{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

At komme videre opdatering {{forumTopicSubject}}

Hej folkens (:

Ved jeg skylder nogle en opdatering efter min tråd hvor jeg var flyttet fra min eks og en masse rod derved.

Jeg har siden september måned gået på uddannelsen administrationsøkonom, startede i Viborg og efter 14 dage fik jeg særlig tilladelse til at blive overflyttet til Køge og her går jeg stadig (;

Jeg har boet lidt rundt omkring hos venner og familie siden jeg flyttede til Sjælland og haft en masse andet uoverskueligt rod som gjorde at jeg faktisk glemte HG eksisterede i denne periode, da jeg prioterede andre ting i min fritid.

Men endelig skete det fedeste og starten på et bedre kapitel i mit liv. Jeg fik tilbudt en ungdomsbolig som jeg har råd til, og som der ligger 40 min fra min skole men bedst af alt, man må have 2 husdyr.

- indflytning sker 1 januar. Så jeg er rocker glad og glæder mig sindssygt til et langt bedre år 2015 end dette år har været for mig.

Jeg har besluttet mig for at jeg vil have bedre vaner fra den dato, men jeg ved også at jeg ikke kan gøre alting samtidig, så jeg tænker at jeg vil starte med ting som at si de ting ud af min kost som er værst for mig, her tænker jeg de usunde ting. Stoppe med fastfood og skrue ned på sukker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At komme videre opdatering
Kommentér på:
At komme videre opdatering

Annonce