{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

At have en total dårlig dag... {{forumTopicSubject}}

Undskyld på forhånd - dette er en klynketråd... Jeg havde sådan glædet mig til at få løn denne måned, da jeg ikke skulle betale fuld skat. Kørte mit frikort ud sidste år og betalte derfor fuld skat. Men men jeg betaler stadig fuld skat fra begge mine arbejdspladser. Der er rod i mine kort. Begge arbejds pladser kører højst sandsynligt på mit hovedkort og jeg går derfor glip af mit fradag, som nu er blevet sat op pga af1 de mange penge jeg har betalt til skat. Jeg ringede til mine arbejds pladser for at få styr på hvilket kort de anvendte, men kunne dog først få svar fra min ene arbejds plads i morgen...

De penge jeg har betalt for meget til skat får jeg jo tilbage i restskat. De penge vi får tilbage her i marts, er det de penge vi har betalt for meget i 2012? Eller er det ikke kun halv årligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At have en total dårlig dag...
  • #1   30. jan 2013 jeg er remlig sikker på dem du får i år er fra 2012

• #2   30. jan 2013 Jeg er da ret sikker på at eventuel udbetalt restskat her til marts 2013 - de stammer fra 2012?

• #4   30. jan 2013 Er der nogen der ved det? Og hvornår kan man se hvor meget man får tilbage?

• #5   30. jan 2013 plejer man ikke få et brev lidt tid før?

• #7   30. jan 2013 Men er det penge fra hele 2012 vi får tilbage?

• #8   30. jan 2013 ja det er det

• #11   30. jan 2013 Der bliver foretaget opgørelse fra SKAT hvert år, hvor man kan se om man skylder eller skal have penge tilbage i skat omkring 1 april.
    Det man evt får udbetalt i år er for år 2012. Hvis du bor med en person der arbejder i udlandet eller selv er bosat/arbejde i udlandet går der endnu længere tid inden opgørelsen bliver gjort op.
    2 arbejdsgivere kan begge bruge hovedkortet, hvilket vil være et problem for dig, hvis det skulle ske. Jeg har selv lige skiftet job midt i januar, hvor begge mine arbejdsgivere er kommet til at bruge dobbelt fribeløb for denne måned

• #12   30. jan 2013 Jo det er pengene fra 2012 du får til marts.

• #13   30. jan 2013 Dårlig dag!? Min er langt værre for jeg står måske uden job, dagpenge OG kontanthjælp pga. et lorte system hos Jobcenteret.
    Det hele startede med at jeg fik af vide at mine feriepenge er tabt - 13 dage væk! De var optjent som feriedagpenge, men fordi jeg er røget ud af dagpengesystemet er de forsvundet med - tak for oplysningen alt for sent!! Derudover fandt jeg ud af at mit nuværende private løntilskuds-arbejdsgiver ikke modtager tilskuddet fordi Jobcenteret aldrig har søgt om det - FLOT! Så har jeg så arbejdet gratis i 4 uger eller har jeg været i ordinært arbejde - ingen ser ud til at vide det. I alt dette står jeg med et kuld hvalpe på vej, hvor jeg har brug for ferie men ikke ved om jeg har noget eller berettiget til noget.
    Behøver jeg at nævne at det har været en lorte dag!

• #14   30. jan 2013 Jeg har også et ekslemplar af en dårlig dag : Min søn er i lære som mekaniker, og får som yngste lærlingen, "lov" til at kravle op og sætte højtalere op.. Bedst som han står der, vælter stigen, Michael slår sig en del, dog mest hånden, som skal tilses af en læge. Mens Michael står og venter på at blive kørt ned på skadestuen, springer der en bolt ved en af de andre, et stykke af denne bolt, som er rødglødende sætter sig fast i Michaels øje ;( Øv for en dag... Nu ligger han på sofaen med klap for øjet og gibs på armen...

• #15   30. jan 2013 Kennel HiJacks og Kenzo O: Det er jeg frygteligt ked af at høre smiley Go' bedring til sønnen smiley

• #16   31. jan 2013 Sabina L: Tak for det, han har det faktisk okay.. Han er lidt øm af styrtet med stigen, men eller ok.. Han er sgu sej, ingen pyller overhovedet.. Han startede dagen, men 1½ times gå tur med vores unghund, (turbo) Diesel smiley

• #17   31. jan 2013 Jeg havde også en elendig dag i går.
    Ikke på grund af nogen enkeltbegivenhed, bare lige en af de dage, hvor presset er blevet for stort, for lidt søvn, for mange smerter, for lidt positive udsigter.

Jeg har heldigvis ikke mange af dem, men det hænder, de slår benene væk under mig.
    I går var det slemt. I dag er der lidt tilbage, men bedre.
    I morgen er det væk, tror jeg, og jeg kan kæmpe videre.

• Dinesh S
    Dinesh S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #18   13. mar 2013 har lige et spørgsmål? skal man aktivere sit frikort for hvert år?? der jeg avisdreng fik jeg et frikort og arbejde i 1.5 år efter det gik der to år der jeg fik et job i supermarkedet. der er nogle der siger at jeg skal Aktivere mit frikort igen?? men jeg forstår det ikke... nogle der kan hjælpe? skal man aktivere sit frikort fra skat hvert år?

Kommentér på:
At have en total dårlig dag...

Annonce