{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning inde og ude 1.500 kr.
  • Montere 2 vinduer på Liselejevej 8a 2.300 kr.
  • Skifte patron i Børma-greb 1.000 kr.
  • Jeg kan ikke låse min udestuedør, tror den er sunket lidt 540 kr.
  • Tilslutning af el komfur - autoriseret elektriker 500 kr.
  • Kanalsøgning på tv 640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak 2026 vol. 6
  • #1   2 timer siden Seriøst Anne? Påvirker LP-titlerne "startstedet" i DCH? Gisp, det må jeg lige læse op på!

Ja, DcH anerkender faktisk andre programmer (som det eneste), så har man LP, IGP eller PH i bogen, så kan det være at man slipper for den kedelige C-klasse eller endda kan springe B over også (det er vist kun IGP3 og PH vinder).

• #2   2 timer siden I rally mener jeg, det går begge veje. At DCH og DKK anerkender de resultater, man har opnået hos "de andre" smiley

Tjekker lige det med LP smiley

• #3   2 timer siden Det står på side 90 i håndbogen:

Hunde og førere, der kun har deltaget i DKK’s LP 1 og 2 eller i specialklubbernes SL 1 og
    2, B-, AB- og ABC-prøver, diverse agilityklasser, diverse Rallyklasser eller andre prøver på
    samme niveau, skal indplaceres i klasse C.

Hunde og førere med videregående prøver, såsom DKK’s LP 3 og DKK’s Eliteklasse, PH’s
    kåringsklasse, Beredskabets redningshundeprøve, BHP-1, IGP-1 og lignende skal
    indplaceres i klasse B. Hunde og førere med bevis for højeste prøver, såsom BHP-3, IGP-
    3, PH’s kriminalklasse eller andre prøver på samme niveau, skal indplaceres i klasse A.

• #4   2 timer siden I rally mener jeg, det går begge veje. At DCH og DKK anerkender de resultater, man har opnået hos "de andre"

Nu er det mange år siden jeg stoppede til rally, men dengang anerkendte man ikke DcH's resultater. Det betød, at de bedste fra DcH kunne stille til udtagelser i DKK, og så var DKK's DM bare endnu en DcH-konkurrence, hvor championhunde gik begynder eller øvet klasse og blev danmarksmestre smiley

Men DcH-program anerkendes fortsat ikke, og det er igen til stor glæde for pensionerede DcH-hunde, som kan stille og vinde i LP-prøver (og IBGH). De sidste par år har den store IBGH-prøve i Viborg været med DcH'erer i toppen af alle klasser smiley

Kommentér på:
Snik snak 2026 vol. 6

Annonce