{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

løse hunde {{forumTopicSubject}}

To små Jack russel terrier ,begge tæver den ene i løbetid ,render forviret rundt på en stærkt trafikeret vej,fik fat i begge og bragt dem hjem,til et tomt hus men fandt efter nogen søgen rundt om ejendommen ,ud af at der var en hundegård ,og fik dem lukket der ind i ,heldigvis havde de også et lille hundehus .bliver bare så ked af at folk ikke har mere respekt for deres dyr end at de bare lader dem rendeløs.det skal lige siges at jeg tydeligt kunne se at de ikke var brudt ud af hundegården ,døren stod åben og skulle lukkes med enfjedder lås på udvendige side så det var altså ikke et flugt forsøg jeg havde været vidne til .
Hvad mener i om løse hunde .nu er det 3 gang inden for 14 dage jeg bringer en løs hund hjem til sin ejer .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løse hunde
  • #1   23. okt 2006 Det kunne vel også være en "fremmed" der havde åbnet lågen???

• #2   23. okt 2006 sandra .

Det har jeg også før oplevet ,ejeren sagde bare at hun da havde set den her til morgen ,og da var det omkring spisetid om aftenen jeg afleverede hunden .

En anden gang lå der en stor sort hund ude på en mark den var død ,den blev først fjernet 4 dage efter jeg havde opdaget den ,så er folk f... respektløse .og skulle ikke have dyr overhovedet .

• #3   23. okt 2006 Iben .

Ikke nok med at det er iriterende det er jo også p.... farligt ,både for hunden og trafikanterne.

• #4   23. okt 2006 Jeg havde engang en nabo som lod sin hund løbe løs......de "glemte" at fodre den så den endevendte min skraldespand ud over hele mit hus......
    Jeg havde fat på politiet et par gange ....uden resultat.....
    Så købte jeg noget blåt narvsværte (kraftig farve) og malede hunden blå. Dan den kom igen næste dag var den så fin lyseblå (de havde forsøgt at vaske den)......og efter at hunden havde været blå, grøn og rød.....skilte de sig af med den. Tror de havde et problem med at forklare andre hvorfor de farvede deres hund.....

• #5   23. okt 2006 Lise Ø
    Nej det tror jeg ikke ,for man skal helt om bagved for at opdage hundegården ,igennem en hestefold og over to l strømførende led .
    men alt kan jo lade sig gøre =0)

• #6   23. okt 2006 Lise Ø
    ha ha ha ,den var s.. go

• #7   23. okt 2006 Iben
    jeg har den holdning at man ikke lader små børn og hunde færdes alene ,uden en voksen =0)

• #8   23. okt 2006 Zif færdes også alene i fuld forståelse med mine naboer.......og hun går aldrig på vejen. Jeg tror faktisk at mine naboer ville blive sure hvis ikke de fik lov til at få hende på besøg indimellem....

• #10   23. okt 2006 Og jeg ser helst alle hunde i snor ,bortset fra de steder hvor det er tilladt at færdes med dem uden .
    I parker ,hundeskove osv.

• #11   23. okt 2006 Sara C
    jeg møder også mange løse hunde på min daglige ridetur ,men nu er min hest så vandt til hunde at det ikke gør noget ,det er nok nærmere ham der kan finde på at drille hundene ved at pruste højt når de lige har taget sig mod til at snuse .

• #13   23. okt 2006 Iben .
    Ja det kan jeg godt se .men jeg synes nu stadig ,at hunde skal være under opsyn .det ville jo være smadder dejligt hvis det hele på christinia var hegnet ind ,så de kunne holde hundene der ,hvis de er ligeglade med løse hunde ,så fint med mig bare jeg ikke skal have mine hunde med der ind for så tror jeg ikke engang ,at jeg fik så meget som hundesnoren med hjem .vores lille Otto -mann (dværgpinscher Han) ville forsøge at æde alle andre handhunde inden for snorens rækkeviddie,og ville nok ende som en godbid (barf ) for en af de store løse .

• #14   23. okt 2006 Sara C .

Øv så træls .

• #15   23. okt 2006 Gitta A - hvad nytter det at slippe din hund løs hvor de må være løse når andre så har deres hund i snor? jeg fik på hatten forleden dag da jeg fortalte om en episode med en boxer der var i snor i en fårefold vi bruger til at slippe hundene løse ................... så jeg er lidt forvirret over de forskellige svar der gives ...............

• #16   23. okt 2006 Det er da altid noget at den har hundetegn på......hos mine forældre løber der tit en dansk svensk gårdhund rund, og ingen kan finde ud af hvor den bor:-(
    Hvad gør man så?????
    Her hvor jeg bor løber der en puddel rundt ude ved vejen flere gange om ugen, og man kan ik komme til den......for så tror jeg nok jeg havde slæbt den hjem, og bedt ejeren holde den inde. De lukker den også bare ud.

• #17   23. okt 2006 Pia p
    jo ser du der hvor jeg vil hen med dette,er jo at har vi ikke mere respekt for vores hunde end at de bare får lov til, at re´nde rundt for må og få så var det nok ikke lige en af mine hvalpe man fil lov at købe ,jeg er STOR modstander af hunde ,der bare får lov at rende løse ,og ja det er rigtig rigtig træls for at sige det på gammeldavs jydsk .der er så mange andre udemærkede metoder hvor man kan have sin hund løs og denkan nyde friheden .feks tager vi alle vores hunde (6 stk ) med til stranden eller i skoven hver weekend og der får hele banden lov til at være løse ,vi har selfølgelig valgt et område hvor vi ved at der ikke er ret mange mennesker ,og vi tager straks alla hunde i snor når eller hvis der kommer nogle .og det er kun et pift så er alle mand ved mine fødder og har fået snor på .
    hvis da for pokker folk så bare ville vise hensyn som du så rigtig skriver ,det er jo ikke alle der har det som os ,men vi har da forhåbenligt lov til at lave dette lille opråb ,om at folk vil vise hensyn vi og der mener jeg især os med små hunde ,vores værste mareridt er da vel nok en stor bidsk køter der kommer farende hvor ejeren bare står og glor dumt og siger i medens den er ved at æde vores ,lille "tæppetisser at den skam ikke gør det mindste .
    Håber i kan følge mig .

• #18   23. okt 2006 Pia P .
    Det er helt fint og ok med mig med sådanne steder og så ved man jo også hvad men går ind til .Nemlig at her er et sted beregnet til at hunden må være løs .ligesom i hundeskoven ikke ?

Kommentér på:
løse hunde

Annonce