{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.630 visninger | Oprettet:

Løbetid og tisser inde?? {{forumTopicSubject}}

Hmmm, måske er det et underligt spørgsmål, men håber I så bærer over med mig smiley
Frida er i løbetid, hvilket i sig selv er næsten rent rædselsregime smiley Hun kører stilen som den sure Madame Mim herhjemme og skælder konstant ud på de to stakkels drenge smiley De lægger sig til gengæld i kurvene med store øjne og ikke forstår at deres dejlige legekammerat generelt bare synes at de er jævnt trælse smiley
MEN nu er hun også begyndt at tisse/markere indenfor?? Det har hun ikke gjort i tidligere løbetider, og jeg har egentlig en fornemmelse af at det er en form for afmarkering..
Jeg arbejder 2 timer om ugen, så tror næsten ikke der findes hunde, der er ude at lege/gå/tumle rundt så meget som mine. Og hun laver også både det ene og det andet udenfor, men kan så gå lige ind og tisse en lille tår på gulvet også smiley
Nu har hun efter et par dage med den “opførsel” fået at vide, at så må hun bare være hvor jeg kan holde øje med hende konstant smiley Så tænker at jeg får stoppet hendes “tendens” på den måde.
Men er det “normalt” at tæver kan begynde at markere sig indenfor i deres løbetid?
Hun har aldrig gjort det før, og min gamle rottweiler tæve gjorde aldrig noget lignende de 9 år vi havde hende... Så vil bare være sikker på at der ikke er noget i andet i vejen (hun er godt nok en mokke overfor hanhundene, men ellers er hun glad, frisk og spiser/drikker normalt med normal temperatur).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid og tisser inde??
Kommentér på:
Løbetid og tisser inde??

Annonce