Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse/kursus i hundeernæring hvor?
  • #1   14. jun Synes der var en engang, men som blev nedlagt.

Jeg tror næsten det bedste er at tage webinarer m.v. ved en som Hundefodernørden?

Ellers er der måske noget udenlandsk?

Tænker det meste herhjemme kan være forbeholdt folk som er indenfor faget, dvs. enten dyrlæger eller sygeplejerskerne?

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 48 Svar: 924
    #2   15. jun Hundefodernørden udbyder ikke uddannelse/kurser smiley
    Har deltaget i hendes foredrag & webinarer smiley

Hun er ikke den eneste, jeg har fulgt.

Det bliver nok udenlandsk online eller måske jeg springer ud i plan uden uddannelse smiley Da jeg i praksis allerede lægger foderplaner for egne hunde samt andres, der er alternivt testet, hvor de er opgivet af dyrlæge eller hundeejere er blevet trætte af at rende til dyrlægen i tide og utide smiley
    Resultaterne af foderplan taler for sig selv smiley

• #3   15. jun CM hvis du finder noget godt online, vil du så ikke dele? smiley jeg vil også gerne lærer mere, men har heller ikke lige kunne finde en masse mere, end det man kan få ud af webinarer og foredrag hos hundefodernørden. Men er heller ikke lige der, hvor jeg lige har planer om ligefrem at uddanne mig for det.

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 48 Svar: 924
    #4   16. jun Solvej: Er det online kursus, du gerne vil have link til, hvis jeg finder et godt et ?

Planen var at jeg ville uddanne mig eller som minimum have kurser med diplom, udelukkende for at have noget på skrift smiley

Så jeg leder ikke efter alternativer til webinar/foredrag a la HundefoderNørden.

I min søgen lidt rundt omkring, er jeg blevet anbefalet dette:

https://dyreuddannelser.dk/galleri/hundeernaering-ernaeringens-betydning-hunden

Udbyder skriver (mailkorrespondance) Ja, webinaret om hundeernæring er grundlæggende ernæringslære for den almindelige hundeejer, dog er indholdet ikke det samme som hos Hundefodernørden.

Samme udbyder skulle også afholde kurser udover webinarer og påtænker i nær fremtid, at lave en uddannelse.

Aner ikke om det er godt smiley Jeg skal ikke deltage i det, giver blot infoen.

• #5   16. jun Tak, ja kurser. Uddannelse ville være vildt spændende, men det har jeg hverken tid eller overskud til smiley

Kommentér på:
Uddannelse/kursus i hundeernæring hvor?

Annonce