Dyrepsykolog? Dyrepsykolog?
Hej alle.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive dyrepsykolog (har læst om det på nettet) men man skal på noget der hedder Etologisk Institut, for at blive uddannet, så jeg ville høre hvor i ved det ligger henne af i landet? ved i hvad sådan nogen får i løn? det hedder vist også dyreadfærds-et eller andet. Håber i kan hjælpe! mvh. Natascha.
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 432
Jeg kan desværre ikke huske hvor det ligger? men har andre informationer hvvis du har brug for det
det hedder dyre-adfærds-terapeut
man kan tage en HF eksame og derefter starte på instituttet eller man kan tage en studenter eksame (STX) den tager et år længere og derfor bruger man et års tid mindre på instituttet i sidste ende
uddannelsen er desværre ikke stats anerkendt og så vidt jeg husker (da jeg regnede det sammen) løber det op i 60 tusind kr med bøger udd og andet tilbehør.
Størstedelen er lavt lønnede da det ikke er en "rigtig" uddannelse og det kan derfor være svært at finde job
Håber det hjalp lidt
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 53 Svar: 169
Kig på www.etologi.dk
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 98
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 461
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Men adfærdsterapeut kan man jo blive flere steder i landet - eller man kan bare skrive det på sit visitkort, så er man det :o)))
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 461
Dyrepsykolog?