Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har nogen med alm brand Forsikring modtaget en ændring ???????
  • #1   23. jun 2015 Hvad er stigningen på? Har hørt om andre, der har modtaget brev om ændringer. på trods af, at de ikke har brugt forsikringen (sygeforsikring til hund). Har selv Alm. Brand til den ene hund, så frygter da lidt.

• #2   23. jun 2015 Har du franske bulldogs? Hvis du har så er prisen vist steget ganske meget hos flere selvskaber.

• #3   23. jun 2015 Vi har heller ikke modtaget noget brev fra alm brand med stigning ? Vi har så den helt gamle forsikring til lucky , den som hedder dækker 80 procent af dyrlæge regninger .. Mener ikke den er sådan længere .

• #4   23. jun 2015 L.P: jeg har også den helt gamle, hvor de dækker 80 %. nu dækker de kun 60 og har andre forsikringsregler. Men håber da ikke på at få noget brev.

• #5   23. jun 2015 Nej det håber jeg dælme heller ikke ! Lucky er så gammel nu at jeg ikke engang kan skrifte .

• #6   23. jun 2015 Desværre er Alm. Brand i gang med en generel ændring af deres hundepolicer. Jeg har også modtaget ændringen, forringelse af dækningen fra 80 til 60% og en kraftig stigning i prisen m.v....

Ringede derind, og den er desværre god nok, det har ikke noget med skadesforløbet at gøre, men er generelt.

Jeg er så ikke helkunde hos dem, og har lidt en fornemmelse af, at deres helkunder måske ikke bliver så hårdt ramt, men det er bare en teori, måske andre ved det - kunne ikke få et helt klart svar hos hende, jeg talt med.

• #7   23. jun 2015 Det er noget siden at de lavede betingelserne om med 60 procent ovs , og den blev vi ikke berørte af , så håber da vi slipper ! Vi har så alle forsikringer ved dem .

• #8   23. jun 2015 Jeg har alm. Brand på de gamle vilkår, og har ikke modtaget et brev (endnu), men har hørt at andre med samme race som jeg har. Så det kommer nok, desværre smiley

• #9   23. jun 2015 Hm, så kan jeg vist også godt til at se mig om efter et andet forsikringsselskab

• #10   23. jun 2015 Det er flere år siden de ændrede til 60% dækning på NYTEGNING, men der ændrede de ikke på de gamle policer.

Det gør de så nu - tror måske det sker lidt løbende som forfald på forsikringerne kommer. Jeg fik først meddelelse om ændringen på Sibbes i slutningen af sidste år og så på Nalas her for ganske nyligt, det passer med forfaldstidspunkterne.

• #11   23. jun 2015 Øv !

• #12   23. jun 2015 Det er meget rart at være forberedt

• #13   23. jun 2015 Hvor meget handler stigningen om ?:)

• #14   23. jun 2015 Min er steget fra ca. 1600 til 2400 kr.

Jeg vil afgjort se mig om efter et andet forsikringsselskab næste gang - til den pris kan jeg lige så godt gøre det. Dyrekassen eller Agria formodentlig, men jeg vil ikke flytte nu, Sibbe pga. af hendes sygehistorie og Nala er blevet 5 år i mellemtiden, så selvom hun kun har set en dyrlæge ved vacc., så er hun for gammel til en forsikringsflytning.

• #15   23. jun 2015 Kirsten: Det var da noget af en stigning. Og for at være helt klar på, at jeg har forstået det rigtigt, så har du fået det ændret således, at du kun får dækket 60% og det er nogle andre betingelser?

• #16   23. jun 2015 De har sænket dækningen fra 80 til 60%, selvrisikoen er så faldet, men den var i forvejen lille, så det er jeg lidt kold overfor.

Der er andre ændringer i betingelserne, men primært er de af negativ art for mig.

Så stort ØV.

• #17   23. jun 2015 Hm lyder ikke ligefrem positivt. Hvis (eller rettere når) det sker for mig, kigger jeg mig også om efter andre forsikringsselskaber. Berta er heldigvis så ung, at det godt kan lade sig gøre.

• #18   23. jun 2015 Sikke noget L... !! Nå jamen så det bare at se hvornår de kommer hertil smiley

• #20   23. jun 2015 Vi har alle forsikringer der smiley håber det hjælper hehe

• #21   23. jun 2015 Jo de dækker kun 60% men så dækker de alt også medicin udgifter og så er der ikke et beløb som man først skal betale. Nu dækker de 60% at hele dyrlægeregninger

• #22   23. jun 2015 Jeg har også den "gamle" forsikring, og alle andre forsikringer ved dem.

Håber ikke jeg får et brev, da deres hundesygeforsikring netop var en af grundene til at vi blev ved dem, da vi gennemgik vores forsikringer sidst smiley

• #23   23. jun 2015 Jeg stiger fra 1600 til 3500 det totalt sygt
    Kun hvis jeg hel kunde det ikke ændre sig men for være hel kunde ska man vidst ku have 30.000 på kontoen altid

• #24   23. jun 2015 Nogen der ved hvem der ellers har den samme livstids forsikring ( hele hundens liv ) ??

• Nina F
    Nina F Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 106
    #25   23. jun 2015 L P # 5 ... Er det ikke ved at være tiden, hvor du burde tænke på at lade ham få fred smiley smiley

• #26   23. jun 2015 Nina , tror ikke jeg forstår ?

• Nina F
    Nina F Tilmeldt:
    jun 2015

#27   23. jun 2015 L.P. Joh jeg tænker på, at hvis den gamle hund ikke engang kan gå hen i kirken mere ... er det så ikke ved at være synd for ham? smiley

• #28   23. jun 2015 Haha nå for helvede ! Jo du har ret smiley

• Nina F
    Nina F Tilmeldt:
    jun 2015

#30   23. jun 2015 Ku' ikke dy mig ... hi hi smiley undskyld!!!!!!!

• #31   23. jun 2015 Hehe jeg skulle lige fatte hvad det lige var du mente ! Ork de stave fejl !

• #32   23. jun 2015 Mojo jeg har det samme som dig , og har ej heller modtaget noget ! Så det må være meget forskelligt hvad de tager efter !

• #33   23. jun 2015 Mojo: Har også det samme som dig - men ifølge Kirstens erfaringer (#10) sker det efter forfaldsdato, så der kan godt gå et stykke tid

• #34   23. jun 2015 Jeg har også fået brev om en stigning hos alm. Brand deres begrundelse for at den stiger 1000 kr. Er at min race ( coton) tilhøre høj risiko racen.

• #35   23. jun 2015 Jeg har Alm. Brand til begge på de gamle vilkår. Vi havde en forsikringskonsulent ude for ½ års tid siden fra Alm. Brand. Han sagde et hundeforsikringerne ville kun blive lavet om på nytegningerne smiley Vores hunde er 7 og 10, så vi må jo nok holde fast uanset hvad der sker smiley

• #36   23. jun 2015 Jeg har ikke hørt fra dem...... Endnu

Vi er kernekunde hos dem og har alle forsikringer der smiley

• #38   23. jun 2015 Hmm jeg har den gamle, og har lige fået derfra, hvor de dækker som de plejer.

Men jeg ved fra min datter, som også havde den gamle, at hun skulle stige voldsomt. Hun har fransk, og fik at vide at det var en af årsagerne.
    Hun har nu tegnet andre forsikringer hos dem og får så også en rabat på hundeforsikringen. Men om den så er som før, er jeg ikke helt klar over

• #42   24. jun 2015 Birgitta, nøjagtigt det samme med os - vi kom fra den helt gl. dyrekasse som blev overtaget af Provinzial og så røg vi også med til Alm. Brand og har været superglade for dem i alle årene.

Men vil ikke flytte de andre forsikringer til dem, nogle af dem kan vi ikke pga. mandens tidligere sygdom, og de andre har vi en rigtig god pris på og har fået fin behandling også i vores nuværende selskab.

Men er lidt irriteret over, at der tilsyneladende skal være forskelsbehandling, når man er gammel kunde.

• #44   24. jun 2015 Jeg fik mit brev for ca 14 dage siden, jeg forstår bare ikke hvordan de konkludere at cotton, fransk og blandede hund er i risiko gruppe
    Nogen der har forslag ???

• #45   24. jun 2015 Den franske har en sindsyg dårlig sundhed. Og din er halv fransk.. Derfor.

• #46   25. jun 2015 Birgitta, problemet er, ar Sibbe er TTA opereret efter en korsbåndsskade, så flytter jeg hende, vil et nyt selskab altid tage en masse forbehold vedr. hendes bentøj. (jeg er gl. forsikringsdame, så kender det)
    Regulært set vil det betyde, at hun vil være meget dårligere dækket, end hun er i Alm. Brand, så vi beholder bare forsikringen.
    Nala havde passeret de 5 år, da jeg fik ændringen, så hun bliver også bare hvor hun er.
    Det er jo stadig en god forsikring, det er nok bare ikke den jeg vælger næste gang - om forhåbentlig 100 år.... smiley smiley
    Fik brev her i begyndelsen af maj.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #47   25. jun 2015 Mine forældre bruger Top Danmark. Den koster 1200 om året, og dækker også hele hundes liv. Dette kunne måske være en mulighed at skifte til? Jeg syntes i hvert fald det er billigt, når jeg høre hvad andre giver.

• #48   25. jun 2015 Har du brugt din forsikring meget? Det kan nemlig også få den til at stige

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

#50   25. jun 2015 Jeg ved ikke hvor stor dækningsgrad er, men syntes prisen er meget fornuftig. Og så dækker den hele livet
    Måske er dækningen at man selv betaler 750kr, + 10% men er ikke sikker.

• #52   25. jun 2015 Birgitta, jeg tror faktisk kun det var et tyndt brev plus en enkelt side police, betingelserne kan jeg se er nogle jeg selv har udskrevet fra deres hjemmeside.
    Men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, kan helt ærligt ikke huske det.

Men du kan jo gå ind på deres selvbetjeningsside, der kan du se betingelserne for netop din forsikring.

• #53   25. jun 2015 Anne O, spørgsmålet for mit vedkommende er ikke kun prisen, men også dækningen. Det nytter ikke at den dækker hele livet (selvom det også er vigtigt), hvis den f.eks. ikke dækker ledproblemer eller allergi.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

#54   25. jun 2015 Det er jo forskelligt fra race til race. For malteseren dækker de alt.
    Men kan godt forstå dig, det var også vigtigt for os

• #56   25. jun 2015 Ja, jeg synes også det er et fint system.
    Og måske de ikke ændre policerne på så gamle hunde, skal vi ikke krydse fingre for det. smiley
    Jeg har også fået mange penge udbetalt på Sibbe - 2 x TTA operation til ca. 20.000 hver gang og så en operation af en voldsom livmoderbetændelse til ca. 11.000 - så det var dejligt med den dækning på 80% dengang.
    Men vil under ingen omstændigheder undvære, specielt i de tilfælde hvor uheldet virkeligt er ude.....

Kommentér på:
Har nogen med alm brand Forsikring modtaget en ændring ???????

Annonce