{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

suk {{forumTopicSubject}}

enten er pixel exceptionelt dum eller seriøst koldi måsen...

*mor, jeg vil gerne ud og tisse nu*

*nej, pus, det er virkelig en dårlig ide*

'Mor, jeg vil gerne ud og tisse nu*


oh well.. åbner døren til forhaven, hvorefter vapsen trisser udenfor mens der brages og glimtes, hvorefter hun så bare sætter sig ned i græsset mens der brages og glimtes hen over hovedet på hende...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suk
  • #1   1. jan 2015 Her bliver der bare snorket!

  • #2   1. jan 2015 Mine er også stort set upåvirket.
    For første gang. For 2 år siden var begge to helt oppe og ringe. Sidste år trænede jeg i halvandet døgn med godbid ved hver brag. I år er de ligeglade smiley


  • #5   1. jan 2015 Kia valgte at plante sin røv på en spisebordsstol og så sidde foran vinduet og kigge ud.
    Hun gider ikke stå så længe når nu hun kunne sidde ned :o)
    Mageligt anlagt er hun da :o)

    Hun fik øje på en mand der stod og kiggede ud at sit vindue. Normalt er der ALTID trukket for det vindue, så Kia har aldrig før set nogen der. Det synes hun lige hun skulle skælde lidt ud over. Hun nedstirrede ham til han gik væk fra sit vindue hæh he.

    Så så hun børn på vejen. Der skulle de i hvert tilfælde slet ikke være. De kunne stå på fortovet hvis de skal fyre af, det sagde hun ikke noget til, men de skulle IKKE stå på vejen.

    Så det måtte hun også lige skælde lidt ud over.

    Ellers har hun siddet og kigget betaget på alle lysene :o)

    Min skøre dejlige tøsekøter.

    Den første brandbiludrykning er allerede kørt forbi :o(


  • #6   1. jan 2015 Thor har ikke rigtig sagt noget. Hvis det er meget højt, og tæt på kan han godt hoppe lidt. Men når vi er inden for er han helt og aldeles ligeglad.

    Han brokkende sig dog lidt da Hr.kæreste og jeg sang med på "Velkommen nytår, og velkommen herhid" smiley (Eller hvad den sang nu hedder)


  • #7   1. jan 2015 De to ældste her er uberørte.
    Asger er lidt urolig, men ikke bange. Jeg tror han har noget vrøvl med maven, han går mere op i..
    Og kiwi som ikke har villet ud efter mørkets frembrud de seneste dage, har fandme sovet i sofaen siden kl. 23.

    Hvad en løbetur ved havet og et røvlæs kødben ikke kan gøre..


  • #8   1. jan 2015 Tøserne ligger bare og putter i sofaen ved siden af os, så det er super. Tidligere skulle Elli godt nok lige brokke sig når de skød af, men det gik hurtigt over.

  • #9   1. jan 2015 Her har vi måtte bruge både angstdæmpende og beroligende for 2. år i træk...men han har taget det så meget bedre end sidste år, så vi skippede stesoerne i sidste dosis smiley Han lå bare og snorkede og drømte i kurven, da det bragede løs. Så vi er kommet stille igennem det hele smiley

    Nu er det heldigvis overstået og det eneste der høres fra kurven, er en veltilfreds smasken og lidt dyb vejrtrækning...både fra kæreste og vovse smiley


  • #11   1. jan 2015 Lia gør nøjagtig det samme hvert eneste år. Der må jo være et eller andet med at tisse mens man glor på fyrværkeri. Tisning med underholdning måske? smiley

    Lia og kattene er heldigvis fuldstændig afslappede med fyrværkeri (de snorkbobler allesammen nu). De kan dog godt lide at kigge på det, især kattene. Tror det har noget at gøre med hvordan det skinner og glimter. For os er det naturligvis også skønt at de har det sådan, det er noget jeg værdsætter utrolig meget.


  • #13   1. jan 2015 Her er der heller ingen problemer overhoved. Hun snork bobler som en hvilken som helst anden aften smiley

  • #14   1. jan 2015 Morgan har været noget på med gøen og rastløshed, men ikke virket angst som sådan, er glad for jeg gav dem alle marzine, er sikker på det lagde en dæmper.
    De 3 andre var ret upåvirket, og Ebbe må være stok døv, da det altid er ham der er knaldperlen nytårsaften,


  • #16   1. jan 2015 Her har der ikke været noget overhovedet.
    Vi var ude med dem i en stille stund kl 22 og så fik hundene mad mens vi gik i seng.
    Cody var færdig ret hurtigt og kom så ind i sengen men Lobo lå og gnaskede indtil kl halv 1 fortalte manden.
    Så her har det været stille og roligt smiley

    Cody blev ellers forskrækket sidste år da vi var ude og tisse dem af så jeg var lidt bekymret om hvordan han ville reagere.
    Han har været lidt på men det har også været det.


Kommentér på:
suk

Annonce