The sims 3 "Fejl" The sims 3 "Fejl"
Hej.. Jeg har næsten lige fået ny computer, med Windows 8, og jeg er meget glad for den!
Nå, nej jeg skulle så installere mine sims 3 spil +ekstrapakker, og jeg fik så det hele installeret, men jeg skulle så til at spille, men der popper en besked op på computern hvor der stod "fejl i installation af sims 3" og har prøvet at afinstallere og installere den igen, nogen som har samme problem eller ved hvad man skal gøre ved det?
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 1.126
jun 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 159
Og se om det så vil starte...
jun 2007
Som regel er det installeret på Denne pc -> Lokal disk C -> Programmer (x86) -> electronic arts -> sims 3 (vælg den seneste udvidelsepakke).
Her fra, skal du gå i: Game -> Bin
Find filen TS3EP0x.exe fil (det lille x står for nr på din udvidelsepakke)
Højre klik på filen, vælg fejlfind i forbindelse med kompatibilitetsproblemer - vælg "foretag fejlfinding af programmet" - afkryds "programmet fungerede i tidligere versioner af windows, men kan ikke installeres eller køre nu"
Vælg hvilken version den fungerede tidligere på prøv windows 7 hvis det virkede på det på din gamle computer. Tryk test
okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Tak for hjælpen, det virkede, men skal man gøre det hver gang man skal spille???
okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Tak for hjælpen, det virkede, men skal man gøre det hver gang man skal spille???
Og kan man gøre så den skærm bliver større (fuldstørrelse?)
jun 2007
Kan du inde i selve spillets grafik indstillinger vælge noget omkring fuld skærm? evt. prøv at ændre til en højere opløsningen
jun 2007
okt 2014
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
jun 2007
hvad indeholder den?
Det står krav http://dk.thesims3.com/game/systemreq
Hvis du skal have en ny til formålet, så er en max pris lidt nødvendig for at kunne hjælpe. spørg evt. inde på hardwareonline.dk
okt 2014
okt 2014
jun 2007
The sims 3 "Fejl"