Nytårsaften {{forumTopicSubject}}
Hvad har i af planer for nytårsaften? Og hvad gør i med jeres hunde? Bliver i hjemme ved dem, bliver de passet eller?
Jeg skulle egentlig bare sidde selv med Gia i år (min mor og jeg skiftes til at have hende) men en veninde skrev så for nogen dage siden og spurgte om hun og hundene ikke måtte komme, da hun alligevel ikke synes hun kunne være bekendt at få dem passet, og slet ikke da det er den ene hunds første nytår. Så nu bliver vi mig og min veninde og tre hunde så det bliver uden tvivl super hyggeligt
(Synes lige det kunne være sjovt at få et billed af Gia med nytårshat på.... det synes hun hurtigt blev kedeligt...... :O) Hehe)
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 218 Svar: 1.812
Vi havde snakket lidt om at få hende passet næste år, hvis dette år går så godt som sidste år, men da vi højst sandsynligt får endnu et familiemedlem til sommer, så bliver det nok bare stille og roligt igen næste år
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 787
Jeg ville ikke have det godt med at få vores passet
Min veninde ældste hund er heller ikke bange for det så det håber vi kan smitte af på den lille nye
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.737
Så der bliver hygget med god mad, film og guf.
Vi var ellers inviteret 2 andre steder hen - med hunden. Men det ene sted ved jeg, at der er mange kanonslag og det andet sted en hund der er bange for larmen og vil ikke risikerer hendes frygt smitter af på vores.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.888
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.236
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
Så i morgen holder jeg hyggedag/ aften med hundene, helt roligt og kun mig og dyrene, det bliver skønt
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Troede sådan set jeg havde en chance for at nå at blive rask, men de sidste to aftener er feberen blusset lidt op igen, så nu er ideen helt droppet.
Vi har dog købt ind til god mad, så vi skal nok få en hyggelig aften alligevel.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Jeg har købt et par LÆKRE bøffer og så skal vi have bagte kartofler og bagte rodfrugter. MUMS
Jeg kommer sikkert til at sidde her på HG eller sidde og sy halsbånd til tøserne. Og mit gæt vil være at manden skal se film
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Tror vi er ca 6-8 stk når kl slår 00.00
Jeg bliver inde ved hunden, når de andre er ved at fyre af. Dog ville jeg rigtig gerne have været ude at tage billeder, men det må vente
Rico plejer egentlig år være ligeglad, men efter naboens knægt har fyret af det meste af december er han begyndt at gø meget
Vi bliver altid hjemme så længe vi har hund.
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.885
Så får hun en thundershirt på, synes den virker, men den er ikke sådan at hun slet ikke bliver bange, men hun bliver helt klart mindre bange : )
Når det så bliver for slemt udenfor, sætter vi lyd cd på med fyrværkeri, jeg synes det hjælper når den kører samtidig, spørg lige om jeg klokken 1 i morgen nat, er træt af at høre på den !! men skidt bare det virker.
Og så skal jeg ellers bare have lidt mad, og så har jeg gemt nogen gode film som jeg håber Joy er rolig nok til jeg kan få set : )
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
- Skal til en fest med min søster og hendes venner - Og er chauffør for dem også xD
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 649
Vi har købt gode kødben og skruer op for musikken hvis det skulle blive nødvendigt.
Vi bor på 7. Etage, så de dumme batterier springer lige i vores vindueshøjde
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.364
Vi troede at nu vi boede ude på landet, kunne vi være fri for det meste "larm" før kl 24:00 den 31... Meen nogle idioter har lige været her forbi med kanonslag til postkassen
Taget i betragtning af, at naboens hus lige er brændt, er det bestemt ikke rart når sådan noget sker kl 00:30 :o(
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 883
Dem jeg er mest nervøs for er mine voliere fugle, dem kan jeg ikke bare flytte indenfor, og det knalder altså <b>meget</b> nytårsaften, her hvor jeg bor!! De har dog vænnet sig lidt til der, her de seneste par dage.
Rocco er skide bange så længe det varer, men så er det glemt igen bagefter, så længe man ikke ynker ham (som min mormor helt sikkert vil gøre) går det nok.
Så dyrene klarer den nok, det er trods alt kun en aften og vi er forberedt.
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 1
Hun har altid været bange, men de første år kunne jeg træne med cd og give hende noget naturligt beroligende fra dyrelægen, men for tre år siden kom jeg cyklende med hende i cykelkurven, da nogle unge mennesker kastede noget nytårskyts ind under cyklen og det ensploderede der, siden er hun dødsens ræd ikke bare for fyrværkeri, men også for torden..
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.237
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1230 Hunde: 7 Emner: 91 Svar: 2.792
Chili bliver hentet af min mor her ved middagstid, han skal på bøhlandet som han er hvert år.. Han skal så langt væk fra fyrværkeri, da han er panisk... Zita ryger hen til naboen, og skal hygge sammen med sin "lille" søn på knap 3 år
Godt nytår til jer alle, og pas nu på jer selv og hundene
Nytårsaften