{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.636 visninger | Oprettet:

Min HUND er væk :( {{forumTopicSubject}}

Mocca er en tæve på 1,5 år. Hun er mokka brun på ryggen og hovedet, og hvis på brystet og midten af hovedet. hendes højre øje er blå, og det andet er brungrøn. Hun vejer knap 1,5 kg. Mocca løb hjemmefra den 09 august 2010. Hun er i løbetid, og vant til at fare rundt i nabolaget, men den dag hun løb væk, var jeg ikke hjemme, og hun hører kun efter mig. Jeg har ledt og ledt og delt flyers ud samt hængt flyers op, men forgæves. Folk har set hende på amagerbrogade, i nærheden af Gimles Allé, og set andre jagte hende så hun ikke løber ud på den store vej. Derfra er der ingen der ved hvad der så skete. Har i nogle forslag til hvad jeg kunne gøre yderligere? Jeg har ringet til politiet og dyreinternater, men uden held. Hun er chippet, men hvis dem der har fundet hende vælger at beholde hende, kan de så bare få ændret de oplysninger der står i hendes chip???? please hjælp mig. Jeg vil gøre alt for at få hende hjem igen. Jeg har skrevet at der gives dusør på 4000 kr, og evt mere hvis ikke de er tilfredse med beløbet. Jeg vil give verdenen væk for at få hende. Jeg bønfalder jer om at komme med ideer til hvad jeg kan gøre yderligere. Med venlig hilsen, den ulykkeligste kvinde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min HUND er væk :(
Kommentér på:
Min HUND er væk :(

Annonce