kæft nogen idioter !!!
    Jeg havde nok sparket alt hvad jeg kunne og håbe jeg havde ramt den lige i fjæset uanset om jeg så selv havde fået en på skrinet !
    Håber da godt nok at nogen melder sig og ved hvem de er
    Og stakkels pige og hund !

• #10   22. sep 2014 Der burde jo være nogle der kender manden, naboer eller andet. Håber virkelig hvis han bliver fundet at han straffes og ikke ender som dem der overfaldte hende med muskelhunden som blev smidt i søen!.
    Nu læste jeg lige nogle af kommentarene fra linket, det eneste jeg kan sige er: FØJ! At folk kan kører det over på "ahmen der er altzå ikke noget der hedder en kamphund/muskelhund! / fuck hundeloven" det er simpelthen for plat! smiley var min hund blevet overfaldet af sådan en type hund kan man jo sagtens formulere sig forkert, for man er jo helt i chok over hvad der er sket!.
    Håber de ALLE SAMMEN bliver straffet!

• #11   22. sep 2014 Det er lader til at være Heidi der kommentere i tråden der er ejer af "offer" hunden:

"jeg vil lige for en ordens skyld lige kommenter : Jeg var på arbejde til kl 01,00 og kunne ikke køre fra mit job. derfor blev det søndag morgen .... hovdesagen er vel også at hunden kom af sted og ja hvis jeg var hjemme var en også kommet afsted. tro mig. men et er ikke lige det historien handler om. min hund bliver angribet. og jeg vil bare finde ejeren af dette dyr. syntes han skulle have en straf. for det er på ingen måde ok."

• #16   22. sep 2014 Er man først hjemme kl. 1 om natten tager man til dyrlæge kl. 1 om natten!!

• #20   22. sep 2014 Underligt den kom så sent til dyrlæge...

Men nøj en uhyggelig historie smiley

• #22   22. sep 2014 det er sgu uhyggeligt at folk med den mentalitet overhovedet kan have hund ..("kamphundens" ejer).

• #23   22. sep 2014 Hanne M + andre! sådan er der bare.

I den by hvor jeg bor, mødte jeg en mand, der har en blanding Rottweiler/Dobbermand, jeg gik tur med min lille Berner Sennen hvalp og vi faldt i snak.

Bl.a. sagde han den angriber kun store hunde, du skal ikke være bange,jeg gik med en Berner hvalp. Jeg spurgte hvorfor har du så ikke snor på?

Han svarede, han havde påbud om mundkurv og snor, hunden fungerer ikke når den skal have mundkurv og snor på, han går stadig med sin hund løs, og politiet gør intet.

Når jeg ser ham eller hunden i det fjerne vælger jeg en anden vej!

• #24   22. sep 2014 Fandme noget svineri, men fandme heller ikke i orden først at vente til søndag med dyrlæge!

• #25   22. sep 2014 Typer som ham burde være aflivet ved fødsel. smiley

• #26   22. sep 2014 Jeg arbejder tit om aftenen, og hvis jeg kom hjem og fandt en skade, som jeg vurderede til at kunne vente til min dyrlæge møder, ville jeg ikke vække hende.

Måske er det en af grundene til at jeg har hendes private mobilnummer?

• #27   22. sep 2014 En hund der skal lappes sammen kan ikke vente.

• #28   22. sep 2014 Det kommer i høj grad an på hvad der skal "lappes".
    Er der ikke dybe eller blødende sår, og ellers ikke tegn på noget akut, ville jeg roligt sove nogle timer inden jeg kontakter dyrlægen.

• #29   22. sep 2014 Det er vi så så forskellige. Jeg syntes KUN man skal bruge dyrlægen uden for åbningstid hvis det er akut. MEN en hund der er blevet angrebet syntes jeg nu er akut.
    Har selv stået hos dyrlægen den 25 december kl. 20 om aftenen da min hund blev bidt i kinden af en anden hund. Det var et hul på størrelse med en to krone og der var hul hele vejen igennem og ind i munden.

Det blødte ikke ret meget, men min hund skal altså ikke rende rundt med hul i kinden.

• #30   22. sep 2014 Og derudover var "skaderne" på datteren måske mere akutte, og komme hjem og eskalere situationen kunne forvære dem.

• #32   22. sep 2014 Hvem sige hunden lider?
    Hvis der bar er tale om mindre bidsår og tryk skader på muskler, så er det ikke akut i min bog

• #34   22. sep 2014 Det er IKKE ok at vente.

• #36   23. sep 2014 Lige netop isabelle jeg er sikker på at hundeejerne har gjort hvad hun fant rigtigt i situationen, og det er altså ikke hvad hun har gjort, der er vigtigt nu, det vigtige er at finde idioten med overfaldshunden!

• #37   23. sep 2014 altså,hvis man kommer sent hjem fra arbejde,ser sin hund bidt,
    det er meget slemt

MEN hvad nu,hvis t.s.,IKKE lige havde penge til et weeken dobbelt takst besøg hos dyrlægen ,ingen penge på kontoen,div.naboer "var gået til ro",så man kunne ikke lige et par tusind,hos naboen.,midt om natten

hvad gør man så ;;;

Jeg er selv så "svine heldig" ,at jeg godt kan låne til et dyrlægebesøg,INDENFOR åbningstid...Desværre er min tid her i min bebyggelse,snart på retur,jeg må flytte p.g.af pengemangel.

Men jeg vilde da,ligesom t.s.,skrev være om hunden,berolige den,og derefter søndag,eller what ewer,tage til dyrlæge med det samme.

Dyrlæger er jo ikke mere dyre "entuiaster",end de forlanger "cool cass..på bordet. her og nu.

p.s.Det var dyrlæge eller tandlæge man skulle have ,taget en uddannelde til.Så,havde man altid til "dagen og vejen"

m.v.h.

fattigrøven,mopsens "oppasser"

• #38   23. sep 2014 Lørdag nat eller søndag morgen... Prisen er den samme.

• #39   24. sep 2014 Helt enig, det er samme takst lørdag aften og søndag morgen.

• #40   24. sep 2014 mette med de ect..

jow,prisen er den samme,og om det er lørdag nat eller søndag (hele dagen).

prisen er forhøjet,i weekenden.

det ved vist alle.

det kan vel ikke diskuteres eller "hva".

Har ikke hørt om nogen dyrlæger/dyrehospitaler sige::

nå,ja,har du ikke lige 2.000(weekend takts),så kan du bare betale mig i morgen

m.vh.
    vibeke

Kommentér på:
Ejer og kamphund efterlyses !

Annonce