{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Skidt fornemmelse {{forumTopicSubject}}

Åh er næsten lige kørt fra job .. havde en synsoplevelse der bare gik i maven på mig .. Langs en meget befærdet vej går der en ung fyr, hætten på trøjen godt trukket op. Han taler i telefon og efter ham på lange usikre ben kommer en hvalp, ingen snor på, og den virker usikker og søgende mod ham og den er helt sikkert ikke af godkendt race og han ser overhovedet ikke efter den .... hvilken skæbne venter sådan en lille hund ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skidt fornemmelse
  • #1   13. mar 2019 Det kender jeg godt, og trist er det. For udsigterne er næppe gode, men det kan da være at den unge mand vågner op, inden det er for sent.

  • #2   13. mar 2019 Åh nej - jeg kan næsten ikke holde ud at tænke tanken videre.... hvad kan vi dog gøre for at undgå den slags skæbner!?! I alle tilfælde må vi starte med at opdrage vores børn til at være ansvarlige omsorgsfulde mennesker!

    Det er så trist - og særligt skærer det i hjertet fordi hunde virkelig søger vores støtte og kontakt og har så meget brug for at vi er der for dem! Og så giver de så fantastisk meget igen! Sådan en lille hvalpebasse er jo en guldklump som måske slet ikke bliver genkendt! Man kan da kun håbe på at du har fuldkommen uret og at der bare var tale om en ejer der frøs om ørerne og lige havde sin irriterende svigermor i telefonen - IGEN smiley

    Men sandsynligheden for der er noget om din forudsigelse er jo desværre nok ret stor smiley


  • #3   13. mar 2019 @ Malene, ja man kunne håbe på svigermor ... men kvarteret jeg kørte igennem er i forvejen noget belastet af typer som han umiddelbart lod til at være ...

    gad vide hvordan jeg ville have reageret hvis jeg kom gående har jeg tænkt ... havde nok helt sikkert søgt kontakt til hvalpen og håbet på at jeg kunne aflevere et " pas nu godt på den" til ham ... men måske jeg ikke havde fået muligheden ...


  • #4   13. mar 2019 Jep, den slags ser jeg desværre ofte rundt omkring på banegårdene smiley
    Forstår ikke at folk tør at gå med hunden uden snor meget befærdede steder, og da slet ikke en hvalp smiley
    Håber at ejeren af den lille hvalp kommer til fornuft, inden at det går galt !


Kommentér på:
Skidt fornemmelse

Annonce