Hvad skal man lave??? Hvad skal man lave???
Hej HG
Har seriøst brug for lidt, at underholde mig med. Jeg er sygemeldt da jeg forrige søndag fik et hofteskred, da jeg er gravid er ledene lidt mere eftergivende. Det har gjort, at mine skamben står lidt skævt fra hinanden, både læge og fys har forsøgt at sætte dem på plads. Har fået besked på, at holde mig fuldstendig i ro, selv let rengøring er no go.
Men nu kan jeg simpelthen snart ikke holde det ud længere! Jeg keder mig selvom jeg ser film er tv. Jeg har strikket og hæklet, til jeg har fået ondt i min fingre. Jeg sidder og klikker frem og tilbage på de samme sider på nettet. Jeg har kriller i bagen for, at komme igang med noget. Jeg har aldrig før gået sygemeldt, men har fundet ud af, at jeg bestemt heller ikke egner mig til det:-(. De første par dage gik hurtigt, men nu keeeeeder jeg mig:-(.
Kan i ikke underholde mig lidt???? please!
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 83
Lave lidt papirklip til baby værelset.
Broder en julekalender til den lille ny ( og evt søskende)
Læse en god bog,
Ser lige om jeg kan mindes flere ting jeg lavede da jeg lå mens jeg var gravid
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 127 Svar: 623
hvor mange drengenavne er der i Danmark?
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
Vega og himmelhunden mille. ): Spiller wordfued med nogle søde kollegaer, gælder det?
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
skriv ned hvordan hele forløbet har været, hvilke navne I har snakket om både pige/drenge, første scanningsbillede osv
Du kan evt. også lave en lille dagbog så det kommende barn kan læse hvordan det var da mor var gravid
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 1.295
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Hvad skal man lave???