343 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad skal man lave??? Hvad skal man lave???

Hej HG

Har seriøst brug for lidt, at underholde mig med. Jeg er sygemeldt da jeg forrige søndag fik et hofteskred, da jeg er gravid er ledene lidt mere eftergivende. Det har gjort, at mine skamben står lidt skævt fra hinanden, både læge og fys har forsøgt at sætte dem på plads. Har fået besked på, at holde mig fuldstendig i ro, selv let rengøring er no go.

Men nu kan jeg simpelthen snart ikke holde det ud længere! Jeg keder mig selvom jeg ser film er tv. Jeg har strikket og hæklet, til jeg har fået ondt i min fingre. Jeg sidder og klikker frem og tilbage på de samme sider på nettet. Jeg har kriller i bagen for, at komme igang med noget. Jeg har aldrig før gået sygemeldt, men har fundet ud af, at jeg bestemt heller ikke egner mig til det:-(. De første par dage gik hurtigt, men nu keeeeeder jeg mig:-(.

Kan i ikke underholde mig lidt???? please!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal man lave???
  • #1   26. sep 2012 Hvad med at lave en hjemmeside om Minitrolden i maven, hvor du også kan fortælle om graviditeten.
    Lave lidt papirklip til baby værelset.
    Broder en julekalender til den lille ny ( og evt søskende)
    Læse en god bog,

Ser lige om jeg kan mindes flere ting jeg lavede da jeg lå mens jeg var gravid

• #2   26. sep 2012 lidt hjerne gymnastik måske?

hvor mange drengenavne er der i Danmark?

• #3   26. sep 2012 Daisy: Er oprettet på BG, hvor der er billeder og fortælling om graviditeten:-). Ville gerne ha lavet sådan nogle sommerfugle, til at sætte på væggen. Men har ikke noget karton at klippe dem i:-(. Har været ved, at lave små billede kolager til badeværelset, men det vviste sig, at jeg desværre ikke er så krativ som jeg troede;-) he he. Er i gang med at læse krimi serien om Annika Bentzon af svanske Liza Merklund:-)

Vega og himmelhunden mille. ): Spiller wordfued med nogle søde kollegaer, gælder det? smiley

• #4   26. sep 2012 Hvad med at lave en babybog? smiley
    skriv ned hvordan hele forløbet har været, hvilke navne I har snakket om både pige/drenge, første scanningsbillede osv smiley
    Du kan evt. også lave en lille dagbog så det kommende barn kan læse hvordan det var da mor var gravid smiley

• #5   26. sep 2012 Det var en rigtig god ide, med sådan en baby scrab-bog:-). Har masser af mave billeder og scannings billeder, da vi har været til ekstra scanninger:-)

• #6   26. sep 2012 God fornøjelse smiley

Kommentér på:
Hvad skal man lave???

Annonce