768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

e G
e G
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 84 Svar: 116

Øreringe - hjælp Øreringe - hjælp

Mine ører er begyndte at blive sarte. Førhen kunne jeg gå med de aller billigste øreringe, men det gider mine ører sgu ikke være med til længere smiley

Men har bare svært ved at finde nogle gode, ægte. For alle siger jo deres er ægte og er gode for ørerne, men synes ikke mine kan tåle dem.

Så kender i et godt sted, eller god hjemmeside, hvor de har gode øreringe til okay penge :)?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øreringe - hjælp
  • #1   10. mar 2014 Har du mon fået nikkelallergi? smiley
    For så skal du selvfølgelig vælge dem der er nikkelfri.

Ellers smut ned i din lokale guldsmed. De har både i sølv og guld (dem som de fleste kan tåle) - men også i titanium, som så vidt jeg har forstået er til de ekstra sensitive smiley

• #2   10. mar 2014 Simone: man må ikke sælge smykker med nikkel i Danmark. Så det er så nemt smiley

ts: en tur forbi guldsmeden og hold dig fra de oxyderede sølv smykker- dem er der en del, der ikke kan tåle.

• #3   10. mar 2014 jeg kan slet ikke tåle andet end guld (selv om min mand mener det er pjat;) )

• #4   10. mar 2014 Julie, man må gerne sælge smykker med nikkel i Danmark ( og EU). Det kommer an på hvor meget nikkel metallet afgiver til kroppen pr centimeter om ugen.

Titaniumsmykker er nikkelfrie. Sølv er der mange der ikke kan tåle. Hvis du vælger guld, så er høj karat lig med renere guld. 14kt = 58% guld. 18kt = 75% guld.

• #5   10. mar 2014 Kingbøf: ser man det smiley svigerfar er ædelsmed, og han fortalte bare om en sending smykker Magasin havde fået, som var noget bras fra thailand, og de havde fået en kæmpe bøde pga nikkelindholdet. Jeg havde bare forstået det sådan, at der ikke måtte være noget der i smiley

• #6   10. mar 2014 Ellers kirugisk stål
    Det har jeg aldrig hørt om nogen der ikke kunne tåle

• #7   10. mar 2014 Kirurgisk stål feks indeholder omkring 12% nikkel, men afgiver meget lidt. Derfor er det tilladt, og defor kan mange tåle det smiley

• #8   10. mar 2014 Jo, der må være en minimal nikkelafgivelse:

Grænser

•Piercingsmykker, ørestikkere m.m., som indsættes i huller i ører eller resten af kroppen, må ikke frigive mere end 0,2 µg/cm²/uge.
    •Andre nikkelholdige produkter, der er beregnet til at komme i direkte og langvarig berøring med huden f.eks. smykker,og mobiltelefoner må ikke frigive mere end 0,5 µg/cm²/uge.
    EU-Kommissionens definition af "længerevarig" er kontinuerlig kontakt med huden i minimum en halv time eller sammenlagt en time eller derover dagligt.

Har man nikkelallergi, skal man være obs på, at kirurgisk stål også indeholder nikkel, men det er bundet til stålet på en måde, så afgivelsen er meget lille/ikke eksisterende.

I sølv, kan der være nikkel i det kobber, der typisk udgør de 75/1000 af sterlingsølv.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #9   10. mar 2014 Personligt køber jeg kun smykker i kirurgisk stål, silikone, træ og akryl smiley Jeg har selv voldsomme problemer med øreringe normalt, selv øreringe fra guldsmeden har fået mine ører til at drille.

Jeg køber dog fra crazy-factory.com de har alt indenfor smykker, møg billige priser og rigtig god kundeservice smiley Det eneste minus er leveringstiden da det sendes fra Tyskland, men det tager jeg med når nu jeg også vil have billige smykker smiley

De har også et fint udvalg i almindelige øreringe (Jeg har stretches i øjeblikket smiley )

http://www.crazy-factory.com/product_listing_ng.php?cat_id=583#

Indtil videre har jeg ikke været ude for problemer med smykker derfra, og jeg har alligevel både stretches, piercingsmykker og ringe derfra smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#11   11. mar 2014 Ja det skide surt, men tilgengæld er smykkerne så rigtig lækre og billige, især i forhold til de danske priser.
    Har set et par stretches der samlet stod til 30 kr på crazy factory, men på den danske side ville de have 70 for et par i 8 mm, også blev der lagt 20 kr på hver gang du gik op i mm. Dvs. jeg ville skulle af med 110 kr for et par, det jo vanvittigt smiley

• #13   11. mar 2014 så øreringe fra crazy factory er gode smiley ?

tak for alle svar smiley

• #14   11. mar 2014 Mht. nikkel-allergien - nogen der kender nogen steder der sælger gode bælter med nikkelfri bæltespænder? smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#15   11. mar 2014 Altså nu køber jeg kun stretches, men jeg køber dem i kirurgisk stål og de har masser af øreringe i samme materiale smiley
    Og jeg har ingen problemer med stretches derfra, ej heller ringe eller halskæder smiley

Kommentér på:
Øreringe - hjælp

Annonce