Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bio-strath dråber
  • #1   6. maj 2009 vi havde god effekt med vores søn herhjemme, han var ikke længere så ofte forkølet som førhen da vi begyndte på de dråber han fik det med kanel i a 38 eller lign og blandede det op sådan at det kun blev til en spsk fuldt..

Har også læst det var godt til hundene... og at det natur middel og derfor ikke skader, så jeg brugte det til Tulle da hun var helt lille bitte, og heldigt nok røg hun ikke ind i kennelhoste som andre hunde vi havde leget med havde få dage efter de havde leget sammen, men man kan jo ikk vide om det var de dråber der styrkede hendes immumforsvar så hun gik fri, men heldigt var det ihvertfald...

• #2   7. maj 2009 ja, jeg har gode erfaringer med det.. vi startede med det for 9 år siden da min søn led under mellemørebetændelse, forkølelse og lungebetændelse igen og igen.. han er 10 år idag og vi tager 55 dråbe allesammen hver aften i en smule vand og vi er nærmest aldrig syge eller forkølet.. det bedste middel nogensinde..

• #3   7. maj 2009 Jeg spiser dem selv og synes på ingen måde at smagen er slem! Putter dem i saft eller mælk.
    Om de så virker... hmm ja man skal jo aldrig sige aldrig.... Men jeg synes ikke det var det vilde. Men hvem ved om jeg ville ha været mere syg hvis ikke jeg tog dem

Kommentér på:
Bio-strath dråber

Annonce