375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

foder foder

mine hunde for pt royal canin tip den lille chihuahua på 7 måneder ca og select gold til min schipperke på 1,5 år

men da jeg ikke er helt tilfreds med foderet overvejer vi at skifte til olivers foder.

er der nogle der har arfaringer med dette både for og imod.

jeg kan feks godt lide at de er kornfrit og jeg kan vælge forskelige smags varianter. har kun prøvet deres godbider som jeg er meget tilfreds med, men nu overvejer at prøve deres foder:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder
  • #1   23. jan 2017 Jeg fodrer pt. med 2 varianter af Olivers og er helt tilfreds - hunden spiser det også med stor glæde og har en fin pels smiley

• #3   23. jan 2017 Jeg fodre med Olivers, Essientials, Carnilover, Kingsmoor og et mærker mere jeg har glemt navnet på smiley
    og køber gerne store poser! (der hvor foder pillerne er lidt større)
    Gustav bruger måske lidt ekstra tid på at tygge dem i stykker, men størrelsen er altså helt okay og han kan sagtens spise dem (han er chihuahua) så vil helt sikkert sige Go for it! det er godt foder smiley

• #4   23. jan 2017 pillerne skal være rimmelig store til chihuahuaen eller sluger hun sit foder så vi ledte let efter foder med større piller samtiddig smiley så det bliver intet problem smiley

• #5   23. jan 2017 Olivers fungere mine hunde rigtig godt på. De får str. small piller.
    Vær opmærksom på, at der er stor forskel på deres pille størrelser, så jeg vil ikke anbefale en str. medium til en chihuahua, fordi de er så store, at hunden kan blive kvalt.
    Vil hellere anbefale str. small piller og så fodre i et aktivitetsbræt / legetøj.

Har skrevet lidt om hvorfor vi fodre med Olivers her http://tossetmedhund.weebly.com/olivers-petfood/olivers-hundefoder

Kommentér på:
foder

Annonce