{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.593 visninger | Oprettet:

Dårlig oplevelse med hundesalon. Min skønne hund endte med et sår og skrammer. {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Min hund fik redt under uld, blev klippet og fik et bad hos en hundesalon i Mørkhøj på Stavnsbjerg allé i mandags.

Da jeg kom hjem lagde jeg mærke til at han havde nogle røde områder på huden nogle steder, og han slikkede sig på sin venstre pote/ben, jeg kiggede der hvor han slikkede sig og så at huden var meget rød, men tænkte ikke mere over det.
(røde områder er nok meget normalt når man lige er blevet ret, og havde en del under uld der skulle redes ud).

Onsdag aften slikkede han sig stadigvæk meget på benet, så måtte jo lige kigge en gang til, hvor jeg så tjekkede hele benet!
Da jeg så fandt på siden af hans ben et lidt for voldsomt sår og rifter!

Jeg ville med det samme have det tjekket, så tog til dyrelægen torsdag.
Min dyrelæge sagde: hun burde have set såret lige meget hvad, om det var der før hun redte eller om det var der efter.
(Jeg ved så 100% at der ikke var noget før).

Da jeg i mandags kom for at hente min hund efter klipning og redning, snakkede vi selvfølgelig om hvordan det var gået.
Jeg fik af vide at det var gået rigtig godt og han var så nem og har ikke sagt en lyd, så jeg var jo glad og tilfreds.

Efter jeg så var hos dyrelægen i torsdags, ringede min kæreste så til hundefrisøren og fortalte hende hvad vi havde opdaget på vores hund. Hun ville rigtig gerne se ham, men hun var syg torsdag så vi kom forbi hende dagen efter (fredag).

Hun kiggede på hans ben.
Hun kunne ikke forstår hvorfor jeg var gået til dyrelægen, hvorfor jeg ikke var kommet til hende først, da hendes mening er at man ikke behøves at gå til dyrlægen, at barbere håret væk fra såret og at hun bare ville putte vand på og så lidt kopattesalve.

(Kan godt selv se at kopattesalve kan bruges til mange ting, men et sår på et ben hvor han hurtigt kan blive beskidt så bliver man nødt til at fjerne håret. Og der skal smøres noget salve på som både renser, lindre og alt det det nu skal gøre).

Hun sagde at, hun kunne jo ikke se om det er fra hende eller ej, at det er kommet fra. Hvor jeg så viser hende at man kan se ridsemærkerne fra en kam/børste.
Dog kunne hun stadigvæk ikke se det.

Der kunne jeg så konstatere at at ikke kan være rigtigt!
Ved at min hund ville have sagt noget ved at ha fået sådan et sår!!!!

Og så om han havde haft det før det, ville han også havde sagt noget hvis man køre en kam/børste hen over sådan et sår! ( ved så at han ikke havde det før)

Men LIGE MEGET HVAD så ville han havde sagt noget og en hundefrisør som går min hun helt igennem ville have lagt mærke til noget!

Men det ville hun ikke være ved.

Var egentlig ikke ude efter min penge( betalte kun 500,- for det)
Var mere ude Efter at hun ville sige, 'det er jeg ked af' eller noget i den stil,

men hun var bare stille og og sagde: om jeg ville have hende til at sige at det var hende, eller jeg ville have hende til at sige at hun ville give mig mine penge tilbage,
Sagde at det slet ikke er pengene!

Sagde at jeg syntes det var rigtig ærgerligt at det var sket og at jeg mest håber på at det ikke sker for andre hunde.
Så syntes det var vigtigt at hun vidste det!
Det sagde hun ikke noget til?

Alt i alt vil jeg aldrig anbefale hende til nogle og vil råde folk til at finde en anden hundesalon!!!

I det hele taget virkede det som om hun var ret ligeglad med at have nogle glade og tilfredse kunder der kig der fra!
Hun forsvarede kun sig selv og kunne kun se hendes egen mening, og havde ingen interesse overhovedet i hverken at give penge tilbage eller bekræfte en i at det ikke ville ske igen.

Det er selvfølgelig ikke alle små detaljer jeg får med i teksten. Men håber i forstår at det der er sket, er noget jeg ikke syntes er i orden, og vil derfor dele det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig oplevelse med hundesalon. Min skønne hund endte med et sår og skrammer.
  • #1   19. jun 2015 Årh lille pus smiley

  • #2   19. jun 2015 Hvad hedehulevehelvede har damen haft gang i?! smiley

    Jeg tror jeg havde fået en hysterisk anfald, hvis jeg havde fået min hund tilbage i den tilstand.


  • #4   20. jun 2015 Det virker sært, hun ikke skulle have set det, men må lige spørge, er det et hotspot?
    Tænker bare, siden din hund har slikket så meget på det, hvis det er et hotspot kan det være kommet pga klipningen, men ikke nødvendigvis være skabt af det. En lille irritation og et mikrohul med en ikke helt ren saks eller klipper og så din hunds efterfølgende slikken kan sagtens skabe det..

    Jeg har selv prøvet, at min trimmer havde klippet Coco meget tæt på halsen, efterfølgende var hun i havet, og dagen efter havde hun hotspot.. Det var en række uheldige omstændigheder, og jeg bebrejder ikke rigtig nogen. Vi har brugt hende flere gange før og sidenhen, helt uden problemer.. smiley


  • susanne
    susanne Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 104
    #5   20. jun 2015 stakkels vuffe ....... og en elendig hundeklipper dame

  • #6   20. jun 2015 åhh det var synes jeg har desværre også kun meget dårlige erfaring med hundesaloner både i form af at hente hunde der fra og igennem historier fra tidligere ansat som fortælte hvordan de behandlede hunde når ejerne havde forladt salonen smiley

  • #7   21. jun 2015 Der er et sår og rift sår op af armen, kan se det er kommet fra en kam, med mærkerne han har, og han har ikke slikket på det direkte, for det sidder omme bag på benet hvor han slikkede på sidden af benet, han har ikke rigtig kunne nå.

  • #8   21. jun 2015 Det er for dårligt. Hvis hun så havde nævnt det ved afhentning. Uheld kan jo ske. Og selvfølgelig har hunden kunnet mærke det.

  • #9   21. jun 2015 Okay, ja, det lyder da som om hun virkelig har klokket i det smiley

  • #10   22. jun 2015 Det sår der er på billedet ligner da mere en hot-spot. Hold godt øje med det for det kan lynhurtigt blive til et stort vædskende sår og brede sig. Det kræver normalt et dyrlægebesøg for at få noget antibiotikasalve (fx fuciderm) for at blive iorden igen.

Kommentér på:
Dårlig oplevelse med hundesalon. Min skønne hund endte med et sår og skrammer.

Annonce