61 visninger
|
Oprettet:
Snik snak 2026 vol. 6 {{forumTopicSubject}}
Undskyld, undskyld, undskyld at jeg var så sløv, men jeg sad lige og arbejdede, og min chef mener, at det er dét jeg får min løn for
Jeg håber I alle kan finde samme ro, som Åsen havde på udstillingen i forrige weekend
sep 2017
Følgere: 561 Emner: 174 Svar: 11.718
Ja, DcH anerkender faktisk andre programmer (som det eneste), så har man LP, IGP eller PH i bogen, så kan det være at man slipper for den kedelige C-klasse eller endda kan springe B over også (det er vist kun IGP3 og PH vinder).
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 86 Hunde: 9 Emner: 526 Svar: 12.893
Tjekker lige det med LP
sep 2017
Hunde og førere, der kun har deltaget i DKK’s LP 1 og 2 eller i specialklubbernes SL 1 og
2, B-, AB- og ABC-prøver, diverse agilityklasser, diverse Rallyklasser eller andre prøver på
samme niveau, skal indplaceres i klasse C.
Hunde og førere med videregående prøver, såsom DKK’s LP 3 og DKK’s Eliteklasse, PH’s
kåringsklasse, Beredskabets redningshundeprøve, BHP-1, IGP-1 og lignende skal
indplaceres i klasse B. Hunde og førere med bevis for højeste prøver, såsom BHP-3, IGP-
3, PH’s kriminalklasse eller andre prøver på samme niveau, skal indplaceres i klasse A.
sep 2017
Nu er det mange år siden jeg stoppede til rally, men dengang anerkendte man ikke DcH's resultater. Det betød, at de bedste fra DcH kunne stille til udtagelser i DKK, og så var DKK's DM bare endnu en DcH-konkurrence, hvor championhunde gik begynder eller øvet klasse og blev danmarksmestre
Men DcH-program anerkendes fortsat ikke, og det er igen til stor glæde for pensionerede DcH-hunde, som kan stille og vinde i LP-prøver (og IBGH). De sidste par år har den store IBGH-prøve i Viborg været med DcH'erer i toppen af alle klasser
Snik snak 2026 vol. 6