Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gø halsbånd
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #4   26. jul 2018 Hvis din hund gør så trän den. Glem alt om quick fixes

• #5   26. jul 2018 Nej, men ville F ønske at genboen med den lille hund, der gør non-stop havde ....

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#6   26. jul 2018 Det kan väre det er ham... Hahaha

• #7   26. jul 2018 Jeg håber !!!!

• #8   26. jul 2018 Uskadeligt - nej.
    Den slags remedier har konsekvenser.

• #9   26. jul 2018 #2 Ida og Figo, jamen er det ikke sådan et gø-halsbånd skal virke smiley

Jeg går ud fra, at TS mener antigø-halsbånd. smiley

• #10   26. jul 2018 Jeg har heldigvis ingen erfaring med gø-halsbånd og heller ikke antigø-halsbånd, som jeg går ud fra, at der menes.
    Om det virker, tvivler jeg på.
    Om det er uskadelig, tvivler jeg stærkt på. Jeg kan forestille mig at det i bedste fald gør hunden forvirret, utryg og frustreret.

• #11   26. jul 2018 prøv at tage et på...

• #13   26. jul 2018 Ida, LOL ... Kan du så ikke bede din bekendte om at holde op med at bruge det? smiley

• #15   26. jul 2018 HAHAHA.... smiley

• #16   26. jul 2018 Det skal siges at jeg selv er meget skeptisk over for de antigø halsbånd og der for spørge jeg om de virker da jeg har en hund som har været voldsom mishandlet før jeg fik hende så jeg er bange for sådan et halsbånd kan gøre mere skade end gavn så jeg tro jeg dropper det så må jeg tage den lange vej og forsætte med træning og håbe det hjælper

• #17   26. jul 2018 Virker det som en god ide at påføre, en tidligere mishandlet, hund endnu mere ubehag....?

• #18   26. jul 2018 Det er godt, du er skeptisk for uha ... En tidligere mishandlet hund skal absolut ikke udsættes for mere ubehag – og slet ikke fra noget, den ikke kan forholde sig til. Den kræver tillid og kontakt, som opnås ved en masse positiv træning og øvelser.

• #19   26. jul 2018 Det er jo også det jeg skriver i mit svar oven for at jeg ikke vil bruge et sådan et halsbånd på hende men forsætte med træning og så må det tage den tid der skal til jeg fik dem anbefale af en ven som selv bruger dem og efter hans mening virker de fantastiske

• #21   26. jul 2018 Tak for alle jeres svar det skal siges jeg mener også hunde skal trænes med leg og masser af tålmodighed og der til en del godbidder ikke med smerter og ubehag så antigø halsbåndet bliver ikke taget i brug her

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#23   27. jul 2018 Fornuftigt smiley

• #24   27. jul 2018 Og til næste gang kan man altid tænke: hvorfor virker sådanne redskaber?
    Fordi ubehaget - og senere forventningen om ubehag - overskygger impulsen til at gø.

Hvis det "bare var en distraktion og helt uskadeligt" (som nogle desværre fejlagtigt påstår), så ville hunden da lynhurtigt se gennem den distrahering og fortsætte med at gø.

Jeg læste på et tidspunkt én der anbefalede et citronella halsbånd, fordi hun kun brugte det to gange på sin hvalp (!), og nu var det bare nødvendigt at vise halsbåndet og så stoppede hunden med at gø.

Dét er om noget et vink med en vognstang!

• #26   27. jul 2018 Rent faktisk er det ganske simplet: det handler om at få belønnet den for at vælge IKKE at gø smiley Det er et spørgsmål om at være forudseende og have styr på sin timing når man belønnner. Og så skal man derudover sørge for at hunden IKKE får muligheden for at vælge at udfører den adfærd man ikke ønsker at den skal udfører.
    Et eksempel fra det virkelige liv:
    Genboens gø-apperat starter sin galpekoncert. Lille baby Clinton rejser sig opmærksomt og begynder at kigge sig omkring ('hvorfor er der alarm?'). Lille Clinton kigger på mig. 'DYGTIG CLINTON' og godbid. Det skulle ikke gentages ret mange gange før genbohundens evindelige galpen op betyder at Clinton kommer piskende for at få sin godbid. Dette kan man så overfører på andre situationer hvor hunden gøer smiley Men ja, det kræver at man tænker lidt fremad og er forberedt på at man skal kunne belønne. Og nej, det duer ikke at man bare lukker hunden i haven og lader den gå derude alene FØR man har styr på at hunden IKKE gøer af det der normalt for den til at gø.

• #29   27. jul 2018 Mette med.... Dit indlæg siger det hele og forklare alt, burde være en side i alle hundelæringsbøger smiley

Kommentér på:
Gø halsbånd

Annonce