Ting i ville ha gjort anderledes -hund Ting i ville ha gjort anderledes -hund
Hvis ikke i havde jeres hunde, var der så ting i havde gjort anderledes ? Tror i jeres liv ville have set anderledes ud? eller bare ting jeres vuffer har haft en ændring på
Kan starte for mig selv, jeg havde nok arbejdet rigtig meget, og gerne lange vagter, så jeg efterfølgende ku holde fri
Der ud over havde jeg rejst en del tror jeg, også sådan mere spontant.
jeg havde ikke været uddannet social og sundhedshjælper.
jeg havde nok ikke købt hus så tidligt .
ja, lige det jeg ku komme i tanke om
Skal selvfølgelig lige siges at jeg er 101% tilfreds med min tilværelse, har hus, bil, er sund, har to glade og tilfredse hunde, som tilføre mig mange smil på læben
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Vi havde meget svært ved at finde en bolig hvor vi kunne ha hund, sidste år da vi søgte bolig.
Men det lykkes :o)
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
ville manden og jeg nok ikke være sammen mere..
Jeg ville stadig gå hjemme med min depression (som forøvrigt lige er kommet tilbage)
jeg ville ikke have været udenfor en dør..
Jeg ville ikke have mig en "hobby"
Jeg ville ikke være afhængig af dette sted ;p
Hmm.. ja der er nok mange ting..
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.743
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.903
Jeg havde nok brugt nogle flere penge og mere tid på mig selv...
Jeg havde nok boet i en skod et værelses lejlighed til ingen penge hver måned gennem en boligforening...
Og jeg havde nok overvejet noget mere rejsen...
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
Hvis jeg ikke havde haft Pølsen, havde jeg fået mere luft/motion fordi jeg havde reddet noget mere. Det er ubegribeligt svært at få Pølsen til at løbe 10 km. ved siden af en hest uden hun ligger sig til hvile i den nærmeste grøft. Puhaa hun synes det er hårdt og at den løber meget stærkt.
Hvis jeg ikke havde haft Pølsen, ville mit liv være uden alle de åndsvage og til tider mindre smarte påhit hun kan komme med i løbet af dagen.
Hvis jeg ikke havde haft Pølsen, ville jeg ikke have haft alle de mærkværdige/ chokerede blikke når de får øje på Pølsen og tænker " er det en hund eller en gris". Eller børns spontane udbrud " se mor en gris !".
Mit liv ville nok ikke have været så meget anderledes men det ville helt sikkert have været en del fattigere..
Goddag til jer alle :O)
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
Hvis ikke jeg havde Pølsen, ville jeg feks. ikke være den stolte ejer af en 18 huls minigolf bane fordelt på bare 12m2.
og hvis jeg ikke havde Pølsen, ville jeg have været nød til at skære/klippe alle mine buske og træer ned flere år fremover. Det har hun klaret da hun var hvalp og det holder sandelig fint endnu :O)
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
ja det er svært at svare på. jeg har lige fundet ud a at jeg har meget svært ved at levet uden en hund har lige mistede mit et og alt og skal til at have en ny hund her om 2 uger men mit liv ville nok være anderledes men jeg ville ikke bytte mit liv med noget andet som jeg har det nu.selvom der er sket det som der er sket.
maj 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 1.149
Nej alvorligt.. Vi ville nok have rejst rundt i Asien, hovedesagligt Thailand, og taget til USA..
Vi havde nok heller ikke haft hus eller den bil vi har..
Og så havde vi sikkert ikke lagt fest livet på hylden for tre år siden, men ventet lidt. Vi ville nok have været mere sociale i det hele taget.
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 123
ville helt sikkert os være meget mindre hjemme og arbejde meget mere hvis jeg ikk havde ham..
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
- ville vi ikke bo i eget hus
- ville vi ikke have haft så mange venner
- ville jeg ikke være på HG
- ville jeg have haft en pænere have
- ville jeg ikke havde gået tur to gange om dagen i alt slags vejr
- ville vi ikke have haft en fælles interesse
- ville jeg ikke have en klub at gå i
for mig betyder det mere social kontakt, mere motion og sunder livsvaner at have hund
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Men hvorfor få den glæde et par gange om året når hundene gliver glæde hver dag
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 963
Så havde han NÆÆÆSTEN været perfekt den dag i dag..
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
Ville ikke komme ret meget ud af huset
Ikke få så meget motion
Kunne sove længe om morgenen og især i weekenderne. Møgungen står senest op kl 7 ;).
Ville ikke have ret meget at grine af
Ville ikke have andre end mig selv at skulle underholde
Ting i ville ha gjort anderledes -hund