658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Min hvalp vil ikke spise sit foder. Min hvalp vil ikke spise sit foder.

Jeg havde Oksar til dyrlægen her i tirsdags, hun sagde han var lidt for mager så han skal tage på. Desuden har han haft dårlig mave, så vi har fået noget medicin og noget specielt foder der skal stabiliserer maven, dyrlægen sagde at det er det eneste han må spise til det er tip top i orden igen. Problemet er bare at han spiser ikke særlig meget mad, så han tager jo ikke på.

Har i nogle forslag til hvordan jeg får ham til at spise mere uden brug af andre former for foder?? (godbidder, tun osv.)

(Han spiser heller ikke særligt meget af sit sædvanlige foder)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hvalp vil ikke spise sit foder.
  • #1   9. jan 2015 Har du prøvet at opbløde det?
    Reagerer han ligedan på det uanset "servingsmåde" - spredt ud, i en aktivitetsbold el.lign. i forhold til i skålen...?

• #2   9. jan 2015 Jeg har prøvet at håndfodrede han og der spiser han det, men han bliver træt af det efter kun kort tid. smiley

• #4   9. jan 2015 Han må ikke få noget oveni, vi har nemlig givet ham tun i hans andet foder, men på dyrlægens anbefaling skal han lige over den dårlige mave først.

• #5   9. jan 2015 Du kan også få dåsemad til dårlige maver.. Det plejer at ryge hurtigt ned
    Bland det i tørfoderet?
    Ellers en gang hjemmelavet skånekost plejer at være mere lækkert end det tørre knas. Godt udkogte ris med kylling, torskerogn eller fiskeboller fx

• #6   9. jan 2015 Ring til dyrlægen og forklar at den hvalp han satte på skånekost og som var undervægtig, nu ikke spiser nok af sin mad. Og hvad du så skal gøre smiley

Kommentér på:
Min hvalp vil ikke spise sit foder.

Annonce