{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

At komme for sent på arbejde :-/ {{forumTopicSubject}}

At starte ugen med at komme for sent på arbejde...vel og mærke nyt arbejde...er bare ikke den fedeste start!

Og jeg kommer ellers aldrig for sent smiley

Øv...var ellers kørt i god tid men trafikken var håbløs, missede min afkørsel og ramte så ind i vejarbejde, som gps'en ikke havde registreret så røg ud på mindre omvej smiley

Men jeg nåede frem...lettere svedende, frustreret og undskyldende.

Hjernen er overloaded med informationer og nye indtryk. Sofaen er indtaget men kan allerede nu høre sengen kalde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At komme for sent på arbejde :-/
  • #1   2. sep 2013 Andre der haft en af de "gode" mandage :)?

  • #2   2. sep 2013 Mandage er altid "gode" smiley

  • #3   2. sep 2013 Nåå ja...så er der en hel uge til næste mandag smiley

  • #4   2. sep 2013 Jeg kæmpede 10 minutter med en rulle staniol, som blev ved med at gå i stykker og lave strimler, måtte smide mine lever-klappere direkte ned i frostposen. Kom på arbejde og opdagede, at jeg havde glemt min arbejdscomputer og min madpakke var smadret i tasken. Nu har jeg spist en halv ananas og fået en allergisk reaktion med hjerteflimmer, hævet tunge og hævede, sviende læber. Nu må det gerne blive tirsdag

  • No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
    #5   2. sep 2013 Jeg har for første gang i tæt på 3 måneder haft et kraftigt migræne anfald,
    Jeg fik kvalme, kunne ikke være nogen steder og var nød til at gå hjem fra arbejde 2 timer før tid. ØV!

    Nu har jeg bare en alm slem hovedpine men kvalmen og det slørede syn er fortaget, håber den er helt væk i morgen


  • #6   2. sep 2013 Puha for en dårlig start. Håber det bliver bedre i morgen smiley
    Jeg har haft en hård mandag. Jeg er lige startet på studie, så har haft timer fra 10-15 med masser af informationer, kom hjem og skulle læse til i morgen og har også lige lavet lidt research til det projekt, vi skal igang med. Derudover skulle jeg også ud med en meget umulig hund, som jeg blev uretfærdig sur på og være en sød kæreste, som jeg heller ikke lige var så god til...

    Thank god for rødvin.


  • #7   2. sep 2013 Migræne er noget fanden har skabt.. på en mandag - sammen med fluer og stankelben smiley

  • #8   2. sep 2013 Julie - Sikken en omgang smiley Den der lede stanniol er bare lige til skraldeten når den først starter på det der...det er SÅ frustrerende!

    Jeg kogte forresten også risene til dagens aftensmad for lidt og med for meget salt...hvorfor nøjes med kun at komme for sent, misse afkørsel og fare vild B)?


  • No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
    #9   2. sep 2013 Ja jeg føler virkelig med jer andre, lyder ikke til i har haft en særlig god dag, øv!
    Men heldigvis kan dagen i morgen kun blive bedre smiley


  • #10   2. sep 2013 Migræne har jeg heldigvis ikke stiftet personligt bekendtskab med...men det lyder godt nok ikke rart smiley

    Ja nu skal jeg møde 1 time før...og overvejer at køre hjemmefra kl 6:15...skal f... ikke komme for sent igen smiley Men mine kollegaer var søde og glæder mig til at komme i gang smiley


  • #11   2. sep 2013 Jeps!!! Alt det kedelige må være opbrugt og kun det gode tilbage...weekenden venter jo forude smiley

  • #12   2. sep 2013 Sikke nogle mandage I ha haft alle I stakler....normalt har jeg også udfordringer om mandagen, men ikke idag, alt er gået perfekt. Der var endda overskud til storindkøb og en tur i petworld med Sallypigen, som fik sig et nyt Buster regndækken:-))
    Tillykke med jobbet Linda, hvad er det du arbejder med?


  • #13   2. sep 2013 Årh hvor træls du kom for sent. Men tillykke med det nye job!

    Her startede jeg/vi morgen med at tro at kæresten bedste ven var druknet i Silkeborg søerne hvor han er ude alene og sejle i weekenden. Beskrivelsen på liget der var fundet, passede perfekt. Så der var vild panik hos kæresten og vennerne fra kl 7 til kl 9 hvor de endelig fik fat i ham. De havde endda haft ringet til politiet men selvom de sagde nærbeskrivelsen ikke passede, var det ikke nok til at få ro på drengene.

    Derefter var der stort politi opbud på min skole. Så mandagen har alt i alt været dramatisk. :o)
    http://www.tv2oj.dk/artikel/178693:Aarhus--Bevaebnet-med-oekse-og-stemmejern


  • #14   2. sep 2013 er blevet syg smiley og kommer heller ikke i skole imorgen da kæresten og mig skal kigge på lejlighed og omregistrere bil osv..

  • #15   2. sep 2013 Lotte - Er startet som kontorelev i Fødevarestyrelsen smiley Skal starte med 3 mrd i kunderådgivning...der hvor alle henvendelserne løber ind smiley Men det er et meget stort hus...og mange medarbejdere smiley

    Fedt med overskud smiley Og så til storindkøb...der skal faste nerver til smiley

    Katrine - Sikke et drama! Godt der ikke skete noget...fik i at vide hvorfor det blev den skole?

    Camilla - God bedring smiley Og pøj pøj med lejligheds kiggeriet smiley


  • #16   2. sep 2013 smiley

  • #18   2. sep 2013 Aiko - Sikken en kedelig en og vente på smiley Tanker herfra!!!

  • #19   2. sep 2013 Ja.. Hævntogt. Nogle havde været oppe og toppes, og havde tilkaldt hjælp så de dukkede op med økser og masker osv. Så det var vildt nok smiley

  • No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
    #20   2. sep 2013 Ja migræne er bestemt ikke noget man ønsker for nogen andre at få, øv hvor er det ikke sjovt!

    Heldigvis for jeg kun små sløret syn og så kvalme, nogen kan jo besvime osv.


  • #21   2. sep 2013 Aiko; krydser fingre for at det er noget helt andet og mere fredeligt.. kræft har fanden også skabt på en mandag.. Mange tanker herfra!

  • #22   2. sep 2013 Katrine - Og forresten sikken en grim forskrækkelse...puha! Ville også have haft panik på smiley

  • #23   2. sep 2013 Har faktisk haft en dejlig dag. Det startede dog ud med at jeg stod lidt for sent op (minutter tæller virkelig om morgenen), så havde rigtigt travlt og troede egentlig ikke jeg ville nå det, men det gjorde jeg. Nem dag i skole, fik tidligere fri (kl. 12), så kom hurtigt hjem, og nød at jeg hverken skulle lave lektier, vaske tøj eller lign. Har bare sovet til middag og slappet af smiley

  • #24   2. sep 2013 Puha, sikke da en start på ugen og så nyt arbejde - det er så typisk sådan noget. Men nu er du i gang - tillykke med dit nye job smiley

    Julie P: Må man spørge, hvor du har fået arbejde henne? Tillykke med det i øvrigt.


  • #26   2. sep 2013 Jeg har fået en mandeforkølelse...... Er lidt i tvivl om jeg overlever smiley

    Derudover hovedpine, ondt i halsen, lungebetændelse og så liiiiiiiige lidt dårlig mave...

    Men eller har jeg det fint.....*GGGG*

    Har heldigvis ikke haft migræne de sidste 12 år. Var ellers migræniker i mange mange år.


  • #27   3. sep 2013 Stress på fra morgenstunden da "kæresten" har holdt mig oppe det meste af natten.. Han kørte galt i lørdags og har smerter og ret hjælpeløs..
    S-togene kører ikke som de skal så kommer for sent med toget og får ikke købt noget at spise til middagspausen.. Heldigvis havde min kollega rigeligt mad med, så fik lækker wok..
    Chaufførene driller, de forstår ikke altid dansk og der er svære kommunikationsproblemer når papirerne ikke stemmer..
    Og det regner når man skal ud at ryge..

    Nåh nej, det er jo ikke bare mandag det er sådan.. Det er hver dag.. smiley
    Men jeg elsker mine kolleger og mine chauffører, de giver en den bedste arbejdsdag og mange gode grin..


  • #28   3. sep 2013 Jeg er blevet snotforkølet... elsker mandage!

  • #29   3. sep 2013 Bente - Det er nærmest den eneste dag man ikke må komme for sent...så typisk smiley Og tak smiley

    Charlie - Tillykke med den fine karakter, kærestens lønstigning og den fine mave smiley

    Ja kræft er bare noget fra Helvede...sender lidt varme tanker herfra!

    Mette - Åhh nej...ja det er den farligste variant af forkølelse...god bedring smiley

    Elsker - Ej da...er han ok?

    Og forresten er jeg nået frem i meget go tid i dag smiley

    Rigtig go tirsdag derude smiley


  • #30   5. sep 2013 Han har fået trykket det nederste af ryggen..
    Lægerne siger at de kun med genoptræning kan sige om han vil komme sig fuldstændig, det kommer an på om musklerne vil kunne rette det op..

    Men ud over det er han okay og hans humør er stadig højt..


  • #31   5. sep 2013 Det lyder som en alvorlig omgang...godt humøret er højt smiley Det er lidt nemmere at klare eventuelle strabadser når man har humøret med smiley

Kommentér på:
At komme for sent på arbejde :-/

Annonce