{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.240 visninger | Oprettet:

Hvor tit render jeres hunde fri {{forumTopicSubject}}

Ja enlig et meget simpelt spørgsmål smiley Det er mest henvendt til dem uden Have.

Jeg har selv en stor gård"have" mine kommer ud i. Derud over får de også en skovtur hver anden dag. Men der er de desværre nød til og være i snor / Flexline da der ikke må være løse hunde.
Indrømmer dog gerne at jeg har sluppet hundene løs dernede nogle gange efterhånden. Sikre mig dog ALTID at vi er alene der. Det er et stort kryds midt i skoven hvor jeg slipper dem. Og de kommer begge når jeg kalder

Og skal jeg i hundeskov er det med bus.

Hvad gør i der ikke har så mange muligheder for og lade hundene rende frit?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor tit render jeres hunde fri
  • #1   27. jan 2015 Mine løber frit i vores store have, og uden for den, hedder det snor, aldrig har jeg dem løse .

Og jeg går ej heller i hundeskov, har hørt rigeligt dårligt om dem, til at jeg tør besøge en . smiley

• #2   27. jan 2015 Har ham i snor?
    Han kan ikke gå løs og jeg bor i lejlighed, så han er altid i snor.
    I skoven er han i flexline..

Og han lever i bedste velgående!

• #3   27. jan 2015 Lucky har en have men det har vi ikke altid haft.
    Han er aldrig fri for han høre ikke noget som helst hvis han ser en kat eller lign.

Han har en flexiline på 8 meter han brugerm havde vi ikke have købte jeg nok en rigtig lang spor line vi kunne bruge smiley

• #4   27. jan 2015 Det gør han hver gang vi går tur. Dog ikke hele tiden, han kommer i snor hvis vi møder andre hunde, eller vi går et sted hvor der køre biler. Eller hvis jeg vurdere at han vil være til gene for andre.

• #5   27. jan 2015 Jeg kan bare se på mine hunde hvor meget de nyder at kunne rende løst.
    Vil helst ikke tage den glæde fra dem.

• #7   27. jan 2015 Næsten hver gå tur smiley Baby's indkald er næsten helt sikkert, så vi er tit ude, hvor jeg har overblik, så han kanrende krudtet af smiley

• #9   27. jan 2015 Selvom vi har have, så kører jeg flere gange ugentligt til stranden hvor de kan brænde energien af uden snor.
    Friløbsområde besøger vi også jævnligt,

Mine ville blive vanvittige hvis de aldrig fik fri løb - nok mest de store.

• #10   27. jan 2015 Minimum en gang om dagen. Vi har en have, men den er ikke anvendelig lige pt.
    Ville godt nok være ked af ikke at have muligheden for at have min hund løs.

• #11   27. jan 2015 Aldrig / ekstremt sjældent.

Vi bor i lejlighed - uden have.
    Han er ikke stabil i indkald, så han kan ikke være løs på tur og må heller ikke komme i hundeskov.

Jeg ville elske at have et sted han kunne rende løs, det er bare langt fra det samme i hans lange line.

• #12   27. jan 2015 Den Danske Kæmpe.

Slipper du dem også hvor der ikke må gå hunde løs? Så vidt jeg har forstået må hunde kun være løse på privat grund og i hundeskove

• #13   27. jan 2015 Altså min gårdhave er jo også ok stor. Men mine tøzzer gider ikke rigtig og løbe der. Men derimod når de er i skoven så kan de rigtig få brændt den overskydene krudt af

• #14   27. jan 2015 Hunde må være løse, under fuld kontrol, alle steder hvor der ikke er skiltet med andet.

• #15   27. jan 2015 Selvom jeg har en have svarer jeg alligevel smiley Sally er aldrig løs udenfor vores matrikel,vi går aldrig i hundeskove,er afprøvet som hvalp og det var ALT for voldsomt til hende..når hun er "løs" hver eftermiddag har jeg en mark hvor hun har en 15 meter lang Line på og så kan hun ellers rende "frit" smiley

• #16   27. jan 2015 Anne Julie

Okay det viste jeg ikke. Troede kun det var der hvor der stod at de måtte være løs

• #17   27. jan 2015 Hver dag på stort set alle gåture.... Og fy fy men også i skoven men nu er vores skov også med ok store områder, så markante om der er noget i nærheden...npr vi så går længere ind og den blir tæt, så ryger hun i snor i tilfælde af rådyr , andre mennesker eller en af de der "skovmænd" ja jeg kan da ik lige huske hvad de hedder, men dem der nogle gange tjekker det,og kan give en advarsel om snor/bøde

• #18   27. jan 2015 Jeg har ham løs i skoven, på stranden, på skolernes fodboldbaner, i hundeskoven, og på små stier smiley

• #19   27. jan 2015 Vi har ingen have så snoren bliver brugt det meste af tiden.

Jeg besøger dog ret ofte mine forældre, da jeg også har hest derude og det betyder, at han får nok lov at løbe løst i deres have 2-3 gange om ugen smiley

• #20   27. jan 2015 Vores have er stor og har både sø og en stort frugthave, hvor det nærmest er en skov, de har fri mulighed for at strække ud.
    rende rundt og snuse, grave huller og tøffe rundt i søen smiley

• #21   27. jan 2015 Badetøflen.
    Det lyder som et fantastisk sted og være hund

• #22   27. jan 2015 Det er det osse smiley

Og når vi går tur, er det altid i skoven smiley vi kan slet ikke træde ud fra vores grund uden at vi så står i skoven, da vi bor i en skov med strand for enden af indkørslen. smiley

• #23   27. jan 2015 Det er som udgangspunkt ikke lovligt at have hunden løs i en skov! Og det er efter min mening ikke ok at have hunde løs hvor man ikke har tilladelse til det.
    Mine hunde er løse dagligt, men vi har også selv en del jord.
    Ellers er en 15 m sporline et godt alternativ.

• #24   27. jan 2015 Ud over haven så er Thomsen aldrig løs. Han kommer ikke når vi kalder, så det vil være for farligt at lade ham løbe løs, han ville jagte både ænder og andre dyr.

• #25   27. jan 2015 Her i byen er der 2 aflukkede områder til hunde.

En i hundeskoven, der er et stort område, og en tæt på voldene som kaldes hundelegepladsen.

I vinterperioden er der stranden.

• #26   27. jan 2015 Mine to render af forskellige årsager ikke ret ofte frit.
    Stormy har boet de første tre år af sit liv i kennel. Her blev hundene luftet i skoven sammen i flok. Det foregik i de store svenske granskove, hvor der ikke rigtigt er nogen man kan komme til at genere. Han har en enorm radius og det er aldrig lykkedes mig at lære ham at komme hver gang jeg kalder, så han er ikke så velegnet at slippe løs under danske forhold. Så han får kun lov at rende hvis der er hegn så jeg VED med sikkerhed at han ikke kan komme ret langt væk. Derudover så har han med alderen udviklet panisk angst for skud og skudlignende lyde. Det betyder at han totalt lægger hjernen og løber væk i panik, hvis der kommer sådan en lyd. Det duer simpelthen ikke. Så han må finde sig i at være i snor.
    Perle får kun lov at rende hvis jeg kan overskue terrænet og se hvis, der kommer noget før hun ser det og det samtidig er et område som jeg VED der ikke færdes særlig meget vildt i. Hun er egentlig ret lydig men hun har en temmelig stærk byttedrift, så ser hun kat, rådyr, cykel eller løber vil hun altså meget gerne rende efter og det går jo ikke. Jeg er ved at træne 'stop jagten' med hende. Det er et tålmodighedsprojekt og får hun success med at rende efter noget bare én gang så er vi jo sat tilbage i træningen. Det vil jeg ikke risikere, da det stille og roligt går fremad. Hun er så tilgengæld en hund med et behov for at strække ud så vi kører ofte ud til stranden og lader hende spæne (vi bor 10 minuters kørsel fra en strand). Her er gode oversigtsforhold og jeg har endnu kun mødt vildt i form af fugle derude og dem er hun altså komplet ligeglad med. Derudover så lufter jeg hende på en mark vi har som nabo i 55 m line. Det er en mark, hvor man har lov at i vinterperioden, så der er mange i vores lille landsby der lufte hunde på den. Det giver mig alletiders mulighed for træning af indkald og hun kan faktisk få strukket ud i den line smiley Og bliver hun da sluppet derude når hun skal lege med vennerne smiley Men altså Perle løber ikke frit på turene hver dag.
    Til gengæld så har vi så stor en have at vores hund godt kan få nogle gode løbeture i den smiley

• #27   27. jan 2015 Stort set hver dag. Vi har et fritløbsområde tæt på, hvor jeg sagtens kan bevæge mig rundt, uden at støde ind i alt for mange, hvis jeg holder mig fra hovedstien. 1-2 gange om ugen tager vi så andre steder hen. Enten på stranden eller andet sted, hvor de må være løse - og ellers en LAAANNNNGGG tur fx. i skoven i flexline.

Jeg ville aldrig kunne gå Aqui træt i snor på gaden - og de lange cykelture er også en udfordring, fordi Lanka ikke kan klare dem mere. Sååå de må ud og løbe løs, så de selv kan styre, at de får det motion, de hver især har brug for. smiley

• #28   27. jan 2015 Det her billede er fra det år vi fik Dana, der troede vi at hun kunne lære at være løs på grunden, men ak, vi skulle blive klogere og endte med at bygge en rockerborg smiley

Men på dette billede kan man se hvor vores indkørsel ender lige før vandet smiley

profilbillede
  • #29   27. jan 2015 Og her er Dana i det ene hjørne af vores frugthave, hun er på vej ned til den grimme sø, der giver sorte sokker helt op til albuen smiley

profilbillede
  • #30   27. jan 2015 Hundeskoven, skolens fodboldbaner og på stranden, når der ikke er andre smiley

Jeg stræber efter det sker hver dag, men da jeg pt er ved at træne "gå-pænt-i-snor" er det der prioriteten er pt..... Han er lidt en type hund, der kan stresse helt vild op, når vi er ude at gå, fordi han tror han skal over at lege. Derfor bliver det ikke hverdag smiley

Da jeg var i hundeskoven i fredags sprang der to rådyr over stien 20 m foran os smiley Vi blev vist lige forskrækket hunden og jeg smiley Men han kom i snor med det samme smiley Troede slet ikke de var i den bette hundeskov vi har smiley

• #31   27. jan 2015 Det her billede viser meget bedre hvor stor den frugthave er smiley og foran der hvor fotografen står er der en stor græsplæne smiley

profilbillede
  • #32   27. jan 2015 TG - helt fantastisk det der smiley

• #33   27. jan 2015 Min alaskan er kun løs i indhegnet hundeområder. men dem besøger vi jævn tid, et par gange om ugen. da min kærste har ham med på job(selvtændig låsesmed) i bilen, så køre han tit forbi lige og lufter på en lang arbejdsdag.
    Eller er han altid i snor, enten fast line(i byen) eller i flexi (I vores små grønne områder i byen) eller i 25 meter lang sproline( i de store skove)

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #34   27. jan 2015 Mine hunde er løse, når situationen tillader det.

Det betyder, at de kun er løse i dagslys og på steder, hvor det er lovligt at have løse hunde, og hvor jeg har nogenlunde frit udsyn. Når vi møder andre på vores vej, ryger de i snor, medmindre jeg er helt sikker på, at de andre - mennesker som hunde - gider mine hunde.

Som de fleste andre hunde elsker mine hunde at løbe rundt uden snor, men de affinder sig pænt med overvejende at blive luftet i snor på denne årstid, hvor jeg sjældent når hjem fra arbejde, før det er blevet mørkt.

• #35   27. jan 2015 Nu som da jeg boede i lejlighed: dagligt.

• #36   27. jan 2015 Mine er altid i rem når vi går tur Så tager vi ud på gåden engang imellem ,der kan hundene løbe fri ud over markerne ,og det elsker de selvfølgelig
    Jeg går aldrig i hundeskov med mine .Jeg kunne aldrig drømme om, at gå ned på engen med mine hunde, og så slippe dem løs ,jeg hader selv løse hunde
    Men TS tag en snak med en bondemand ,om du ikke må gå en tur på hans marker med dine hunde smiley

• #41   27. jan 2015 her er der ni hunde de luftes i hold altid uden snor da vi har to tønder land hvor der er markvej omkring der går vi tur, altså på egen grund...herinde ved huset er der tre hundegårde og en kæmpe indhegnet gårdplads.
    Indendøre har vi udestue og terrasse i forbindelse med den så der er tænkt på hundende alle steder...de trives iøvrigt rigtigt godt med det.

• #42   27. jan 2015 Næsten altid med undtagelse når hun skal til og fra bilen.

Havde vi ikke haft bil så ville hun leve meget i snor.

Vi har have, men det er ikke et sted hun gider bruge til andet end toilet ...

Fordi vi har bilen kan vi nemt komme i hundeskoven og til steder hvor hun kan bade.

Jeg har Kia løs ved vandstederne (å, sø og strand), selv om det kan være statsejet og dermed ulovligt. Jeg mener jeg kan forsvare dette, da hun udelukkende er fikseret på vandet og at lege med pinde der.
    Hun svømmer rask væk rundt blandt ænder og svaner uden at de ser ud til at have et problem med det.

Jeg er villig til at betale bøden for at give hende den frihed da et liv i snor ikke er et liv hun vil trives i ...

Dog er hun i snor i samme øjeblik der kommer andre mennesker og hunde medmindre de er okay med at jeg sætter hende fri. Gensidig respekt kommer man lagt med.

Jeg fik Kia da jeg boede i lejlighed men oplevede hurtigt at hun ikke trives ... Det var en af hovedårsagerne til at jeg flyttede på landet, tog kørekort og købte bil :o)

Herude er der plantager, søer, åer og hundeskove overalt :o)

• #43   27. jan 2015 Simba er blevet så god til indkald , også selvom der kommer andre hunde , han kommer hver gang . og løber kun hen til andre hunde når jeg har givet tegn til det . vis jeg bliver det mindste usikker på at han
    Henvender sig til andre hunde uden at have fået lov , kommer han
    I snor . så Simba er løs hver dag når vi går tur i fælledparken . ved vejen kommer han i snor . tager ingen chancer .

• #44   27. jan 2015 Vi bor inde midt i byen, så her er de selvsagt ikke løse. Desuden er der snorpåbud i hele kommunen med undtagelse af hundeskovene.

De er løse i haven. Myrna på fritløbsområder. På stranden er Lulu løs og Myrna i 15 m løs sporline. I skov er Lulu i 8 m flexi og Myrna igen i 15 m sporline.

• #46   27. jan 2015 Hver dag... både Indre KBH og de grønne områder ... fælleden, Søndermarken osv osv. Indkaldet er 100 %, jagter intet og ignorer andre hunde og mennesker.

• #47   27. jan 2015 Den store er nok et par gange om ugen, den lille noget sjældnere smiley
    Vi bor i København, og de er kun løse steder og situationer hvor jeg har godt udsyn, og der ikke er andre hunde i nærheden eller mennesker tæt på smiley

• #48   27. jan 2015 Floyd render løs i skoven og i mosen, det i gennemsnit 5 gange om ugen, ellers får han lov at stærke ud langs motorvejen på cykelstien

• #50   27. jan 2015 Så godt som dagligt!
    Vi træner næsten hver dag, hvor mange af øvelserne foregår uden snor, og så slutter vi altid hver træning af med at tumle rundt og lege, hvor han også får spænet lidt rundt. De dage hvor jeg ikke gider træne, får han lov at løbe frit undervejs på gåturen, hvor der er områder der giver mulighed for det

• #51   27. jan 2015 Bor i lejlighed og vi må ikke have hund i gården, men Coco er nu alligevel løs to gange dagligt, nogle gange tre smiley

Hun har et fint indkald, i perioder ikke så godt, så kommer hun i snor, men det er nu efterhånden længe siden. Vi har en stor forladt og fuldstændig tilgroet grund omme bag nogle erhversbygninger, hvor vi kan gå med løs hund, derudover kan jeg som regel have hende løs i Fælledparken, da hun er ret sej til at passe sig selv, er det ikke et problem, og hun lystrer, så hun ikke er til gene for folk. Hun er også løs på Svanemøllen Strand, når vi er der, og også gerne ude ved lystbådhavnen på Nordhavn. Derudover kører jeg gerne ud i Geel skov (en ikke-indhegnet hundeskov) hvor hun kan gå løs også smiley Jeg kunne aldrig finde på at have hende løs i en skov, da hun fuldstændig forsvinder ved snusen af vildt, men det har vi heldigvis intet af herinde i indre Kbh smiley

• #52   27. jan 2015 Mynte dagligt i haven. De andre når vi køre et kontrolleret sted hen. Hvor ofte afhænger af tid - her i den mørketid mindre end når det er længere lyst.

• #54   27. jan 2015 Off Topic - TG jeg vil bo hvor du bor - wauvvvvv smiley

Mine er løse dagligt på gåture i grønne områder og strand.

• #55   27. jan 2015 Vi har et kæmpe område tæt på hvor jeg bor, der er 90% indhegnet, der kommer vi ca 2 gange om ugen, hvor hun løber løs og vi træner indkald. Hun er super dygtig til det....meeen jeg ville ikke turde slippe hende løs på vores daglige gåture, hvis hun ser andre hunde bliver hun hvalpefjollet igen og helt døv....derudover har vi mange dådyr herude og ser hun en af dem, er hun helt i trance og sanser KUN dem, alle godbidder er ligegyldige :-).

• #56   27. jan 2015 PS. Har en lille have, den gider hun ikke rigtig være i, kun når hun får mad (hun får maden spredt ud i haven) eller hun skal besørge udover vores gåture v

• #59   27. jan 2015 Så godt som hver dag.
    Vi bor i lejlighed uden have, men det kan godt lade sig gøre at finde steder hvor det er mere eller mindre tilladt. Jeg tager dem med på stranden ofte i vinterperioden (hvor løse hunde er tilladt), har et par andre fritløbsområder som er eng-agtige (fx Damhusengen) og så får de lov at løbe løs i et par små parker i nærheden, hvor løse hunde ikke er tilladt. Kunne dog aldrig finde på at lade dem løbe hen til andre hunde, mennesker, cykler eller lign.

Må indrømme at jeg undrer mig lidt over at så relativt mange aldrig lader deres hunde løbe løs. Ikke at det er livsnødvendigt, men jeg synes det er mega-fedt at se hundene løbe og de nyder det virkelig. Ville være ked af hvis jeg ikke kunne give mine hunde den oplevelse.
    Selvfølgelig ved jeg godt at det kan være svært at lære nogle racer/individer 100% indkald, men vil påstår at næsten alle kan lære det så de kan gå løs nogle steder, fx steder uden vildt.

• #60   27. jan 2015 Balto er løs 80% af tiden når jeg går med ham, og 20% af tiden når det er min mand. smiley

Af uransaglige årsager går han MEGET pænere når han er uden snor. smiley

• #61   27. jan 2015 Har altid Chili fri, om det er på vejen, skoven eller marken...
    Jeg kan tydeligt se på hende når vi går, at hun helt klart har det bedst uden snor.
    Derudover har jeg altid godbidder på mig (så hun altid kommer tilbage). Har aldrig prøvet at hun ikke kommer når jeg kalder. Selvom der er katte, hjorte mm. og jeg har aldrig oplevet at folk har sagt noget til at hun går løs (udover at de roser hende smiley ) smiley

• #62   27. jan 2015 Mine render løs i haven hver eneste dag. De bruger meget tid der. Min gamle tæve er dagligt løs uden for hegnet, hun er den eneste der kan ignorere alt der måtte komme forbi på vejen, om det så var et cirkus. Og så render de løse på "vores" sted, et sted jeg kender som min egen bukselomme og hvor jeg kan se længere end hundene kan. Men der kommer vi kun engang imellem for vi skal kører dertil i bil.

• #63   27. jan 2015 Vi bor i lejlighed, så ingen mulighed for have smiley Eller jo, men den er ikke indhegnet smiley

Vi bruger: hundeskov :P, strand (fx en strand som ikke er der hvor alle tager til. Der løber ham fint rundt, og er rigtig glad smiley det elsker han!), og små skove smiley hvor der ikke er mange mennesker/cykler/andet smiley Han er lidt hidsig, så ingen skove til os, hvor der er mange mennesker. Men nogle få mennesker, siger han intet til, og går bare videre smiley Så det ville være mine bud: strand, små skove, hundeskov (selvom du skrev du ikke hade den store mulighed smiley )

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 224
    #64   28. jan 2015 Hver dag i privat skov og mose. Og på strandene og hundeskovene, når forholdene er til det. Herhjemme har vi en stor indhegnet grund og der render de selvfølgelig også meget. smiley

• Idefix.
    Idefix. Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #67   28. jan 2015 Jeg har aldrig mine hunde i snor.
    De render ligeså løst som mig selv

• #69   29. jan 2015 hvis mine har snor på 2 gange om ugen er det højt sat.
    ej det passer ikke for når vi er af sted til træning og så også mellem klasserne når vi er til stævne i weekenderne har de også deres snor på. men ellers er det praktisk talt aldrig, vi bord midt på en kæmpe mark alle går løs de forlader ikke d 4 hk. uindhegnede matrikel, for raps marken er simpelthen for kedelig, køre i vinter halvåret til stranden og lufter uden problemer, og i private skove om sommeren.

• #70   29. jan 2015 Det sker måske 1-2 gange om ugen. Vi bor midt i KBH, så der er ikke lige mulighed for, at hun går uden snor. Men hvis vi er i Søndermarken, får hun lov til at være løs i fritløbsområdet og andre gange tager vi også til fritløbsområder, så hun kan få krudtet lidt af og få luftet sine korte ben smiley

• #72   29. jan 2015 går tre gange dagligt

har fritsløbsområder,så uden snor.

Jeg er "små kriminel",så verner går også uden snor,hvor man helst skal have dem i snor

Men verner er altid lige i "la røv...på mig,og min snor er altid parat.

som en bruger her på h.g.,kalder mopsen

"hæmoriden",ja,rigtigt,en mops er som en hæmoride,lige bag ved en.
    .

Men,jeg tager altid verner i snor,hvis jeg ser en "snor hund".

vibeke

• #74   29. jan 2015 Vaks går fri i den indhegnede hundeskov. Det er det eneste sted, han kan gå fri i en indhegning for tiden. Grunden til at han er fri, er fordi han ikke kan med hunde, hvis han er i snor (angst og er meget reaktiv) og jeg forventer at der kommer nogen drønende ud af det blå. Jeg er egentlig ikke bange for, at han fiser efter en hund, de har ikke rigtig nogen interesse, men han har en tendens til at blive fanget af dufte, og så lukker han af. Derfor er jeg glad for indhegningen.

Når vi får hegnet vores temmelig store have ordentligt ind, så vil han også rende der.

• #75   29. jan 2015 cecilie c

godt spørgsmål

fordi,ja fordi,jeg synes mopsen skal have lov til at,snuse i alle div.buske,uden en hæmmende snor.

og ja nok en dum undskyldning

Nu har jeg jo ikke en kamphund,Jeg har en "hæmoride hund",der går lige bagved mig,og som regl har jeg cyklen med,med hans hundekurv
    .
    Så,er der optræk til "sjov" blandt div.hunde,så op i kurven,og så videre.

Er der børnehaver,og børn som er bange for hunde,så snor på,og så går vi bare forbi.,eller op i cykelkurven

eneste undskyldning,jeg kan komme med

vibeke

• Ebbe S
    Ebbe S Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 13
    #76   1. feb 2015 Min Vaks går praktisk taget altid fri, overalt.
    Han er mægtig flink til at gå "ved fod", så det skal han "belønnes for", ved at kunne snuse når, og hvor det passer ham.
    Det skal dertil siges, at jeg har altid antennerne ude når vi går, så der er meget lille risiko for overraskelser..
    Det kan godt ta' et stykke tid at gå på den måde, (masser af stop), men vi har tiden til det, og hygger os begge to.

Mvh Ebbe

Kommentér på:
Hvor tit render jeres hunde fri

Annonce