Det sker i sønderjylland!!!!

Det sker i sønderjylland!!!!

Medlemmer: 656
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
4.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvalpe træning sønderborg og omegn Hvalpe træning sønderborg og omegn

Er der nogle som kan anbefale et godt sted for en hvalp på 9 uger at gå til træning? Jeg er interesseret i at få ham socialseret og så selvfølgelig lystre når han gøre noget han ikke må, for lige nu forstår intet. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe træning sønderborg og omegn
  • #1   4. jun 2012 Jeg har gået ved politiet her i sønderborg (ude på tech 21) Og det har været yderst tilfredsstillende.. og skal derud igen når jeg får hund igen.

• #2   4. jun 2012 ved politiet? det lyder dramatisk Helene smiley er jo kun en lille hund jeg har smiley Jeg sys bare det er rigtig sværet at finde nogle i sønderborg, har skrevet til ham der erhard, og kigget på en anden hunde hjertet hed den vist, men de trænede mens jeg arbejde

• #3   4. jun 2012 Det er ikke politiet der kommer.. hehe.. og alle str er velkommen smiley dengang jeg var der, var der schæfer, labrador, mix, dansk/svensk gårdhund.. og sikkert nogle andre nogle også.. min veninde har også været der.. hun har en rottweiler.. smiley

Vi lærte alm. lydighed, spor, at de skulle finde noget, og lægge sig ved det, og gi hals, apport..

Jeg var rigtig glad for at være der..

• #4   4. jun 2012 Men er det ikke for store hunde? Lige nu skal min lære at gå i snor og acceptere andre hunde smiley

Nåt troede det var politiet der trænede smiley haha

• #6   4. jun 2012 Jeg har gået ved Birgitte i Sønderborg igennem AOF, hun er rigtig dygtig, og hjælper en rigtig godt med forskellige ting.. Men der er venteliste...

• #7   4. jun 2012 ph er for store hunde, Erhart er super god han har selv pudler

• #8   4. jun 2012 Alle størrelser er velkommen ude ved dem.. smiley

• #9   5. jun 2012 ja det er godt så hvores hunde kan lære at der er adre hunde der er anderles ud .

• #10   5. jun 2012 adogdream.dk har også hundetræning, de træner i Søgård, jeg har selv gået der i 5 år... de træner om søndagen om formiddagen smiley

• #11   6. jun 2012 Jeg har mailet til erhart, men ikke fået svar desværre, ville også være det nemmeste hvis han ville have os for så skal man ikke køre så langt efter det. Mine arbejdstider er røv og nøgler, så skal enten være efter kl 18 eller i weekenden.

Rikke C har lige sendt dem en mail

• #12   6. jun 2012 Ej hvad sker der lige. på arbejde er alt normal så kommer man hjem og wupti så er alt forandret på hundegalleri smiley

Nåhh men jeg ringede til erhardt, og han starter hold op til august, men indtil da skal jeg på hans kones hold om mandagen hvor hun egenlig arbejder med udstillingshunde. Men han sys at det ville være godt at den kom ud og blev socaliseret da den kun har gået med sin mor.. så wuhuuuuuuuuu smiley

• #13   7. jun 2012 Ved ikke hvor langt du vil køre, men Hundecentersyd.dk ved Padborg er bare SUPER
    her har vi gået nu i 1 år med vores 2 unghunde, som var ca. 13 uger da vi startede.
    Der har været andre hunde som er startet i din hunds alder, og Nadine er bare super dygtig og altid sød ved hundene.

Kommentér på:
Hvalpe træning sønderborg og omegn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce