6.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dyrepsykolog? Dyrepsykolog?

Hej alle.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive dyrepsykolog (har læst om det på nettet) men man skal på noget der hedder Etologisk Institut, for at blive uddannet, så jeg ville høre hvor i ved det ligger henne af i landet? ved i hvad sådan nogen får i løn? det hedder vist også dyreadfærds-et eller andet. smiley Håber i kan hjælpe! mvh. Natascha.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrepsykolog?
  • #1   3. mar 2009 Jeg har ville være det samme smiley

Jeg kan desværre ikke huske hvor det ligger? men har andre informationer hvvis du har brug for det smiley

det hedder dyre-adfærds-terapeut
    man kan tage en HF eksame og derefter starte på instituttet eller man kan tage en studenter eksame (STX) den tager et år længere og derfor bruger man et års tid mindre på instituttet i sidste ende

uddannelsen er desværre ikke stats anerkendt og så vidt jeg husker (da jeg regnede det sammen) løber det op i 60 tusind kr med bøger udd og andet tilbehør.

Størstedelen er lavt lønnede da det ikke er en "rigtig" uddannelse og det kan derfor være svært at finde job

Håber det hjalp lidt smiley

• #2   3. mar 2009 Jeg læser selv på Etologisk institut som ligger i Ballerup. Uddannelsen er ændret en del de seneste år. Den kan nu kun tages som selvstudie og koster 12000 pr semester. Hele uddannelsen tager 6 semestrer.
    Kig på www.etologi.dk

• #3   4. mar 2009 hej begge to. TAK for jeres svar, men jeg skal desværre have noget der er nemt at finde job i, og som er rimelig godt lønnet. Så det skal nok ikke være det her. Men tusind tak for jeres hjælp! smiley

• #4   4. mar 2009 PUHAAAAAAAA det er en dyr uddannelse... :O)

• #5   4. mar 2009 Skal man dyrepsykolog, så er det den hårde vej gennem universitet og siden efteruddannelse..

Men adfærdsterapeut kan man jo blive flere steder i landet - eller man kan bare skrive det på sit visitkort, så er man det :o)))

• #6   4. mar 2009 CH - griner... Ja, Adfærdsbehandler kan vi alle kalde os uden nogen nærmest nogensinde beder om at se papirere på det :O)

Kommentér på:
Dyrepsykolog?

Annonce