{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

At komme på frost? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg jo forholdsvis ny herinde, men har nu et Par gange , stødt på begrebet , at brugere er "kommet på frost", og det de pågældende har skrevet/skriver, derfor står med lysegråt.

Men hvad betyder det, at man er blevet frosset? Fornemmer jo godtnok at det ikke er noget positivt, men har de gjort noget forkert eller hvordan risikerer man at blive frosset ( eller nok rettere hvordan UNDGÅR man at blive frosset?)?

Håber at blive lidt klogere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At komme på frost?
  • #1   23. jun 2013 Overhold reglementet, så skal du nok klare dig smiley

• #2   23. jun 2013 Når man kommer på frost er det fordi man har overtråd en eller flere regler herinde. Det kan fx. være at skive i en annonce man ikke er interesseret i, grimt sprogbrug etc.

• #3   23. jun 2013 - i øvrigt vil jeg lige tilføje at jeg godt forstår din undren, for hold da op den fryser må være ved at være fyldt, der er da sket lidt weekenden over..

• #4   23. jun 2013 Dog er reglerne for udhængning vist lempet her på det sidste.

• #6   24. jun 2013 Kathrine: Ja, det er i hvert fald det jeg har hørt. Nu kan man vist godt sige "jeg synes det er dumt at købt fra hundfabrik X" uden af blive frosset. smiley

• #8   24. jun 2013 Jeg var ikke så meget på igår, men fandt da ud af , at et par tråde var blevet slettede, og barugere sendt i frysehuset. Aner ikke hvorfor, men som andre har skrevet kan udhængning, groft sprogbrug eller de øvrige af H's regler være årsag.

M.h.t. udhængning, så er det vist noget med, at hvis man kan se omtale i offentligge medier og linker dertil, selvom der er nævnt navne, så er det ikke udhængning, fordi oplysningerne i forvejen er offentligt tilgængelige.

• #9   24. jun 2013 Aha.. Så blev jeg så meget klogere... Lidt forvirrende system herinde synes jeg.

Har været vant til heste-nettet.dk og der kan man blive "bannet" som så svarer lidt til at blive frosset, men her fremgår det jo så af tekstfarven.... Til gengæld kunne indlæg ikke slettes lige meget hvor gerne trådstarter vil have det, derinde bliver tråden bare låst så der ikke kan skrives mere i den .

Faktisk kan det godt være ret forvirrende at læse i en tråd hvor indlæg er slettet, det bliver meget rodet og sommetider uforståeligt at læse.

Har også indtryk af at herinde er der en form for filter man kan sætte til, hvis man synes der er andre brugere der er ... Irriterende??... Eller ikke enige? Det er jo sørme praktisk hvis man løber tør for argumenter hahahaha ..

Nå, tak for svar allesammen, jeg vil forsøge at holde mig på kommunikationens smalle sti smiley men rart nok at vide reglerne jo..

Og isabelle...og alle jer andre Også god Skt hans til jer smiley

• #10   24. jun 2013 99% af dem der bliver frosset ved udemærket godt hvorfor.....

Bølgerne kører til tider højt herinde og så ryger der lidt på frost, andre skriver bevidst i annoncerne og tager så frysningen med.

Hvis man ellers opfører sig "normalt" , så er der ingen grund til at være bange for at komme på frost herinde.

Ja man kan sætte en bruger på filter, det betyder at den bruger så ikke kan skrive i dine tråde, men sagtens kan se dem

som alle andre forums, så har hg også deres egen "trolde" og det er bare at springe deres indlæg over.....

Kommentér på:
At komme på frost?

Annonce