{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinkende halsbånd her i mørket
  • #1   29. nov 2008 alm røde diode cykellygter er de bedste

• #2   29. nov 2008 Men de skal så sættes/tvinges i halsbåndet ik? og jeg har et dyrt rundsyet et. :O)

• #3   29. nov 2008 nej da
    der er en lille elastik i .... den stikker du ind hvor du sætter linen på ... så putter du lygten igennem løkken og trækker til .. og vupti ,, så sidder den der

• #4   29. nov 2008 (link fjernet)

Jeg har haft brugt de nederste og været UTROLIG glad for dem. Jeg bruger dem stadig til Kaido og Blackie, men Lotus har slået sit ihjel ved at bade og svømme i bækken med det på, så nu har jeg bestilt et af disse: http://www.petshoppen.dk/images/thumbnails/lyshalsbaand-100x100.jpg . De skulle kunne tåle at komme i bad:-))

Og det er en super sælger, som iøvrigt er bruger herinde:-))

• #5   29. nov 2008 det er de billige til .. max 3o kr,,, for 2 .. en rød og en hvid

• #6   29. nov 2008 Jeg har også de diodelygter........ Flest UDEN elastik. De elastikker holder ikke til en fløjtende:-))

• #7   29. nov 2008 Reikimester...
    Du kan i bl.a brugesen, og sikkert også alle andre daglivareforretninger, købe en diodelygete (en slags refleks) der kan blinke eller lyse konstant. Dn kan fåes som nariehøne, edderkop og alverdens mærkelige udforninger.
    Der er en ellastik i den som kan snoes rundt om hasbåndet og "over figuren.....
    Billig og meget effektiv.

• #8   29. nov 2008 Nå vi kender alle de her diodelygter med elastikker...*GG*

• #9   29. nov 2008 sæt en snor i .. evt. rn læder snor ,, de skal jo ikke holde til enormt meget ,, bare hænge
    jeg har prøvet alle de gængse hundelygter og er gået tilbage til diolygterne igen ... de holder bedre .. og de er ikke så dyre ,. så de kan skiftes ud når de ikke kan mere

• #10   29. nov 2008 her er det mig der bliver oplyst. mine hunde har ikke halsbånd på og de ville alligevel ikke kunne ses. og hvis lyset sidder for tæt på hunden i selen eller snoren, bliver mine skøre af at gå rund og glo på, hvad det er der blinker.

så jeg har sikkerhedsvest på og en alm lygte, så kan jeg også se hvor de lægger deres høm-høm'er

• #11   29. nov 2008 Jeg har købt gult et med reflekser og dioder indbygget.
    Det kan indstilles ligesom en cykellygte til at blinke langsomt, blinke hurtigt, lyse konstant hele tiden etc.

Det er meget effektivt og Kia ligner et omvandrende juletræ så man ikke kan undgå at se hende.
    Jeg bruger det ikke som halsbånd da hendes normale halsbånd er indenunder.
    Kia er langpelset i halsen så hvis hun kun har et reflekshalsbånd på kan hun ikke ses da halsbåndet forsvinder under pelsen.
    Så det dutter ikke :o)

Men hendes diodehalsbånd er genialt og hun får mange smil og klap med på vejen da hun bringer julestemningen frem :o)

Har du flere hunde kan hver hund få sin egen indstilling af halsbåndet så du kan skelne dem fra hinanden. Den hurtigblinkende hund kan skelnes fra den hund med halsbåndet med konstant lys etc. :o)

Når halsbåndet lyses op af billygter så er der reflekser i halsbåndets kant som lyser klart.

Kia har spist 2 af de halsbånd indtil videre (så de smager vidst også godt hæh he) :o)

• #12   29. nov 2008 Connie, nu har jeg jo et "korpus" større og bredere end en robust vejarbejder, så det er lettere at finde noget i Bosse's størrelse. :O))

Jeg vil lige tjekke alle Jeres råd ud, 1000 tak. :O)

• #13   29. nov 2008 Du kan i Harald nyborg og jem og fix købe de gule reflekser men indbygget dioder med velko lukkning, sådan 2 sat sammen så er din hund meget næmt at se,
    Vi bruger det til de 2 basser vi har.

Kommentér på:
Blinkende halsbånd her i mørket

Annonce