{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løs snak 4
  • #391   30. dec 2022 Jeg tog ned til hundeskoven, og gik turen udenom (selvom der stod en dame og så ud som om vi virkelig skulle komme ind, så hendes labradorblanding kunne få lov at lege). Der er en fin natursti, hvor rigtig mange lufter hund, så der var mange spændende dufte. Og så var vi så heldige at rende ind i en familie, som gik og skød lidt krudt af. Da de kom tæt på, spurgte jeg om de ville gøre mig en tjeneste, og de sagde at de nok skulle lade være med at skyde. Jeg sagde at det var det helt omvendte - om de ikke ville skyde lidt af for mig smiley

    Moren holdt Dorit, som stod og spiste hapsere, og Ellie kiggede bare på deres krudt og legede med sin bold. Børnene syntes det var vildt sejt, og de syntes at Dorit var verdens sødeste og Ellie verdens sejeste smiley Det var rart lige at få testet af på tæt hold.


  • #392   30. dec 2022 Åh, hvor er det pisse irriterende med folk der opretter tråde, og så sletter dem igen. For garanteret at oprette en lignende tråd igen smiley

  • #394   30. dec 2022 Isabelle: Er det ikke ham der derefter blev anholdt for forfærdelige forbrydelser?

    Som hun også endte med at bruge imod ham ... noget med en pizzabakke ...


  • #397   30. dec 2022 Det går så hurtigt. Bare de denne gang kan beholde ham og få ham straffet ...

  • #398   30. dec 2022 Isabelle, dejligt at hun trods alt tog noget til sig. Det var da også nogle ordentlige anfald, hun fik lukket ud smiley

    Den tråd med librela er et andet eksempel. Den blev oprettet nogle dage før, og jeg var en af dem der skrev et langt svar. Og så blev tråden slettet og oprettet igen. Det er f*ing provokerende!


  • #399   30. dec 2022 #392

    Jeg blev sååå træææt, da jeg læste den tråd.


  • #400   30. dec 2022 Lise-Lotte, samme her. Jeg skulle satme ikke lægge hund til sådan et projekt smiley Jeg har til dato kun oplevet én alvorlige hundeslåskamp, en dobertæve imod en cairn terrier han. Det var terrieren der tirrede og blev ved med at gå på doberen, som til sidst fik nok, og så splittede hun ham ad! Hun flækkede ham fra nakke til hale. Der stor 4 voksne mennesker og forsøgte at stoppe det, og de kunne ikke gøre en skid. Det var så forfærdeligt!

    Og det var “bare” en dobertæve og en lille terrier. To store hunde, hvor den ene er rottweiler - puha, jeg gyser bare ved tanken smiley


  • #401   30. dec 2022 Rottweilertæver er et kapitel for sig selv, en af mine veninder havde to og det endte helt galt. De kunne ikke være sammen, specielt ikke når de var i løbetid - en dag var den ene derfor sat i en hesteboks imens veninden var hjemmefra for ikke at risikere de skulle komme til hinanden i huset. Den anden springer ud igennem vinduet, smadrer det selvfølgelig og render ud i stalden. Så gnaver de sig til hinanden igennem boksvæggen og slås til den ene er død og den anden hårdt medtaget.
    For det ikke skal være løgn, så har jeg set to andre rottweilertæver ryge i flæsket på hinanden en dag til træning, begge ellers lydige dygtige hunde, men de tændte bare af på sekunder og inden de fik dem skilt af, så var der lavet godt arbejde til dr. Dyr. ??


  • #402   30. dec 2022 Jeg har mødt én rottweiler, jeg stolede på. Og det var en blanding mellem rotte og lab, som lignede en rotte, men var totalt labbelalleglad. Den var jævnaldrende med Bella, og de to havde mange gode ture sammen i de år, vi boede tæt på hinanden smiley

    Der hvor jeg boede før, en lille bitte flække med 200 indbyggere, blev vi hærget af 2 rottweilere. Den ene nåede at æde ejers barnebarn, så barnet måtte indlægges. Så gemte de hunden af vejen hos nogle bekendte, så den ikke skulle aflives smiley Den anden åd samtlige hunde den mødte på sin vej. Det var dengang jeg begyndte altid at have en lommekniv med i lommen, just in case (kniven har så reddet Dorit fra at blive kvalt engang hun hang fast i et krat i flexlinen, så lidt godt kom der af det).

    Alle andre, uden undtagelse, har haft den dér knap, som man ved man kommer til at ramme en dag, og så knalder den af smiley For tiden synes jeg de har tendens til at være sådan lidt usikre (dem med stamtavle - dem uden er jo et kapitel for sig), og det gør mig endnu mere urolig.


  • #404   30. dec 2022 Mht fyrværkeri så har de fleste af mine ikke været synderligt bange, men ligesom Kirsten H oplevede så er min nuværende begyndt at reagere efter et tordenvejr med et lynnedslag i en transformatorstation tæt på, det rungede og rystede .. så det er faktisk det der har gjort udslaget ..
    Jeg havde heller ikke hørt om fænomenet Tate før i går .. sikken en idiot og hans holdninger til kvinder er jo næsten til at gøre enhver Talibaner til "engel" ... soveværelse og kødgryder og brokker de sig så en på hovedet , den slags bør vist bare i livsvarig forvaring ..
    Og hans første svar til GT "hvor vover du" ... jeg undrer mig nogle gange over hvilken kvinde der har været mor til den slags ..


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #405   30. dec 2022 Jeg har den sidste tid mødt flere brugshunde med uheldig adfærd. Som at de skal holdes af ejer bare de møder en anden hund. Ude af kontrol. Aggressive.

    Håber jeg bare har været uheldig for ellers er det bekymrende.


  • #406   31. dec 2022 Hvad angår Tate, så er det mest uhyggelige den nyhedstråd, jeg lige har set på Facebook, hvor tonsvis af unge, danske mænd sidder og forsvarer ham og fortæller, hvordan han har hjulpet dem ud af depression etc. Det var ikke bare et par stykker. Der var MASSER smiley

  • #407   31. dec 2022 Tryk skaber modtryk.
    Den mest outrerede wokeisme danner grobund for idioter som Tate. Det er ikke første gang, at vi ser et fjols sole sig i popularitet, fordi fornuften er ved at forlade dele af befolkningen. Se bare på Trump og Paludan.
    Og senest de radikale. Fuldstændig ødelagt af udygtige wokeister, som totalt har kastreret den begavede Martin Lidegård. Modtrykket viser sig bare som vælgerflugt.


  • #409   31. dec 2022 Mine børn synes, at Tate er et "pakhoved" og tilsyneladende et lille et af slagsen smiley

  • #410   31. dec 2022 Søren, dine børn lyder til at have en temmelig fornuftig indstilling…

  • #413   31. dec 2022 @ John ... og her gik jeg og troede HG var den alternative verden ... smiley

    #406 .. ja det er skræmmende .. men jeg er ikke overrasket ..


Kommentér på:
Løs snak 4

Annonce