{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nybyg lampeudtag virker ikke, vi skal have hængt 2 Lamper op. Der er allerede krog til den ene lampe, dog mangler vi en krog til den anden lampe. Vi har selv prøvet alt men virker ikke. Vær obs på at det er i 3 meters højde opgaverne skal udføres, men vi har en stige. 205 kr.
  • Rense gårdsplads for ukrudt 1.450 kr.
  • Hjælp til stikkontakt 600 kr.
  • Udskifte RJ-45-stik på netværkskabel 400 kr.
  • Skifte armatur og vandlås under vask på badeværelse 2.500 kr.
  • Udskift BWT filterhoved 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak 2026, vol. 5
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 147 Emner: 34 Svar: 4.861
    #304   20. apr Jeg husker de sidste uger før fødslen af min første, Janni smiley Der var noget fuldstændig uvirkeligt over dem. Alt var sådan set klar til mit barn - alt det med tøj og seng og bleer og den slags. Men jeg klatrede stadig i træer og gik til fester. OK jeg gik tidligt hjem smiley
    "Er du sikker på, at du ikke bare har ret meget luft i maven?" spurgte min søster mig en dag smiley
    Jeg fandt lige et billede - min mor og mig et par dage før termin. Jeg blev sat i gang, da der var gået ikke mindre en 16 dage EFTER termin smiley

Lige om lidt bliver dit liv forandret for altid. Glæd dig smiley

PS. Ja ja - indimellem kan man, som mor, godt længes et øjeblik tilbage til dengang, man ikke havde børn og kun havde ansvaret for sig SELV smiley

profilbillede
  • #305   20. apr Seriøst Anne? Påvirker LP-titlerne "startstedet" i DCH? Gisp, det må jeg lige læse op på!

Ift. at arbejde selvstændigt og "væk fra" føreren, så håber jeg, at hans agility-erfaring kan hjælpe lidt på vej. Han har ikke noget som helst imod, at arbejde i fuld fart væk fra mig, når han bare får en opgave smiley

• #306   20. apr Anne vi er på side 2 .... smiley smiley

• #307   20. apr ANNE!!!!!!!!
    Nu er vi altså LANGT nede på side to...

Brok, brok, brok smiley smiley smiley

• #308   20. apr Spørgsmål til panelet:

Vi flyttede herud i 2015. Der hang nogle malerier, som tidligere lejer ikke havde værktøj til at skrue ned, så de fik liv at blive hængende.

I 2017, spurgte vi tidligere lejer om de ville have dem igen, da de ville blive skruet ned.
    Det ville de gerne, men blev aldrig hentet.

I januar 2020 flyttede vi nedenunder i den nye bolig.
    Der spurgte vi igen om tidligere ville hente dem. Det ville de gerne.
    Samme dag skrev hun, at hun ville hente den dag.
    Hun kom aldrig.

I oktober sidste år, skrev jeg igen og hun ville meget gerne have sine billeder. Men hun hentede ikke, selvom hun efter eget udsagn jævnligt kører forbi, da de har kolonihave "om hjørnet" herfra.

For 4-5 dage siden skrev jeg igen, men hun har ikke svaret.

Derfor:
    Kan jeg tillade mig at give malerierne til nogle andre/genbrugsbutik (eller sågar at smide dem ud) eller skal vi gemme dem lidt endnu?

(Jeg har alle beskeder på messenger, så kan bevise at vi har prøvet kontakt, men at intet er sket.)

• #309   20. apr Jeg ville give det en sidste chance.
    Sig at de skal hentes inden weekenden, da de ellers vil blive afleveret til genbrug smiley

• #310   20. apr Jeg havde en kryptisk graviditet (det hedder det vidst) så jeg blev smidt ind det. Og det var jo bare sådan det skulle være. Glæd dig smiley

• #311   20. apr Mht DKK LP vs DcH og hvilken klasse man havner i så er det så vidt jeg husker sådan at hvis man har bestået LP3 så starter man i B-klassen ellers starter man i C-klassen.

• #312   20. apr @Yorkie ... jeg ville også skrive en sidste besked og så skrive at afhentes de ikke inden XXXX så afleverer I dem andetsteds ... uanset om hun svarer eller ej ...

Kommentér på:
Snik snak 2026, vol. 5

Annonce