{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Den hårde oprydning {{forumTopicSubject}}

Der er nu gået 3 uger siden jeg måtte sige farvel til min smukke pige.
Jeg savner hende noget så skrækkeligt - og dette er nok også med til at jeg ikke rigtig er kommet videre med at rydde op i hendes ting...

Der er jo foder (senior), som den lille ikke kan bruge - flexvital som han ikke har brug for, metacam som hun ikke nåede at bruge - for ikke at tale om det utal af dækkener, snore og halsbånd der er tilbage.
Hvor meget af det skal man mon sælge - og kan man komme af med det?

Jeg har en drøm om engang at få en boxer. Det skal ikke være lige nu - men hvornår så? Hvor meget af Tuffe's gamle ting skal jeg gemme til jeg engang får min boxer - og kan jeg bære at se en anden hund gå rundt med "hendes" ting?

Jeg har aldrig prøvet at sige farvel til en hund før - hvad har i andre gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den hårde oprydning
  • #1   30. jan 2014 Jeg gemte Cleos ting indtil for få måneder siden.
    Da røg det sidste til hjemløses hunde. Jeg begyndte at finde det lidt skørt det bare lå og samlede støv.
    nåhh ja i mit skab sidder stadig hendes yndlings bamse. Den ryger nok først den dag ungerne rydder min lejlighed.

• #2   30. jan 2014 Kender det alt for godt.. jeg mistede min boxer i september, og jeg har endnu ikke fået lagt halsbånd og snoren væk, det hænger stadig klar.. og havde faktisk fat i kassen med seler, halsbånd osv. så sent som i går, med samme tanke på oprydning som du.. men det blev sat på plads igen.
    Jeg er ikke helt afklaret endnu, om det er slut med boxere, eller om jeg må kapitulere på et tidspunkt og få en i huset igen.
    de har været fast inventar i 21 år, så der mangler noget.

Lad det være, du bliver klar på et tidspunkt, sælg eller forær det væk, der ikke kan gemmes.

• #3   30. jan 2014 Foderet og flexvitalen skal forsøges sælges - det kan ikke holde sig, og er spild at have til at ligge. Metacam bliver smidt ud sammen med andet medicin - det er jo receptpligtigt...

Jeg har 2 halsbånd som hun fast gik med (ud over de 10 andre :P), og en snor. Dem er jeg helt afklaret med at gemme - det er HENDES.

Øv, hvor er det da svært smiley

• #4   30. jan 2014 Tja, efter 6 måneder har jeg en skuffe kun med Nate's halsbånd og legetøj. Jeg kan bare ikke få mig selv til at skille mig af med det..

• #5   30. jan 2014 Da jeg mistede Alvin i November, fjernede jeg alle hans ting hurtigst muligt.. Kun ikke klare tanken om, at han var her, uden at være det....
    Alt hans mad og godbidder fik de hjemløse smiley smiley

Det er pisse svært. Og der går stadig, ikke en dag, hvor jeg ikke tænker på ham.. Nogen dage, er svære end andre...

• #7   30. jan 2014 Jeg ejer stadig alle hans ting.. Kan ikke smide det ud...

• #8   30. jan 2014 Det meste er "væk" - i vasketøjskurv, på loftet (vi næsten lige flyttede, og var ikke færdige med at pakke ud da vi sagde farvel), men halsbånd, snor og stamtavle er sat frem i et glasskab, hvor urnen også skal stå når vi får den hjem.

Hun skal ikke "ud" - det er ok at mindes og være trist, men for mig handler det også om at hun har været en så stor del af mit liv i så mange år, at hun stadig skal have en plads her. Ved ikke om det giver mening smiley

Vi har heldigvis stadig vores lille hanhund - så helt tomt er her ikke.

Rart at høre at der er andre der har det lige som mig - at det er svært at få det sidste smidt ud, solgt eller give det væk.

At sælge receptpligtig medicin har jeg det lidt træls med. På den ene side ville det være fint at der var andre der fik det brugt - det er alligevel ret dyrt - og på den anden side, er der jo en grund til at det er på recept...

• #9   30. jan 2014 Alvins ser sådan her ud.. Det skal også stå fremme smiley
    Der skal billeder på hylderne også.

profilbillede
  • #11   30. jan 2014 Floyd overtog stort set alle Fie´s ting.

Hendes legetøj har han stor glæde af og de giver mange gode minder når han lige graver en eller anden bamse frem og kommer tonsende med

• #12   30. jan 2014 Ingen af Kongos ting er smidt ud. Hans halsbånd, og mundkurv får ingen anden hund på. De ligger i mit skab i soveværelset, og der bliver de.

Hans madskåle, dækken, tæppe og kurv bruger Musashi. Det ved jeg at Kongo ikke har noget imod...

• #13   30. jan 2014 Helt enig med Natascha.. Der er ingen af mine fremtidige hunde, der får lov at lege med Alvin's ting, bruge hans snor, eller spise af hans madskål...
    Der bliver handlet nyt ind, når der kommer ny vovse...

• #14   31. jan 2014 Jeg sidder og tænker, at der gerne er andre hunde der må få glæde af mange af Tuffes ting - jeg er bare ikke sikker på at jeg har lyst til at det er min fremtidige hund - gir det nogen mening?

• #15   31. jan 2014
    Jeg genbruger udstyr på nær halsbånd.. På den måde har jeg stadigvæk alle mine vovser med ude og gå tur. Giz har arvet min bjæfers flexline, Tudse har arvet Roxys ditto.
    Jeg tænker faktisk på de 2 hver gang jeg snupper flexlinerne, eller skurer de 2 skåle i køkkenet, for de er også en arv fra BjæferBravo..
    Mine hunde er her måske ikke i fysisk form, men de er satme med i ånden smiley

Kommentér på:
Den hårde oprydning

Annonce