{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Er hun sulten? {{forumTopicSubject}}

Jeg fodrer en gang om dagen 150 gr.
Hunden vejer 7 kg ca.
Hun har altid været en tiggemås og vil have alt det vi spiser. Men hun er også umættelig, tror hvis jeg blev ved med at give så ville un spise. Hun får da lidt snacks når jeg laver aftensmad, en gullerod og peberfrugt her og der.
Men er det nok at kun give hende kød en gang om dagen?
For jeg synes også det er svært at dele det op. Jeg får alt i 1 kg pakker så jeg fryser det halvt op så jeg kan nogenlunde skære i gennem og så putter jeg det i poser, og fryser ned igen.
Men tror jeg ville blive sindsyg hvis jeg skulle dele 150 gr kød op i 2 og fryse ned på den måde. Men jeg ved ikke hvad i siger?

Hvordan fodrer i andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun sulten?
  • #2   30. okt 2013 Ja jeg giver ben, men ikke de helt store, dem vil hun ikke røre så hun får mange små, men det tager også tid for hende at spise dem.
    Jeg føler ikke hun sluger sin mad, men hun spiser den stille og rolig.
    Spreder du råt på grædplænen? Det kan man godt?


  • #4   30. okt 2013 Eller prop rationen i en kong, eller et tomt marvben og giv det på den måde, når det ikke er ben eller stykker. Eller fyld op med grønt.

  • #5   30. okt 2013 Jeg giver hende kyllingelår (men det er ikke altid hun vil have det) samt ribben fra ko og rådyr, somtider har jeg også and. Men det er ikke så tit.
    Kyllingehalse og kalkunhalse.


  • #6   30. okt 2013 du kan jo også bare give de 150g over to gange på dagen når det er tøet op?

  • #7   30. okt 2013 Ja det kan jeg selvfølgelig også. smiley

  • #8   30. okt 2013 jeg fodrer meget blandet i øjeblikket, både tørt og råt, nogle gange tørt morgen, råt aften, andre gange kun en gang dagligt hvis det rå fx er en større ting ....

    andre gange kører jeg dem lidt ned i mængde, og føles det som om de er sultne så giver jeg fx et rå æg, æbler, gulerødder og andet ...

    men du skriver at hun det ikke er altid hun vil spise fx kylling lår, og så tænker jeg så er hun ikke sulten ... er der måltider mine ikke viser interesse for, så tager jeg det væk, venter til næste måltids tid, som kan variere og tilbyder dem så det samme igen ....


Kommentér på:
Er hun sulten?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce