{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Mest forfærdelige oplevelse ! {{forumTopicSubject}}

Synes lige jeg vil dele min oplevelse med jer, som jeg oplevede i går. Er ikke rigtig kommet over det endnu, og er meget påvirket af det.

Jeg skulle i går ud og gå med min dejlige lille vovse, en lille aftentur. Jeg når kun ud af min opgang ser jeg en meget stor hund, med et meget stor kæbebid stå og stirre på mig. Jeg ligger mærke til at min egen hund reagere meget bange overfor den, og pludselig løber hunden ( som er uden snor) hen til mig og begynder at vælte min lille hund. Jeg kan ikke se ejeren og går lidt i panik. Jeg kan godt se at det hurtigt går fra leg til et voldsomt angreb. Pludselig hører jeg ejeren råbe efter en anden meget større hund hun havde med, også uden snor, og pludselig kommer den farende og begynder at gå til angreb på min hund. De slås og slås og slås sammen mod min lille bamse der lå ned, og jeg kunne hverken gøre fra eller til. Efter et godt stykke tid kommer ejeren og begynder at få styr på sine hunde, men det hjælper slet ikke. Pludselig slipper de ham i to sekunder, og ser derfor mit snit til at tage min Bamse op. Har aldrig mærket før den måde han bare krøb sig sammen i mine arme. Jeg var grædefærdig, og råbte længe efter ejeren at hun skulle få styr på sine hunde, men hun sagde der ikke var meget at gøre.. smiley hundene lader ikke min være, efter jeg har taget ham op, nej de begynder at hoppe op og bide efter ham, den ene meget store hund, begynder at hoppe op og bide mig i baglårene. Jeg kan ikke beskrive hvor forfærdeligt det er... Heldigvis kommer der en bil forbi, som jeg hopper ind i, og han hjælper mig med at komme hjem, damen med hundende forsvinder og kan nu ikke finde hende og hendes hunde.. smiley vi ledte i lang tid efter...

Der skete ikke noget med mig, men min lille Bamse har fået en del skræmmer, han bløder fra øret, har to lidt åbne sår fra venstre forben og et på højrebagben, og så et meget stor sår i hovedet og så halter han en del. Han har slet ikke været sig selv efterfølgende, og været på dupperne hele tiden, og været bange for alt. Og det ligner ham slet ikke. Skal til dyrlæge i dag, og håber ikke det er alvorligt.. Synes lige jeg ville dele min historie!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mest forfærdelige oplevelse !
  • #1   18. mar 2013 Nej hvor er det en forfærdelig historie... jeg er så meget i det røde felt over folk der går løs med deres hunde, uden at have 100% styr på dem...

    Sender dig et kæmpe kram og håber din lille basse hurtigt vil komme sig smiley


  • #2   18. mar 2013 Tak hvor er i søde smiley
    Nej jeg har aldrig set hende før, og det undrer mig at ingen har hørt noget, for min kæreste sad i lejligheden 20-25 meter fra mig, og jeg skreg og råbte, men ingen har hørt noget smiley politiet er informeret om hvordan ejer og hundene ser ud, endda meget detaljeret.


  • #3   18. mar 2013 Helle: ja det kan du faktisk have ret i, mange folk misforstår hans "grynten" , og tror han knurrer, men han er bare altid så glad den lille gut, og ville ikke andet en lege. smiley
    Nej 25 kg er meget... Og ja, det kan gå galt, når både ejer og andre hunde misforstår ens egen hunds udtryk..


  • #5   18. mar 2013 Sikke forfærdelig en oplevelse. Stakkels dig og stakkels din hund!! Men hvorfor tog du ik til dyrlægen igår aftes? Det lyder jo ganske voldsomt??? smiley

  • #6   18. mar 2013 Ååh hvor skrækkeligt! Er glad for at du lige nåede at tage ham op i det split sekund. Jeg tror han vil være noget mærket af den oplevelse i et stykke tid, hvilket er naturligt, da den var ret voldsom. Sikke dog en dum kvinde. Håber ikke at I møder hende og hendes hunde igen. smiley

  • #8   18. mar 2013 Jeg fik min far til at komme, og han mente det ikke var så slemt. Vi rensede sårene i går og det så ud til at kunne vente til i dag, men i dag er det ikke for godt, så vi har fået en tid lige så snart de åbner.

  • #10   18. mar 2013 Jeg håber, at det er gået godt hos dyrlægen.
    Mange tanker herfra.


  • #11   18. mar 2013 Vi har nu været ved dyrlægen, og sårene var ikke så dybe at de skulle syes. Han har fået smertestillende og pencillin. Han skal have pencillin og smertestillende den næste uge. Så det var i orden at vente til i dag. Han har det efter omstændighederne godt, er dog lidt træt og afkræftet.

    Har været ved politiet, og de har taget sagen op (ringede og meldte det i går, var inde og fylde op på sagen). De efterlyser hende og vil gøre alt for at få fat i hende, så hun kan betale dyrlægeregningen.


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.318
    #13   19. mar 2013 Gokke.Altid let at være superman når man ikke har været der.Tror ikke der er mange som vil tage fysisk fat i to store hunde som man ikke kender og som er godt oppe at køre.

    Grim oplevelse.At damen bare går videre er under alt kritik.Håber at hunden får det godt igen efter den omgang.


  • #16   20. mar 2013 Hej Lotte smiley
    Tak, er kommet ind i gruppen, og kan se du slået artiklen op smiley


  • #18   20. mar 2013 MB: Kan det ikke have været en blanding af muskelhund og noget andet?

  • #19   20. mar 2013 Har ringet flere gange til jv.DK og de ændre åbenbart ikke mine oplysninger jeg gav dem smiley jeg sagde den var mørk, måske grå og med hvide aftegninger smiley blev overrasket over at de havde fået forkerte oplysninger fra politiet smiley

  • #21   20. mar 2013 Ja, lad os da fä flere med i den gruppe, og endnu inden man aner hvilken racer der er tale om..... Föj hvor er nogle mennesker bare............... Og sä tir jeg bare fra nu....

  • #22   20. mar 2013 Syntes det hele lyder underligt?

Kommentér på:
Mest forfærdelige oplevelse !

Annonce