Franske & Engelske Bulldogs - Den positive gruppe!

Franske & Engelske Bulldogs - Den positive gruppe!

Medlemmer: 386
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev vi også EB ejere :)
  • #1   9. jun 2009 Tillykke med englen!! Han er alt for dejlig..
    Har sagt velkommen og smidt en høj herfra os.

• #2   9. jun 2009 Tusinde tak - har da også lige været et smut forbi lille Ingolf smiley

• #3   9. jun 2009 Tak ska i ha.. smiley

Du må kramme vidunderne fra os.. de er alt for herlige..
    Dejlige hunde!

• #4   10. jun 2009 Øv, det var jer der fik han....
    -var nede og se ham i fredags, og var næsten lovet ham, hvis det hele faldt på plads..

Men stort tillykke med ham. Han er super fantastisk..

• #5   10. jun 2009 tillykke hvor er han skøn

• #6   10. jun 2009 Tak for de søde kommentarer!

Lis: har også mange gange siddet og beundret dine skønne hunde, jeg glæder mig til, at møde dig og dem på kommende udstillinger!

Eva: vi føler os også rigtig heldige og beæret over, at det var os der fik lov at få ham, vi havde slet ikke turde forvente en hvalp, vi tog faktisk kun derned fordi, at vi ledte efter en opdrætter i første omgang, og ikke en hvalp, så vi blev også meget overrasket og glade, men kemien med opdrætter var bare helt i top, så vi måtte bare slå til smiley
    men hvis I gerne vil have en hvalp, så er der da også et par andre opdrættere, som pt. har ledige hvalpe...

• #7   10. jun 2009 Jamen der er umiddelbart en af deres andre hvalpe købere der er sprunget fra, så der er en tæve vi så har mulighed for at få.

Hun er dog ikke umiddelbart den top udstillings hund jeg gerne vil ha, men vigtigst af alt vil hun være en ny ven til den EB vi har i forvejen.

• #8   10. jun 2009 Hej Eva.

Ja, de mangler vidst et hjem til hende pigen. Bullystyle har en hanhvalp i øjeblikket, han er "kun til salg til de rigtige købere", da de mener, at han har showquality - snak med Pia, hun er super sød smiley

• #9   10. jun 2009 -Ja jeg har lige haft dem i røret, så vi får pigen...
    -Det har så også den fordel at jeg ikke skal Sterilisere hende vi har i forvejen lige pt. hvilket havde været et must fra min side, da jeg ikke vil ha hvalpe på hende pga hendes farver.

• #10   10. jun 2009 Det er da også en fornuftig beslutning! Vi ville hellere ikke have en tæve, for så skulle vi kastrere ham vi har herhjemme eller skille dem ad i tævens løbetid.

Men stort tillykke med det, glæder mig til at se når I får hende oprettet og følge med i hendes liv - så må vi da mødes til noget søskendetræf en dag smiley

Det kan jo også være, at hun udvikler sig til en god udstillingshund, det er jo aldrig til at vide, måske bliver vores ikke til noget - men hun er dejlig, en rigtig lille fræk bisse smiley

• #11   10. jun 2009 Det glæder vi os til, hun er altså også bare skøn!

• #12   11. jun 2009 Jamen LIne vi ses nok i Slagelse, for jeg regner da med at stille med hende dernede..

Desuden bor jeg jo også i KBH så der er da en mulighed for at vi kan mødes med bullerbasserne.

• #13   11. jun 2009 Eva: jamen så ses vi i Slagelse, og ja, der er jo ikke så langt mellem os, så det kunne da være sjovt hvis de kunne lege sammen engang imellem smiley

• #14   11. jun 2009 Ja det kunne helt sikkert være hyggeligt at mødes med vapserne, det kunne jo også være at vi kunne gi hinanden lidt fif med hensyn til udstillinger.
    Nogle gange er det også bare meget nemmere at få stillet hundene ordenligt op, hvis der er en anden der kigger, som også selv står med samme race.

• #15   11. jun 2009 Ja det kunne da godt være. Jeg er jo fuldstændig grøn hvad udstilling angår, har ikke en gang været til en udstilling før, men jeg glæder mig da super meget til at prøve det - så tager da også gerne imod al den hjælp jeg overhoved kan få smiley

• #16   11. jun 2009 Ja jeg er så lidt grøn hvad angår udstilling af bulldogs, jeg har kun haft udstillet min Dogue de Bordeaux da jeg havde hende.

-Men vi kan altid trøste os med at baby klassen (3-6 måneder) og hvalpeklassen (6-9 måneder) ikke tæller alverden og er mest for sjov.
    Så vi kan få "øvet" os der..

• #17   11. jun 2009 Ja det er da altid noget smiley Hvornår henter I hende?? Hvad skal hun hedde?

• #18   11. jun 2009 Vi henter hende Søndag i næste uge, for der går vi på 3 ugers ferie, så vil hun godtnok være 9½ uge, men det betyder jo heller ikke det store.
    Tror bare at hun bliver kaldt Lady som jo er en del af hendes navn, men det har vi ikke talt om endnu.

hvis vi havde fået hannen skulle han bare kaldes Flush til dagligt...

• #19   11. jun 2009 Mille har jo også givet udtryk for, at de meget gerne må blive ligeså længe man vil have det - det er jo svært at give slip smiley

Hende den anden pige der også er brindle skal jo ned til jytte og jørgen, så hende kommer man jo helt sikkert også til at se til udstillinger, det bliver sjovt at følge dem.

Kommentér på:
Så blev vi også EB ejere :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce