452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp, hvad gør jeg? Hjælp, hvad gør jeg?

Hej,
Jeg, eller rettere vi, er kommet i den situation at vi muligvis skal til Cypern i 6 mdr., da min mand har fået job der fra april til oktober. Vi har desværre ikke mulighed for at tage vores dejlige hund, Ludvig med og tanken om at bortadoptere ham er frygtelig og giver mig en klump i halsen hver gang. Vi overvejer derfor at få ham i pleje i de 6 mdr. vi er af sted, men er det egoistisk af os - er det bedre at finde en god familie til ham, der kan beholde ham resten af hans dage? Er der nogle der ved hvor man evt. vil kunne finde en plejefamilie i 6 mdr. - en hundekennel i 6 mdr. er for lang tid og vi er bange for han vil blive kulret. Hjælp, hjælp... Håber at I kan hjælpe med nogle gode råd og forslag.
Mange hilsner fra Ludvigs familie :o)

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, hvad gør jeg?
  • #2   27. mar 2007 Mit jkendskab til hunde, det er at hvis man forlader hunden i længere tid, og hunden knytter sig til en anden familie, hvilket vi ske i løbet af ganske kkort tid.

Så vil det være synd at hente den igen,

Det er bare min mening... smiley

• #3   27. mar 2007 Puuha håber aldrig jeg kommer i den situation at skulle være væk fra mine hunde i så lang tid...

Må være en svær beslutning I står i - håber i finder en løsning - Ss

• #5   27. mar 2007 Heej.
    Orw ? Den situration var lidt vanskelig..
    Jeg tror jeg ville finde en familie som gerne ville ha hund og så lade dem passe Ludvig i de 6mdr.
    Når i så er hjemme igen kan i jo komme over til dem og se til ham og beslutte om i vil have ham hjem igen eller om han skal bo der..
    Men det kan jo godt virke lidt underligt.
    Ellers kan han jo evt. blive passet hos noget familie ?
    - hvorfor kan i ikke ha ham med ??

• #6   27. mar 2007 Jeg tror efter som det er 6 måneder vil han ikke blive stresset af at flytte familie, bare sæt den nye familie ind i jeres komandoer, så hverken jer eller de nye "ejere" skal til at lære ham det forfra smiley

Kommentér på:
Hjælp, hvad gør jeg?

Annonce