{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Line
Line
Tilmeldt:
3. mar 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 20

Tandpine {{forumTopicSubject}}

Av av og atter av!
De sidste 3 dage (specielt om aftenen og natten) har jeg haft den mest ulidelige smerte. Er næsten 100% sikker på at det er en visdoms tand som er ved at komme frem, men kan det virkelig gøre så ondt? Har desværre ikke mulighed for at gå til tandlæge... Men til jer derude, som har haft visdoms tænder.. Er det virkelig normalt at det kan gøre så ondt? Har taget kodein som virker i nogle timer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandpine
  • #1   20. jan 2014 Jep det kan gøre nas, fik fjernet 4 stk på to dage og det gør sQ lige så nas

  • #4   20. jan 2014 Mange tak, det betyder meget! Ja, det er næsten ikke til at holde ud. Det er ikke så slemt nu, men senere hen på natten er slemt. Vågner op og har ingen smerte den næste morgen. Underligt nok.. Ved ikke med i dk, men jeg bor i Canada og her skal man betale for at få dem ud, så må se hvor slemt det bliver for så må der helt klart gøres noget ved det, inden det går helt ned af bakke! Lige nu er som Pia siger ipren min bedste ven! smiley

  • #5   20. jan 2014 Min datter på 16 skal have fjernet 2, de viste sig at vokse skråt vandret ind mod rækken af tænder. Tror da pokker hun havde ondt smiley

  • #7   20. jan 2014 Min datter oplevede også stærke smerter og det var også fordi de voksede helt forkert og skulle opereres ud ....

    så selv om det er Canada så må du se om ikke du kan få samlet sammen til i det mindste en kontrol af om de vokser rigtigt


  • #8   20. jan 2014 Min kæreste fik monsterbetændelse i sin her inden weekenden. Han var fuldkommen skæv i ansigtet og har måttet køre en syvdags penicillinkur. Han ser nogenlunde normal ud nu.

    Jeg gik også og trak tiden ud med at få min fjernet- den voksede ud med tyggefladen ud mod kinden, så den skulle ud, men jeg trak det og trak det. Lige indtil der gik betændelse i lortet, så røg den ud. Det kostede næsten ingenting og tog 5 minutter. Jeg er en late bloomer og først ved at få min anden i en alder af 26. Jeg får kun dem i overmunden.


  • #9   20. jan 2014 Vi skal her i DK også betale for at gå til tandlægen smiley
    Det klogeste du kan gøre, er som minimum at få en tandlæge til at kigge efter. Det kan jo være meget andet end visdomstænder !


  • #10   20. jan 2014 Jeg fik fjernet en.visdoms tand pga betændelse.. det trykkede på de andre tænder plus havde bredt sig til bihulen.. smut til tandlægen pg få det tjekket.. det kan virkelog ikke betale sig at vente.. jeg skulle have min opereret ud da den.ikke var kommet frem, men hvilken leytelse når den er ude,, smiley mangler dog at få fjernet 3 endnu, alle sammen opereres.,

Kommentér på:
Tandpine

Annonce