fremtids gys!! fremtids gys!!
har lige set Dags dato, der handlede om overvågning af befolkningen.... men til sidst i pogrammet viste de hvad der nok bliver fremtiden for os.... et Diskotek i Rotterdam Holland, har et system hvor folk med en indopereret Chip (fuldstændig magen til hundenes).... kan feste uden at betale for indgang, mad og drinks, de stikker bare armen hen til en aflæser, der så registrerer batalingen....
tankespillet kørte videre i pogrammet, hvor de sagde at dette var fremtiden, alle nyfødte ville få en sådan chip i armen, med al information om personen....evt med GPS så man altid ville kunne spore og finde folk..........hva siger i til den fremtid folkens????? for og imod....
Lykke
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
For : Hvis man bliver udsat for en forbrydelse f.eks. mord så er det sikkert meget godt!
Imod : Alle ens oplysninger bliver jo lagret på en computer. Forrestil dig at der sidder en og pludselig laver om på din identitet og dit liv!!
(Hmm.. ser måske også for meget tv.)
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 1.674
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 53 Svar: 281
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.659
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
Imod fordi : jeg ikke vil overvåges af firmaer der vil sælge mig varer.... jeg vil ikke ha invaderet mit privatliv af hackere og andre folk med ondt i sinde
For fordi : jeg tror kriminalitet vil (højst sansynligt) falde.... Pædofile vil ha sværer ved at gemme sig....man vil hurtigt kunne finde forsvundne mennesker (og dyr når det når dertil) feks under naturkatastrofer....
Teorisme vil blive sværer at udføre.....
jo det var vist flest for...så jeg er nok mest for....
Lykke
jan 2005
Lykke
jan 2005
Generalt alle de børnedrab der er fundet sted i løbet af årene....tænk hvis man kunne undgå det, ved at ku spore dem hurtigt....
der var også et par i Belgien der holdt nogle piger fanget i et hemmeligt rum i kælderen længe....politiet vidste at han havde dem...men ku ikke finde dem i hans hjem.... de smed ham alligevel i fængsel.... hvilket resulterede i at den ene pige døde af sult og tørst..den anden overlevede med nød og næppe....
tænk sig konen (den so) boede i huset mens han sad inde.... hun vidste at pigerne var i kælderen...men lukkede dem ikke ud eller gav dem vådt eller tørt.....
JO Chippen skal på banen....
Lykke
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 169 Svar: 2.279
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
For: Fordi man dermed kan finde frem til til savnede personer (personer som kan reddes fra at blive tortureret og evt. dræbt). Ligesom pigen der blev bortført efter at have mødt en på nettet og blev seksuelt misbrugt og holdt fanget af en sigøjner og hans familie.
Imod: Fordi syge personer (som man evt. prøver at slippe væk fra/gemme sig for) kan finde frem til en.. Her tænker jeg evt. voldelig husbond eller lign.
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Jeg har intet imod en overvåget verden, dermed også sikrere verden, jeg har intet at skjule, min færden må gerne registreres, og jeg ville have det bedre ved at sende mine piger ud i verden alene (når de engang kommer dertil, nu er de 5 og 7)
Tanja.
fremtids gys!!