1.398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Stephanie P
Stephanie P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

The sims 3 "Fejl" The sims 3 "Fejl"

Hej.. Jeg har næsten lige fået ny computer, med Windows 8, og jeg er meget glad for den!
Nå, nej jeg skulle så installere mine sims 3 spil +ekstrapakker, og jeg fik så det hele installeret, men jeg skulle så til at spille, men der popper en besked op på computern hvor der stod "fejl i installation af sims 3" og har prøvet at afinstallere og installere den igen, nogen som har samme problem eller ved hvad man skal gøre ved det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The sims 3 "Fejl"
  • #1   27. okt 2014 Min datter på 12 år fik også ny computer i sommer,hun skulle så også installere sine sims 3 spil og ekstra pakker,den sagde også fejl,vi var nødt til at købe et nyt sæt sims 3 startpakke før det hele virkede igen øv det var dyrt smiley

• #2   27. okt 2014 Prøv at gå ind i kompatibilitets indstillinger og skift til windows 7 istedet for 8.
    Og se om det så vil starte...

• #3   27. okt 2014 Du skal finde din sims3 (den seneste udvidelsepakke) folder.
    Som regel er det installeret på Denne pc -> Lokal disk C -> Programmer (x86) -> electronic arts -> sims 3 (vælg den seneste udvidelsepakke).

Her fra, skal du gå i: Game -> Bin

Find filen TS3EP0x.exe fil (det lille x står for nr på din udvidelsepakke)

Højre klik på filen, vælg fejlfind i forbindelse med kompatibilitetsproblemer - vælg "foretag fejlfinding af programmet" - afkryds "programmet fungerede i tidligere versioner af windows, men kan ikke installeres eller køre nu"
    Vælg hvilken version den fungerede tidligere på prøv windows 7 hvis det virkede på det på din gamle computer. Tryk test

• Stephanie P
    Stephanie P Tilmeldt:
    okt 2014

#4   27. okt 2014 Hej Ronni!
    Tak for hjælpen, det virkede, men skal man gøre det hver gang man skal spille???

• Stephanie P
    Stephanie P Tilmeldt:
    okt 2014

#5   27. okt 2014 Hej Ronni!
    Tak for hjælpen, det virkede, men skal man gøre det hver gang man skal spille???

Og kan man gøre så den skærm bliver større (fuldstørrelse?)

profilbillede
  • #6   27. okt 2014 Jeg tror ikke du skal gøre det hver gang, når du har testet kan du trykke næste så regner jeg med den vil virke, men du må lige prøve

Kan du inde i selve spillets grafik indstillinger vælge noget omkring fuld skærm? evt. prøv at ændre til en højere opløsningen

• #8   27. okt 2014 Jeg kører det i fuld skærm på en 24" i 1900x1200 opløsning. Ingen problemer der, så regner med du kan få den til det?

• #9   27. okt 2014 Hej! Ved i hvad for en computer man skal bruge til at spille sims 3/4??

• #11   27. okt 2014 Har du en i forvejen?
    hvad indeholder den?
    Det står krav http://dk.thesims3.com/game/systemreq

Hvis du skal have en ny til formålet, så er en max pris lidt nødvendig for at kunne hjælpe. spørg evt. inde på hardwareonline.dk

• #12   27. okt 2014 Tak smiley

• #14   1. nov 2014 Hej!.. Hvor mange Windows skal ens computer have for at spille spillet??

• #15   1. nov 2014 Kun en af dem.

Kommentér på:
The sims 3 "Fejl"

Annonce