546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

GYS!!! GYS!!!

Jeg er jordens største kylling hvad angår vold og lignende. Jeg tager aldrig toget om aftenen. Jeg går aldrig i Bilka om aftenen uden at have haglgeværet med (overdrivelse fremmer forståelsen.....*GGGG*).
Idag var jeg i Greve Center....... Bølleområde.... Muhaaaaa!!!!
Jeg skulle i Føtex og havde taget min mands bil. Jeg fik handlet (og brugt ALT for mange penge som sædvanlig). Tilbage til bilen og sætte varerne ind i bilen. Lukke bagklappen. Jeg skulle liiiige et smut i Netto, så jeg forsøgte at låse bilen....... DET ville den ikke?? Åbne bagklappen igen......... Stod kassen i vejen?? ... Nææææææ......... Hmmmmmmm, åbne og lukke alle døre for at være sikker på at alt var lukket...... Stadig intet....... Kiggede på fjernbetjeningen....... Jo jo, jeg trykkede altså på "lock".... Prøvede at låse den med nøglen..... No way!!
Begyndte at kigge mig omkring...... Mistænksom..... Kom der pludselig røvere springende frem bag ved en af de andre biler?? Var der nogen, der havde forsøgt at brække bilen op (ja ja, jeg VAR jo i Greve!!!!). Næææ.... Skjult kamera??.... Heller ikke, nej...... F***, hvad gør jeg så?? Nå, men jeg må jo lade være med at gå i Netto og så bare køre hjem og ringe til mekanikeren. L***!!!
Pludselig slog det mig............ Det var nøglen til min egen bil, jeg havde stået og prøvet med. Nøglen til mandens bil lå FINT i lommen.........*LOOOOOOOOOOOL*

OG jeg slap levende væk fra Greve......*GGGGGGGG*

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GYS!!!
Kommentér på:
GYS!!!

Annonce