{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Useriøse indlæg - drop dem! {{forumTopicSubject}}

Jeg vil egentlig bare opfordre til at man lader være at bruge forum'et til diverse useriøse og pjattede indlæg. Jeg synes, at de mere "seriøse" forsvinder i mængden og alt for hurtigt forsvinder fra forsiden, hvorefter ingen ser dem og kommenterer dem.

Jeg lægger mig muligvis ud med nogen, men hvis man "skøjter" ned over overskrifterne, bærer mange indlæg præg af det rene pjat og tidsfordriv.

Jeg vil gerne henvise til mit indlæg fra den 21. februar om hundehandlere. Jeg gentager det lige her, så flere har muligheden for at læse det - jeg synes, det er ret vigtigt:

Hvis du af den ene eller den anden grund er nødt til at skille dig af med din hund, så hold dig i enhver forstand fra de "hundehandlere", der reklamerer med at de kan finde "gode og kærlige" hjem til din hund i aviser etc. Det må også frarådes at købe hunde sådanne steder.

Hvis I vil læse mere om dette, så gå ind på Forsøgsdyrenes Værns hjemmeside ( http://www.forsoegsdyrenes-vaern.dk/) og læs mere.

Jeg kan kun opfordre alle hunde (og dyre-) elskere til at melde sig ind i Forsøgsdyrenes Værn, der gør et stort arbejde, både for forsøgsdyr overalt i verden, men som også har startet en kampagne mod hundehandlere og ulovlig handel med/indførsel af hunde i Danmark.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse indlæg - drop dem!
Kommentér på:
Useriøse indlæg - drop dem!

Annonce