{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Snart efterårsferie - yeees manner! {{forumTopicSubject}}

Må lige dele min glæde med jer - det er jo snart efterårsferie!! Traditionen tro er der blevet lejet sommerhus ved Vesterhavet, nærmere betegnet Blåvand ;-).. Jeg glæder mig sådan til noget familietid og en masse kvali-tid med hundene. Så skal de satme ned o luftes ved Vesterhavet og have strukket benene! Jeg har sabbatår og laver derfor ikke meget andet end at arbejde, træne og gå gemme til dagligt - kedeligt, kedeligt, så jeg glæder mig simpelten som aldrig før til at komme lidt hjemmefra og nyde livet på lidt andre kanter og måder :-).. Jeg har dog utrolig svært ved at vænne mig til tanken om, at min gamle Tosh ikke længere skal med på efterårsferie i sommerhus.. Det er meget mærkeligt når han trofast har været med de sidste 12 år.. Men sådan er livet jo desværre..

Hvad skal I lave i jeres ferie? (hvis altså I har ferie? smiley )..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snart efterårsferie - yeees manner!
  • #1   8. okt 2012 Har været sygemeldt i et år og går derfor lige som du, hjemme.
    Så har ikke ferie, men min roomie fra efterskolen kommer fra Aalborg og besøger mig her i københavn smiley

• #2   8. okt 2012 Jeg skal til Hamborg med kæresten og familien i 3 dage.

• #3   8. okt 2012 Jeg har også efterårsferie - går i skole smiley Så det bliver nu meget rart.. Har en masse ting jeg skal læse op på..

Ellers har jeg ikke de store planer, ud over at jeg skal holde min fødselsdag smiley Yay...

• #4   8. okt 2012 Mine forældre har lige købt sommerhus, så hvis vi får nøglen skal det ryddes op i, heldigvis er der en masse gode steder at gå med Thomsen så det skal nok blive hyggeligt smiley

• #5   9. okt 2012 Jeg er syg, så jeg laver ikke de vilde krumspring, MEN min kæreste kommer hele næste uge, og så skal vi rigtig hygge os, gåture i skoven osv. Jeg glæder mig helt vildt smiley

• #6   9. okt 2012 Tja, Jeg tager hjem til mine forældre denne weekend, og kigger måske over til hundeudstillingen i aars i løbet af weekenden hvis det passer ind.

Selve efterårsferien har jeg ingen særlige planer for.. Tror jeg vil forsøge at finde et studiejob.. Kunne godt bruge en lille smule ekstra hver månede. Det kan man jo vel altid smiley

Håber jeg kan få fat i et digital kamera, og så satser jeg på en masse ture ud i naturen med kæresten og hundene. De gode støvler og den varme jakke er i hvert fald fundet frem smiley

• #7   9. okt 2012 M
    Jeg arbejdede gerne, hvis jeg havde et sted at arbejde smiley

Synes der er så mange ting, jeg godt kunne bruge lidt ekstra penge til... Især til hundene, så vi forhåbentligt snart kan komme i gang med lidt agility. det tror jeg især den ene vil synes om smiley

• #8   9. okt 2012 M
    Det kan der være noget om smiley men har så få timer i skolen for tiden, at der er rigelig tid til lidt ekstra.

Har fx kun to dage i denne uge.. så har fri imorgen, hvor jeg regner med den kommer til at stå på udendørs hundehygge hvis vejret er godt smiley

• #10   9. okt 2012 jeg skal bare tulle rundt hjemme.. har nogen projekter jeg godt vil have lavet... bl.a. en hjemmeside fra bunden, en anden hjemmeside skal have en upgrade, og så er det lige en vidensportal i wordpress hvor jeg skal lave temaet fra scratch.

• #11   9. okt 2012 Jeg skal ikke det store i ferien. Jeg skal se hund om mandagen (og vælge), læse en bog ifm, mit studie, være sammen med venner og familie, se FCK-Brøndby.. Det var vist det smiley

• #13   9. okt 2012 Skal have pakket så alt er klar til flytning d 1/11. smiley
    Ellers skal jeg hygge om børnene...

• #15   9. okt 2012 jeg skal med hele familien (min mand og 3 voksne døtre og en svigersøn) og et hold venner og deres 'børn'(2 voksne og en svigersøn) i sommerhus ved Blåvand, min niece kommer og passer hunde, hus og bil mens vi er væk, så det bliver dejligt at komme lidt hjemmefra og nyde samværet. Det er venner vi har kendt i næsten 30 år, og det er mange år siden vi har været samlet i flere dage med vores børn også, så det glæder jeg mig meget til:)

Kommentér på:
Snart efterårsferie - yeees manner!

Annonce